Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych: gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku oraz lokalach gminnych usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz w budynkach w obcym zarządzie

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Polna 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3640310 , fax. 24 3640311
  • Data zamieszczenia: 2013-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o.
    ul. Polna 7 7
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3640310, fax. 24 3640311
    REGON: 61026091500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka z ograniczoną odpowiedzialnoscią ze 100% udziałem Gminy Miasta Płock

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych: gminnych administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku oraz lokalach gminnych usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz w budynkach w obcym zarządzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie od 01 stycznia 2014 do 31 grudnia 2014 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Miasto Płock oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Miasto Płock, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie MZGM-TBS Sp. z o.o. oraz w obcym zarządzie na terenie administrowanym przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części : Część I, Część II, Część III. Szczegółowy zakres rzeczowy robót: I Konserwacje ogólnobudowlane Konserwacje ogólnobudowlane, drobne naprawy oraz usuwanie awarii w częściach wspólnych budynków (klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, wózkownie, suszarnie, pralnie, oraz pomieszczenia schronowe, wc wspólne, itp.) oraz budynków użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc wolnostojących obejmują roboty w zakresie elewacji budynków, stolarki okiennej i drzwiowej, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych. 1) Zakres robót obejmuje w szczególności: - uzupełnienie izolacji ścian fundamentowych, -miejscową reperację odparzonego tynku bez względu na rodzaj podłoża, -uzupełnienie ubytków tynku (podłoża) wraz z przetarciem nowego tynku, -usunięcie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia, murki oporowe), -czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych, - naprawa płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacji) - naprawa ściany na klatce schodowej, - naprawa ściany z ewentualnym odgrzybieniem i dociepleniem - zabezpieczenie uszkodzonych stropów przez podparcie do czasu remontu, - dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz regulacja zamków, itp. w pomieszczeniach wspólnego użytkowania oraz szklenie, wymiana zamków i samozamykaczy, - naprawa stolarki okiennej, - drobne naprawy drzwi wejściowych i wiatrołapów, - naprawę uszkodzeń posadzek, podłóg i schodów (np. poręczy, tralek słupów schodowych, stopni i podstopni) w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, - odnowienie (malowanie) pomieszczeń wspólnego użytkowania, - drobną reperację czap kominowych, - przemurowanie główek kominowych, - uzupełnienie spoinowania zewnętrznego komina względnie uzupełnienie lub wymiana tynku na kominie, - przemurowanie pęknięć komina, - wymianę i osadzenie drzwiczek wyczystnych, - uzupełnienie kratek wentylacyjnych, - wykonanie przełączeń wg wskazań opinii kominiarskich, - zabezpieczenie lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu wraz z dorobieniem kluczy do pomieszczeń wspólnych, skrzynek listowych, - zabezpieczenie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia), - zabezpieczenie uszkodzonej ściany przez podparcie do czasu remontu, - zabezpieczenie uszkodzonego komina, - zabezpieczenie lokali użytkowych i pustostanów, 2) Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w.c. wolnostojących, garaży stanowiących własność Gminy Miasto Płock, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez zamawiającego obejmuje: - naprawę stolarki okiennej i drzwiowej wraz ze szkleniem, - naprawę podłóg, posadzek, - wymianę wykładzin podłogowych, - częściową wymianę tynków oraz roboty odgrzybieniowe, - odnowienie ścian i sufitów w lokalach, - naprawę wentylacji. 3) Naprawa chodników (dojścia do budynków), schodów do budynków. II Konserwacje sanitarne Konserwacje, drobne naprawy oraz usuwanie awarii instalacji sanitarnych oraz urządzeń i węzłów cieplnych w części wspólnej budynków mieszkalnych oraz budynków użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących obejmują roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. 1) Zakres robót obejmuje w szczególności: a)Instalacja wodno-kanalizacyjna: - sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza głównego, kontrola plomb, - sprawdzenie stanu instalacji wodnej wraz z usunięciem nieszczelności, poprzez uszczelnienie połączeń bądź wymianę odcinka przewodów, - uszczelnienie, wymiana i montaż zaworów odcinających mieszkaniowych i innych na wewnętrznej instalacji, - montaż wodomierzy mieszkaniowych, - czyszczenie i udrożnienie pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz usuwanie miejscowych przecieków poprzez uszczelnienie połączeń lub wymianę odcinków przewodów, - odpompowanie wody z piwnic, - naprawa i wymiana rur wywietrznikowych oraz zaworów napowietrzających zamontowanych na pionach kanalizacyjnych, - okresowe oględziny i czyszczenie rewizji, montaż brakujących rewizji na pionach bądź poziomach w piwnicach budynków, - czyszczenie kratek, studzienek kanalizacji sanitarnej, deszczowej i studni wodomierzowych przy budynkach, na sieciach będących w eksploatacji Zamawiającego, - naprawa, uzupełnienie i wymiana włazów studzienek rewizyjnych, wodomierzowych łącznie z ich zamontowaniem, - uszczelnienie, wykonanie nowych studzienek rewizyjnych w piwnicach budynków lub na zewnątrz budynków, - naprawa lub wymiana urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, - wymiana urządzeń w lokalach, - zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych, - odmrażanie instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, - przeczyszczenie pionów i poziomów kanalizacyjnych, przykanalików ze studzienką przed budynkiem łącznie, - uszczelnienie złącza i kielichów instalacji kanalizacyjnej, - wymiana skorodowanych kształtek na instalacji wodnej od wodomierza głównego na budynku do punktu odbiorczego, który należy do lokatora, - usunięcie ewentualnych przecieków instalacji wodociągowej wymiana uszczelnień od wodomierza głównego na budynku do punktu odbiorczego, który należy do lokatora, - wymiana głowic w zaworach na pionach, - w przypadku powstania innych awarii odcięcie dopływu wody na mieszkanie, pion lub budynek, Prace należy wykonywać wyłącznie na pionach kanalizacyjnych, poziomach w piwnicach budynków i na przykanaliku do pierwszej studzienki kanalizacyjnej, a w zakresie instalacji wodociągowej na odcinku od wodomierza głównego do zaworów odcinających w lokalach. b) Instalacja gazowa: - usunięcie nieszczelności instalacji w budynku, - kontrola funkcjonowania podejść pod gazomierz, - przeprowadzenie prób szczelności instalacji lub jej części w razie podejrzeń o nieszczelność, -okresowa kontrola zabezpieczenia kurka głównego, szafki i jej zamknięcia na zamek energetyczny oraz zaworów odcinających na urządzeniach, podejściach przed urządzeniami wraz z oceną stanu zabezpieczenia antykorozyjnego instalacji, - konserwacja antykorozyjna instalacji żółtą farbą ochronną, - zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych, - w razie konieczności, odcięcie i zaspawanie podejścia pod urządzenia gazowe zamontowane przez najemcę bez zgody wynajmującego, - awaryjna likwidacja odwadniaczy, naprawa lub wymiana kurków, - wymiana urządzeń w lokalach, - kontrola instalacji gazowej w lokalach, -odmrażanie instalacji gazowej, - zlokalizowanie nieszczelności na instalacji gazowej od głównego kurka gazowego do przyboru włącznie, - usunięcie przecieków gazu polegające na wymianie uszczelnienia instalacji gazowej wraz z wykonaniem próby szczelności, - w przypadku powstania innych awarii gazowych odcięcie dopływu gazu na instalacji gazowej, Prace do wykonania na instalacji od kurka głównego do urządzeń odbiorczych (łącznie z urządzeniami) c) Instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej: - w uzasadnionych przypadkach, w uzgodnieniu z FORTUM Power and Heat Polska Sp. z o.o., spuszczenie i uzupełnienie czynnika grzewczego w instalacji, - kontrola stanu technicznego instalacji z usunięciem występujących przecieków, - uszczelnienie lub wymiana pojedynczych zaworów grzejnikowych i zaworów przelotowych pod pionami instalacji c.o. i cwu. oraz automatycznych odpowietrzników na pionach c.o., - wymiana skorodowanych odcinków rur wewnętrznych instalacji, - przeprowadzanie przeglądów instalacji przed i po sezonie grzewczym, - regulacja instalacji cyrkulacyjnej ciepłej wody użytkowej, wymiana pomp cyrkulacyjnych, - sprawdzenie i uzupełnienie ubytków izolacji ciepłochronnej przewodów c.o., cwu, - zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych, - uzupełnienie manometrów i termometrów na rozdzielaczach instalacji c.o., - okresowe czyszczenie filtrów siatkowych na instalacji cwu oraz na instalacjach c.o. w pomieszczeniach rozdzielaczy, - odmrażanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach nie zasiedlonych, piwnicach, klatkach schodowych, - uzupełnienie wody w instalacji wewnętrznej c.o. (dotyczy węzłów będących własnością Zamawiającego) - odpowietrzenie instalacji c.o. (dotyczy węzłów będących własnością Zamawiającego), - usunięcie przecieków zaworów grzejnikowych w lokalach mieszkalnych, - usunięcie przecieków na złączach grzejnikowych w lokalach mieszkalnych, - usunięcie przecieków dławic zaworów w lokalach mieszkalnych , - usunięcie przecieków odpowietrzników w lokalach mieszkalnych, - usunięcie przecieków na korkach grzejnikowych w lokalach mieszkalnych, - w przypadku powstania przecieków na złączach grzejnikowych zdemontowanie grzejnika i zabezpieczenie gałązki korkami, - rozruch oraz sprawdzenie poprawności działania urządzeń automatyki pogodowej w węzłach cieplnych będących własnością Zamawiającego, na początku sezonu grzewczego, wyłączenie lub jednokrotne ponowne włączenie ogrzewania na koniec sezonu grzewczego, -wymiana pomp obiegowych i innego osprzęty w węzłach będących własnością Zamawiającego, Prace dotyczą całej instalacji wewnętrznej od: -zaworów progowych w węźle cieplnym, gdy węzeł eksploatowany jest przez Zamawiającego, -rozdzielaczy, gdy węzeł cieplny jest eksploatowany przez FORTUM Power and Heat Polska Sp. z o.o. 2)Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych i użytkowych, wc wolnostojących stanowiących własność Gminy Miasto Płock obejmuje: - uszczelnienie wewnętrznej instalacji gazowej (bez urządzeń odbiorczych) - naprawę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą zaworów grzejnikowych i grzejników. III Konserwacje elektryczne Konserwacje instalacji elektrycznej, drobne naprawy oraz usuwanie awarii w lokalach mieszkalnych w części wspólnej budynków mieszkalnych oraz budynków użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących. 1) Zakres robót obejmuje w szczególności: - wymiany lub uzupełnienia żarówek w lampach na klatkach schodowych, piwnicach itp., - uzupełnienia brakujących kloszy w częściach wspólnych, - wymiany lub naprawy lamp, wyłączników, przycisków na klatkach schodowych, piwnicach, strychu, - naprawy, regulacji lub wymiany automatów schodowych, zmierzchowych, - naprawy lub wymiany ograniczników mocy lub innych urządzeń ograniczających kradzież prądu na klatkach schodowych, - wymiany bezpieczników, gniazd i główek bezpiecznikowych w obwodzie administracyjnym budynków, wymiana dekli i pierścieni rozgałęźnych, - utrzymania skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych w czystości, - sprawdzenia umocowania przewodów elektrycznych, - wyszukiwania przerw i zwarć w instalacji elektrycznej, usuwanie przyczyn wraz z wymianą przewodów w instalacji elektrycznej budynku, - usuwania uszkodzeń w instalacji odgromowej budynku, - sprawdzenia instalacji elektrycznej celem założenia licznika energii elektrycznej dla lokali mieszkalnych, - wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej oraz skuteczności ochrony od porażeń i sprawdzanie instalacji, - zabezpieczenia obiektu przed skutkami awarii np. przez odłączenie instalacji, - wymiany elementów tablic licznikowych bez wymiany bezpieczników, zalicznikowych obwodów mieszkaniowych, - wymiany pierścieni rozgałęźnych w lokalach mieszkalnych, - wymiany elementów tablic licznikowych obwodów administracyjnych, - wymiany zabezpieczeń obwodów przedlicznikowych, przeizolowanie puszek piętrowych lub ich wymiany, - wymiany zabezpieczeń głównych pionów, - podłączenia upalonych przewodów za tablicą główną, sprawdzenia podłączeń w pierścieniach rozgałęźnych bez wymiany bezpieczników obwodów mieszkaniowych w lokalach gminnych, Konserwacji i drobnym naprawom podlega wewnętrzne zasilanie w energię od złącza kablowego dostawcy energii do odbiornika w lokalach mieszkalnych, a w lokalach użytkowych do licznika. 2)Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych i użytkowych, wc wolnostojących, garaży stanowiących własność Gminy Miasto Płock, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez zamawiającego obejmuje: - naprawę lub wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - wykonanie pomiaru skuteczności ochrony od porażeń. Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Zamawiającego oraz lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Miasto Płock, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych przedstawiony jest w załączniku nr 6,6a,7,7a,8,8a. W zakresie prac konserwacyjnych Zamawiający zobowiązany jest do: Przekazania Wykonawcy drogą mail-ową na wskazany przez wykonawcę adres poczty e-mail, indywidualnego zlecenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do umowy , określającego: Imię, nazwisk osoby zgłaszającej ( pracownik Spółki), -Adres budynku, - Numer lokalu, - Wartość szacunkową prac, - Szczegółowy zakres prac, - Termin wykonania prac. W przypadku wystąpienia robót ulegających zakryciu - dokonania odbioru robót w terminie 3 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia przez Wykonawcę, - Terminowego dokonywania odbioru robót określonych zleceniem, - Terminowego sprawdzenia powykonawczych kosztorysów szczegółowych dostarczonych przez Wykonawcę. Szczegóły dotyczące wykonywania robót i ich kolejności będą przekazywane bezpośrednio Wykonawcy przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego W zakresie usuwania awarii Zamawiający zobowiązany jest do: - terminowej akceptacji dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę, - informowania przedstawiciela Wykonawcy o wydanych doraźnych poleceniach dla osób bezpośrednio wykonujących usługę, - uwiarygodnienia przedstawionych przez Wykonawcę identyfikatorów pracowników świadczących usługę pogotowia Zamawiający ma prawo do: - kontroli sposobu i jakości wykonywanych usług, - wydawania doraźnych poleceń osobom bezpośrednio zatrudnionym przy realizacji przedmiotu umowy co do sposobu, kolejności i czasu wykonywania zadań, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian organizacyjnych swoich jednostek terenowych (ROM-ów) poprzez ich łączenie lub dzielenie oraz zmiany terytorialne poszczególnych jednostek terenowych i związany z tym obowiązek realizacji prac dla jednego lub więcej Rejonów Obsługi Mieszkańców (ROM-ów) Obowiązki Wykonawcy: I W zakresie robót konserwacyjnych Wykonawca zobowiązuje się do: 1. Podania numeru telefonu pod którym Zamawiający będzie mógł zostawić wiadomość w przypadku wystąpienia robót wymagających natychmiastowego przystąpienia do ich wykonania, 2. Przyjmowania pisemnych zleceń na wykonywane roboty - wysłanych drogą mailową, wykonania zlecenia na warunkach określonych przez Zamawiającego w zleceniu, 3. Zgłoszenia Zamawiającemu przypadków wystąpienia robót dodatkowych 4. Wykonywania robót określonych zleceniami w godzinach pomiędzy 7.30 a 17.30, 5. Uzgadniania z wyznaczonymi przedstawicielami Zamawiającego konieczności wykonania robót w godzinach innych niż określono w pkt. 4, 6. Prowadzenia bieżących uzgodnień z wyznaczonymi przedstawicielami Zamawiającego, 7. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niemożliwych do usunięcia przez Wykonawcę - do określenia sposobu i terminu realizacji. II W zakresie usuwania awarii Wykonawca zobowiązuje się do: 1. Przyjmowania zgłoszeń o awariach w godzinach od 15.30 do 7.30 oraz w dni świąteczne przez całą dobę, 2. Prowadzenia książki zgłoszeń awarii, w której dokonywał będzie adnotacji dotyczącej adresu, rodzaju awarii, sposobu jej usunięcia oraz zastosowanych materiałów, 3. Wypełnienie druku zgłoszenia awarii, w której lokator własnym podpisem potwierdzi usunięcie awarii, 4. Podczas usuwania awarii lub stwierdzenia większego jej zakresu współpraca ze służbami technicznymi dostawców mediów, takich jak pogotowie energetyczne, ciepłownicze, gazowe, wodno-kanalizacyjne, 5. Maksymalnego czasu dojazdu na miejsce awarii oraz przystąpienie do jej usuwania w ciągu 1 godziny od otrzymania zgłoszenia, 6. Podania numerów telefonów pod które będą zgłaszane przez mieszkańców awarie - podstawowy numer zgłoszeniowy musi być numerem miejscowym i stacjonarnym oraz numeru telefonu komórkowego jako dodatkowego zgłoszeniowego, 7. Wywieszenia informacji o w/w numerach telefonów zgłoszeniowych na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych, w siedzibach ROM-ów i w siedzibie MZGM-TBS oraz wyrażenia zgody na zamieszczenie powyższych numerów na stronie internetowej Zamawiającego 8. Przygotowania identyfikatorów ze zdjęciem oraz legitymacji służbowych pracowników bezpośrednio świadczących usługę i przedstawiania ich do uwiarygodnienia przez Zamawiającego, 9. Wykonywania usługi usuwania awarii w godzinach: Czas wykonywania usługi usuwania awarii: a) 17.30 - 7.30 w dni robocze, b) przez całą dobę w soboty, niedzielę i święta w szczególności przez usuwanie awarii Wykonawca winien: 1. Zabezpieczyć przecieki instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, zapewniające korzystanie z mediów za wyjątkiem braku możliwości dostępu do mieszkania. 2. Usunąć przerwy w dostawie energii elektrycznej od złącza głównego do mieszkań. 3. Utrzymać w ciągłym ruchu instalację i urządzenia elektryczne. 4. Podjąć działania i dyspozycje w przypadku awarii lub uszkodzeń instalacji gazowej, ciepłowniczej, wodno-kanalizacyjnej i innej, a w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze uruchomić inne służby lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego  o sytuacji. 5. W przypadku naruszenia porządku lub nagłych zdarzeń np.: pożaru, włamań, kradzieży itp. powiadomić odpowiednie służby miejskie, Zamawiającego oraz podjąć działania zapobiegawcze i zabezpieczające zgodne z zasadami BHP i p.poż. 6. Zabezpieczenia samochodu wraz z kierowcą do obsługi transportowej, 7. Zapewnienie kontaktu pomiędzy osobą odbierającą zgłoszenie, a ekipą usuwającą awarie przebywającą w terenie, poprzez wyposażenie pracowników w środki łączności bezprzewodowej, 8. Ponoszenia skutków i kosztów w przypadku nie usunięcia zgłoszonej awarii i nie podjęcia należytych działań, 9. Zgłaszania do godziny 9.00 do wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego i poszczególnych Rejonów Obsługi Mieszkańców wszystkich awarii z dnia poprzedniego, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów p-poż, BHP, Ochrony Środowiska i o odpadach, przy maksymalnym ograniczaniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego, przy dołożeniu należytej staranności. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające odpowiednie aprobaty, certyfikaty i atesty upoważnionych instytucji (PZH, ITB, itp) pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na miejsce ich wbudowania (wykonania zlecenia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciąża Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, papy, sprzętu elektrycznego i elektronicznego itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, o sprzęcie elektrycznym i elektronicznym oraz udokumentowanie tych czynności na żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego rozliczenia (przedłożenia kosztorysu powykonawczego) wykonanej roboty nie później niż w ciągu 7 dni od jej zakończenia. Wykonawca ma obowiązek stosowania się do poleceń wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego oraz organów nadzoru budowlanego. Wykonawca na wykonane usługi udziela gwarancję min. 12 m-cy Na każdą część zamówienia z Wykonawcą zostanie zawarta odrębna umowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca Przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: na Część I - 3.500,00 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) na Część II - 1.200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) na Część III - 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Łącznie wadium dla wszystkich części zamówienia: 7.200,00 zł (siedem tysięcy dwieście złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach