Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 55
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4425742 , fax. 077 4425726
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
ul. Katowicka 55 55
45-061 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4425742, fax. 077 4425726
REGON: 00010051700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie konserwacji urządzeń melioracji podstawowych: Budkowiczanka, Kanał Półwieś, Kanał Winów-Folwark, Czarnka, Kanał Przerzutowy, Brzeziczanka, Białka, Kanał Rzędziwojowicki, Prószkówka, Ryjec, Swornica, Bródek, Prószkówka, Struga, Wały p/pow Odry w - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Budkowiczanka - 2 200 m + oprysk, 2. Kanał Pólwieś - 4 000 m oprysk + naprawa skarpy, 3. Kanał Winów-Folwark - oprysk 4 200 m, 4. Czarnka - oprysk 3 300 m, 5. Kanał Przerzutowy - oprysk 2 760 m, 6. Brzeziczanka - 1 244 m, 7. Białka - 2 500 m, 8. Kanał - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742311101
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział wykonawca, który spełnia wymogi wynikające z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 Ustawy oraz spełnia pozostałe wymogi zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia- działalność gospodarcza w zakresie objętym zamówieniem, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o podobnym profilu do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom o podobnym profilu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykonawcy realizujący roboty konserwacyjne w Oddz. Opole przez ostatnie 5 lat są zwolnieni ze składania referencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną