Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji, naprawy, przeglądów technicznych kserokopiarek, drukarek wraz z wymianą części i dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3665400 , fax. 024 3665421
  • Data zamieszczenia: 2011-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3665400, fax. 024 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji, naprawy, przeglądów technicznych kserokopiarek, drukarek wraz z wymianą części i dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Wykonanie konserwacji, napraw, przeglądów technicznych kserokopiarek, drukarek wraz z wymianą części i dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń 1. CPV: 30125110-5 30125120-8 30192113-6 50313000-2 2. W zakres prac naprawczo-konserwacyjnych wchodzi: 1) Konserwacja i czyszczenie urządzeń, zgodnie z zaleceniami ich producentów dotyczącymi eksploatacji tych urządzeń, 2) Diagnostyka awarii, 3) Prace naprawczo-konserwacyjne urządzeń będących po okresie gwarancji, mające na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń we wszystkich jednostkach zamawiającego, 4) Jednorazowa konserwacja: a) Czyszczenie systemu optycznego (lustra, soczewki, itp.); b) Czyszczenie elektrod i regulacja, c) Czyszczenie mechanizmów pobierania i prowadzenia papieru, separatorów, itp., d) Czyszczenie zespołów utrwalania i wywoływania, e) Sprawdzenie jakości kopii i poprawnego działania wszystkich funkcji myszy, f) Czyszczenie zespołu transportu papieru, zespołu wywołującego, g) Czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny i inne, wykonywane zgodnie z instrukcją serwisową producenta określoną dla danego modelu kserokopiarki i drukarki. 5) Dostawa nowych części zamiennych wraz z wymianą uszkodzonych lub zużytych części w urządzeniach z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, tj. tonerów. 3. Wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną. 2) Wykonawca będzie zobowiązany utrzymywać gotowość do świadczenia w siedzibie zamawiającego usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 3) Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu oszacowanej wartości naprawy przez zamawiającego, 4) Pracownik serwisu będzie zobowiązany do wykonania - przed i po każdej wizycie serwisu kontrolnej kopii, 5) Pracownik serwisu każdorazowo po wykonaniu czynności objętych przedmiotem zamówienia, musi sporządzić kartę pracy, 6) Podstawą wystawienia faktury będzie karta pracy, w której wykonawca jednoznacznie określi rodzaj wykonanej usługi. Karta pracy winna być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i Wykonawcy, 7) Naprawa oraz konserwacja kserokopiarek i drukarek będzie wykonywana w jednostkach organizacyjnych zamawiającego, tylko w wyjątkowych sytuacjach w punkcie serwisowym, gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa, 8) W przypadku, gdy naprawa odbywać się będzie w punkcie serwisowym Wykonawcy, transport naprawianych urządzeń odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, 9) Wykonawca w cenie 1 roboczogodziny musi uwzględnić koszty dojazdu do jednostek zamawiającego, koszty transportu kserokopiarek i drukarek, czas na wykonanie naprawy, np. wymiana bębna światłoczułego, wymiana listwy, lub wymiana innych części. Cena 1 roboczogodziny jest taka sama dla wszystkich typów kserokopiarek i drukarek bez względu na rodzaj wykonywanej naprawy, 10) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną naprawę na okres minimum 6 miesięcy, 11) Udzielana przez wykonawcę gwarancja, o której mowa w pkt 10 nie dotyczy wymienianych w czasie naprawy lub konserwacji części, na które wykonawca udziela gwarancji zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta, 12) Wszystkie zastosowane przez wykonawcę części zamienne do kserokopiarek i drukarek muszą być oryginalne i technicznie nowe, 13) Wymagany przez zamawiającego rzeczywisty czas reakcji (przybycia) służb serwisowych na zgłoszoną przez zamawiającego potrzebę naprawy lub konserwacji wynosi maksymalnie do 1 dnia roboczego, licząc od chwili zgłoszenia, 14) Wymagany przez zamawiającego maksymalny czas naprawy - 3 dni robocze licząc od momentu przystąpienia do naprawy. 15) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zastosował wymagane przez producentów sprzętu określonego w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy) tonery i wkłady drukujące. 4. Wykaz rodzajowy i ilościowy kserokopiarek, drukarek, faksów, tonerów i wkładów drukujących został określony w załączniku nr 3 do SIWZ (formularzu cenowym). 5. Przez miejsca świadczenia usługi i dostaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia należy rozumieć jednostki organizacyjne znajdujące się w obiektach i budynkach Zamawiającego: 1) budynek mieszczący: Rektorat, Instytut Matematyki i Informatyki, Bibliotekę Uczelnianą, Akademickie Liceum Ogólnokształcące, administrację PWSZ w Płocku, przy Plac Dąbrowskiego 2, 2) budynek Instytutu Neofilologii w Płocku przy ul. Kościuszki 20, 3) budynki: Instytutu Pedagogiki oraz Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28, 4) budynek Domu Studenta Nr 1 w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6, 5) budynki Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym 55 gm. Stara Biała pow. płocki. 6) budynek Instytutu Nauk o Zdrowiu w Płocku przy ul. Piłsudskiego 8. Podane w Formularzu cenowym - Załącznik Nr 2 w kolumnie (ilość) symbolu wkładu drukującego i toneru pochodzi od producenta tych urządzeń. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wkładów i tonerów równoważnych. Integralną część przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2-Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia: 1. Godziny serwisowe przy kopiarkach - 100 roboczogodzin 2. Konserwacja kopiarki Rico Africo 250 - 12 konserwacji 3. Konserwacja kopiarki Toshiba 1550 - 12 konserwacji 4. Konserwacja kopiarki Mita Point Vi 310/230 - 12 konserwacji 5. Konserwacja kopiarki Kyocer Task Alfa 300i - 6 konserwacji 6. Konserwacja kopiarki Toshiba e-studio 161 - 6 konserwacji 7. Konserwacja kopiarki Toshiba e-studio 163 - 42 konserwacji 8. Konserwacja kopiarki Toshiba e-studio 165 - 24 konserwacji 9. Konserwacja kopiarki Toshiba e-studio 166 - 18 konserwacji 10. Konserwacja kopiarki Toshiba e-studio 206 - 6 konserwacji 11. Konserwacja kopiarki Toshiba e-studio 207 - 12 konserwacji 12. Konserwacja kopiarki Sharp AR-M236 - 12 konserwacji 13. Konserwacja kopiarki Sharp AR-M207 - 12 konserwacji 14. Toner do kopiarki Rico Afico 250 - 2 szt. 2205D 15. Toner do kopiarki Toshiba 1550 - 1 szt. T1550E 16. Toner do kopiarki Kyocer Task Alfa 300i - 4 szt. TK-685 17. Toner do kopiarki Toshiba e-studio 161 - 2 szt. T1620E 18. Toner do kopiarki Toshiba e-studio 163 - 21 szt. T1640E 19. Toner do kopiarki Toshiba e-studio 165 - 8 szt. T1640E 20. Toner do kopiarki Toshiba e-studio 166 - 15 szt. T1640E 21. Toner do kopiarki Toschiba e-studio 206 - 3 szt. T1640E 22. Toner do kopiarki Toschiba e-studio 207 - 4 szt. T1640E 23. Toner do kopiarki Sharp AR-M236 - 4 szt. AR270T 24. Toner do kopiarki Sharp AR-M207 - 5 szt. AR-202T Wkłady drukujące do urządzeń (drukarki i faksy): 25. Panasonic KX-F 707 - 3 szt. 26. Panasonic KX-FL 503 - 4 szt. KXF-FA78A 27. Panasonic KX-FP 153 - 6 szt. KX-FA55 28. Panasonic KX-FP 363 - 1 szt. KX-FA57 29. Panasonic KX-FL 613 - 12 szt. KX-FA84 30. Canon FAX L220 - 4 szt. Canon FX3 31. HP DJ 710C czarny - 6 szt. HP45 C51645 AE 32. HP DJ 710C kolor - 4 szt. HP23 C1823DE 33. HP DJ 840C czarny - 4 szt. HP15 C6615DE 34. HP DJ 840C kolor - 4 szt. HP17 C6625AE 35. HP DJ 5652 czarny - 15 szt. HP56 C6656AE 36. HP DJ 5652 kolor - 10 szt. HP57 C6657AE 37. HP DJ 5550 czarny - 18 szt. HP56 C6656AE 38. HP DJ 5550 kolor - 12 szt. HP57 C6657AE 39. HP DJ 6540 czarny - 15 szt. HP338 C8765EE 40. HP DJ 6540 kolor - 10 szt. HP343 C8766EE 41. HP Business Iniet 2800 czarny - 2 szt. HP11 C4810A 42. HP Business Iniet 2800 kolor - 6 szt. HP11 C4811A /C4812A /C4813A 43. HP DJ 6940 czarny - 15 szt. HP337 C9364EE 44. HP DJ 6940 kolor - 10 szt. HP343 C8766EE 45. Epson B 500dn czary - 3 szt. T 6171 46. Epson B 500dn kolor - 6 szt. T 6172 / T 6173 / T 6174 47. Brother MFC-6890 cdw czarny - 3 szt. LC 1100 HY-BK 48. Brother MFC-6890 cdw kolor - 6 szt. LC1100HY-C / LC1100HY-M / LC1100HY-Y 49. HP DJ D5560 czarny - 3 szt. HP300XL CC641EE 50. HP DJ D5560 kolor - 6 szt. HP300XL CC644EE 51. HP OJ P8000 czarny - 6 szt. HP940XL C4906AE 52. HP OJ P8000 kolor - 16 szt. HP940XL C4907AE/ C4908AE/ C4909AE 53. HP OJ P6500A plus - 3 szt. HP920XL CD975AE 54. HP OJ P6500A plus - 9 szt. HP920XL CD972AE/ CD973AE/ CD974AE 55. XEROX PE 120i - 4 szt. XEROX 013R00606 56. HP LJ 1100 - 4 szt. C4092A 57. HP LJ 1200 - 20 szt. C7115A 58. HP LJ 1012 - 6 szt. Q2612A 59. HP LJ 1000 - 9 szt. C7115A 60. HP LJ 1022 - 15 szt. Q2612A 61. HP LJ 1320 - 4 szt. Q5949X 62. HP LJ 1160 - 19 szt. Q5949A 63. HP LJ 1300 - 6 szt. Q2613X 64. HP LJ 1015 - 9 szt. Q2612A 65. HP LJ P2015dn - 9 szt. Q7553X 66. HP LJ P1006 - 6 szt. CB435A 67. Lexmark C544dn czarny - 6 szt. C544X2KG 68. Lexmark C544dn kolor - 6 szt. C544X2CG/ C544X2MG/ C544X2YG 69. HP LJ 2055d - 2 szt. CE 505X 70. HP LJ P1102 - 6 szt. CE285A 71. HPC LJ CP2025 DN czarny - 2 szt. CC530A 72. HPC LJ CP2025 DN kolor - 3 szt. CC531A/ CC532A/ CC533A 73. Casio FR-2650 (kalkulator) - 2 szt. 74. Casio FR-620 TER (kalkulator) - 2 szt. 75. Cano MP 1211-DLE ( kalkulator) - 2 szt. 76. Canon MP 1211-LTS ( kalkulator) - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach