Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji i naprawa sprzętu kserograficznego, telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, niszczarek, skanera A0 oraz plotera w siedzibie ANR OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6 oraz w siedzibach SZGZ.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5248800 , fax. 89 5248802
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
    ul. Głowackiego 6 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5248800, fax. 89 5248802
    REGON: 01034470800704
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji i naprawa sprzętu kserograficznego, telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, niszczarek, skanera A0 oraz plotera w siedzibie ANR OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6 oraz w siedzibach SZGZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konserwacji oraz serwisu (usuwanie usterek, awarii i uszkodzeń) urządzeń biurowych (sprzętu kserograficznego, telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, niszczarek, skanera A0 oraz plotera) w siedzibie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6 i Bałtycka 65 oraz w siedzibach Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem w Elblągu, Młotecznie, Nidzicy, Lidzbarku Welskim, Sorkwitach, Kamionku, Morągu, Lidzbarku Warmińskim, Korszach, Tolku i Grabinie. 2. Wykonawca zapewni czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii (rozumiany jako podjęcie naprawy przez pracownika Wykonawcy) nie dłuższy niż 24 godziny. 3. Wykonawca dokona naprawy usterki w ciągu 3 dni od daty otrzymania zlecenia, a w przypadku gdy nie będzie możliwe dotrzymanie określonego terminu naprawy, dostarczy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach techniczno-użytkowych. 4. Wykaz urządzeń biurowych przeznaczonych do konserwacji i serwisowania znajduje się w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2 do specyfikacji. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy oraz w załączniku Nr 1 i 2 do umowy. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 8 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach