Przetargi.pl
WYKONANIE KONSERWACJI, SERWISU BIEŻĄCEGO I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ DŹWIGOWCH W OBIEKTACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG W ZEGRZU- ZP/36/2016

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 883 896 , fax. 261 883 868
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Juzistek 2 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261 883 896, fax. 261 883 868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KONSERWACJI, SERWISU BIEŻĄCEGO I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ DŹWIGOWCH W OBIEKTACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 26 WOG W ZEGRZU- ZP/36/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji, serwisu bieżącego i usuwanie awarii urządzeń dźwigowch w obiektach znajdujących się na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez 26 WOG w Zegrzu. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, tj. oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 projekt umowy. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6. 7. Zamawiający wymaga udzielenia 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę, a na wymienione części zamienne, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji lub gwarancji przewidzianej przez producenta licząc od daty zakończenia odbioru wykonania usługi. 8. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej - celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy oraz wykonania zamówienia wskazana jest wizja lokalna. Wszelkie pozyskane informacje Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy niezależnie od wyniku przetargu (wyboru oferenta) oraz ponosi z tego tytułu odpowiedzialność. Wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca na własne ryzyko. Oferent w celu uzyskania bliższych danych w w/w sprawie lub przeprowadzenia wizji lokalnej powinien skontaktować się z: SOI Kazuń - tel. 261-861-065, SOI Ostrów Mazowiecka - tel. 261-384-717, SOI Przasnysz - tel. 261-371-114, SOI Rembertów - tel. 261-815-068, SOI Wesoła - tel. 261-812-194, SOI Zegrze - tel. 261-883-405 SOI Białobrzegi - tel. 261-887-533. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 50531400-8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga wniesienia wadium. 1. Wykonawca, który składa ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące i 00/100 złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XIV SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji na zgłoszenie awarii (rozumiany jako przyjazd w celu zdiagnozowania przyczyny awarii) - (min. 12 godzin - max. 24 godziny)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.26wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach