Przetargi.pl
WYKONANIE KONSERWACJI I NAPRAW AWARYJNYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH W ODDZIALE GOSPODARCZYM PUNKTU BAZOWANIA HEL

Punkt Bazowania Hel ogłasza przetarg

  • Adres: 84-150 Hel, ul. Sikorskiego 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6757570 , fax. 0-58 6757250
  • Data zamieszczenia: 2010-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Punkt Bazowania Hel
    ul. Sikorskiego 20 20
    84-150 Hel, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6757570, fax. 0-58 6757250
    REGON: 22051660900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KONSERWACJI I NAPRAW AWARYJNYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH W ODDZIALE GOSPODARCZYM PUNKTU BAZOWANIA HEL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i usługi serwisowe systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów telewizji przemysłowej (STVP), kontroli dostępu (KD) oraz systemu sygnalizacji pożarowej celem utrzymania stałej sprawności technicznej. Konserwacje i usługi serwisowe prowadzone będą w obiektach Punktu Bazowania Hel oraz jednostek będących na zaopatrzeniu PB Hel
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 2 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach