Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania ŚZMiUW Katowice - Biuro terenowe w Zawierciu

Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 2582061 , fax. (032) 2586810, 2582743
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Jesionowa 9a 9a
    40-159 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 2582061, fax. (032) 2586810, 2582743
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania ŚZMiUW Katowice - Biuro terenowe w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania ŚZMiUW Katowice - Biuro terenowe w Zawierciu część nr 1: ciek Pilica w km 308+200 ÷310+500 oraz w km 311+100÷315+700 w m. Kleszczowa - Wierbka , gm. Pilica część nr 2: ciek Uniejówka - stare koryto w km 0+000 ÷ 2+340 w m. Zabrodzie, gm. Żarnowiec część nr 3: ciek Żebrówka w km 11+700÷17+710 w m. Jeziorowice - Otola gm. Żarnowiec część nr 4: ciek Kośmidrówka w km 0+000 ÷ 3+900 w m. Łany Małe - Wola Libertowska gm. Żarnowiec część nr 5: ciek Sztoła w km w 0+000 ÷ 0+600 w m. Sławków gm. Sławków część nr 6: ciek Trzonia w km 3+400 ÷ 9+200 w m. Mierzęcice - Brudzowice, gm. Mierzęcice część nr 7: ciek Trzebyczka w km 7+180 ÷ 14+370 w m. Ząbkowice - Tucznawa, gm. Dąbrowa Górnicza część nr 8: ciek Jaworznik w km 0+000 ÷ 3+800 oraz wały cieku Jaworznik w km 0+000 ÷ 1+000 w m. Wojkowice gm. Wojkowice część nr 9: ciek Wielonka w km 0+000 ÷ 2+000 oraz wały cieku Wielonka w m. Wojkowice gm.Wojkowice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742311101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - firmy branży melioracyjnej lub hydrotechnicznej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; mogą udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ przynajmniej 1 zadania rocznie odpowiadającym wybranym częściom, zakresem i wartościom pracom konserwacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda oryginałów następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ przynajmniej 1 zadania rocznie odpowiadającym wybranym częściom, zakresem i wartościom pracom konserwacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, a także załączenia kserokopii dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane z należytą starannością. 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zgodnie z zał. nr 5 i 5a do siwz, oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - kierownik budowy, a także informacji dot. zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z zał. nr 6 i 6a do siwz. oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach