Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - roboty budowlane i instalacyjne

Bytomskie Mieszkania ogłasza przetarg

  • Adres: 41907 Bytom, ul. Zielna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 413 00 30 , fax. 32 430 00 33
  • Data zamieszczenia: 2017-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bytomskie Mieszkania
    ul. Zielna
    41907 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 413 00 30, fax. 32 430 00 33
    REGON: 24261540600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom - roboty budowlane i instalacyjne
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom – roboty budowlane i instalacyjne. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne w miarę potrzeb wykonywanie na podstawie zleceń Zamawiającego robót budowlanych, instalacyjnych sanitarnych (wod-kan, gaz, c.o.) oraz elektrycznych w nieruchomościach (w częściach wspólnych i elementach wspólnych budynków jak również ich otoczeniu). Realizacja zamówienia ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości oraz utrzymanie nieruchomości w stanie technicznym niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem. 3. Roboty będące przedmiotem zamówienia obejmują czynności wymienione w Rozporządzeniu z dnia 16 sierpnia 1999 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz. 836 z późn. zm.) takie jak: a) konserwacje tj. wykonywanie robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków; b) naprawy bieżące tj. okresowe remonty elementów budynków mające na celu zapobieganie skutkom zużycia tych elementów i utrzymanie budynków we właściwym stanie technicznym; c) naprawy główne tj. remonty polegające na wymianie co najmniej jednego elementu budynku. Ww. czynności mają na celu zapewnienie normalnych warunków użytkowania obiektu i ochronę przed nadmiernym zużyciem oraz czynności mające na celu usuwanie stwierdzonych uszkodzeń i uzupełnienie braków, które mogłyby spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi oraz bezpieczeństwa mienia lub środowiska. 4. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z podziałem na V Części: a) Część I – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 1 – 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30 – opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1. do SIWZ – Przedmiar robót. b) Część II – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2 – 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b – opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.2. do SIWZ – Przedmiar robót. c) Część III – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 – 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1 – opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.3. do SIWZ – Przedmiar robót. d) Część IV – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 – 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4 – opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.4. do SIWZ – Przedmiar robót. e) Część V – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 – 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77 – opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.5. do SIWZ – Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia jest porównywalny swym rodzajem w każdej części zamówienia, różni się jedynie wielkością (rozmiarem zamierzonych do wykonania robót). 5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia o charakterze awaryjnym nie dłuższy niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecania to - faktyczne rozpoczęcie robót. 8. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę wszystkich robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145) wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, instalacyjnymi elektrycznymi i wodociągowo – kanalizacyjnymi. 9. Zamawiający określa, iż w celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 8 powyżej, Wykonawca: a) w terminie do 7 dnia każdego miesiąca dostarczy Zamawiającemu (przedstawicielowi Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 2 Istotnych postanowień umownych) oświadczenie zawierające imiona i nazwiska osób wykonujących czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, instalacyjnymi elektrycznymi i wodociągowo – kanalizacyjnymi; b) aktualizował oświadczenie na bieżąco tj. za każdym razem, gdy nastąpi zmiana personalna w składzie osobowym pracowników na budowie; c) do faktury VAT za wykonane roboty zgodnie z postanowieniami umowy, jaka zostanie z nim zawarta załączył oświadczenie, dotyczące zatrudnienia osób realizujących roboty ogólnobudowlane, instalacyjne elektryczne i wodociągowo – kanalizacyjne, a także oświadczenia tych osób, że były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (jeżeli była zmiana osób zatrudnionych, należy podać w jakim czasie). W sytuacji uniemożliwiającej złożenie oświadczenia przez osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia Wykonawca winien przedłożyć inne dokumenty potwierdzające ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz podać przyczynę uniemożliwiającą złożenie ww. oświadczeń. 10. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 3 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych. 11. Warunki i wymagania Zamawiającego w sprawie wykonania i odbioru robót, zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ. 12. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach