Przetargi.pl
Wykonanie koncepcji przebiegu i budowy torów podejściowych i toru głównego na Zalewie Wiślanym dla czterech lokalizacji kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie koncepcji przebiegu i budowy torów podejściowych i toru głównego na Zalewie Wiślanym dla czterech lokalizacji kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji przebiegu i budowy torów podejściowych i toru głównego na Zalewie Wiślanym dla czterech lokalizacji kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną na zasadach określonych w projekcie umowy - II część SIWZ - umowy, tj.: 1) Wykonanie koncepcji budowy toru wodnego dla czterech lokalizacji przekopu przez Mierzeję Wiślaną: Skowronki, Nowy Świat, Przebrno, Piaski. Przebieg toru wodnego od danej lokalizacji do wejścia do portu Elbląg ((10ELB) - wg. załączonego planu orientacyjnego. Dopuszcza się uszczegółowienia przebiegu poszczególnych torów podejściowych po uzgodnieniu z Zamawiającym. 2) Wykonanie planu batymetrycznego toru głównego na szer. min.200m, pozostałych torów na szer. min.120m 3) Uproszczona analiza nawigacyjna 4) Opis kilku możliwych do zastosowania technologii pogłębiania w zakresie niezbędnym do jednoznacznej oceny zagrożeń dla środowiska(w tym technologii maksymalnie ograniczającej zmętnienie wody) wraz z ich szacunkową wyceną. 5) Wskazanie ilości i miejsca odkładu urobku, oraz możliwych sposobów zagospodarowania urobku, po wykonaniu badań. Pobór i badanie próbek urobku należy do Wykonawcy. Badanie próbek powinno zawierać oznaczenie substancji niebezpiecznych wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 kwietnia 2002 r. w sprawie rodzajów oraz stężeń substancji, które powodują, że urobek jest zanieczyszczony (Dz. U. z 2002 r., Nr 55, poz. 498) oraz uwzględniać wytyczne HELCOM Guideline for the Disposal of Dredged Material at Sea (zał. 1 lista podstawowa i dodatkowa). Dodatkowo należy oszacować zawartość materii organicznej i biogenów w osadach Zalewu, także w jego głębszych warstwach. Badania urobku (próby rdzeniowe) powinny zawierać min.3 próbki na 1 km toru wodnego. 6) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym uzgodnienie z Wydziałem Oznakowania Nawigacyjnego Urzędu Morskiego oraz Kapitanatem Portu Elbląg. W koncepcji należy uwzględnić ewentualne wymagania i zalecenia Wydziału Oznakowania Nawigacyjnego oraz Kapitanatu Portu Elbląg. UWAGA: 1. Koncepcję należy wykonać dla głębokości toru wodnego równej 4 i 5 m. Każdy z wariantów odkładu i sposobu wykonania prac pogłębiarskich winien być rozpatrywany: - technicznie tzn. w kontekście możliwości wykonawstwa, wskazanie ewentualnych trudności, - ekonomicznie tzn. określając wskaźnikowy koszt realizacji każdego wariantu. Koncepcje należy wykonać ze szczegółowością właściwą dla fazy koncepcji przy poszczególnych wariantach. Koncepcja powinna uwzględniać jednostkę reprezentatywną o następujących parametrach: - długość - 100 m - szerokość - 20 m - zanurzenie - 4 m 2. Kwestie wątpliwe należy na bieżąco uzgadniać z przedstawicielem Urzędu Morskiego. 3. W opracowaniu należy brać pod uwagę sugestie zawarte w Studium Wykonalności i Raporcie oddziaływania na środowisko budowy kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną (streszczenia w/w opracowań na stronie internetowej Urzędu Morskiego, pełnie opracowania do wglądu u Zamawiającego - pokój 119) 4. W trakcie opracowywania Koncepcji Zamawiający wymaga co najmniej 2 spotkań w celu omówienia postępu prac oraz rozwiązań koncepcyjnych. Pierwsze spotkanie odbędzie się w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 5. Całość opracowań musi być dostarczona w wersji elektronicznej zapisanej w Adobe Reader. Wielkość pojedynczego pliku nie może przekroczyć 10 MB. Plany batymetryczne należy również zapisać w formie dxf i plików źródłowych (x,y,z).Część kosztową musi być dostarczona w programie Excel - 2 egz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., a w szczególności: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), tj. Wykonawca musi wykazać się, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 2) ustawy pzp. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 2 usługi związane z wykonaniem projektu lub koncepcji toru wodnego o zsumowanej wartości łącznej za 2 usługi nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. b) dysponować co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub specjalizacji budowle hydrotechniczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83 poz. 578 ze zm.) i co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe. Zamawiający akceptuje uprawnienia dotyczące projektowania budowli hydrotechnicznych zdobyte na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących oraz uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wykonawców mających siedzibę w państwie członkowskim Unii Europejskiej zgodne z warunkami przyjętymi w państwie członkowskim, w którym Wykonawca ma siedzibę. Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są przedłożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie składane jest wspólnie. Oświadczenie składa, ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie Zamówienia publicznego, pełnomocnik; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia należy dostarczyć odpowiedni dokument dla każdego z tych Wykonawców. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit b) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument, o których mowa w ppkt 1) lit a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) lit a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieniem należy złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich doświadczenie oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia łącznie): c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 3 do IDW), d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do IDW) / pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, e) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt d) posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub specjalizacji budowle hydrotechniczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83 poz. 578 ze zm.), uprawnienia dotyczące projektowania budowli hydrotechnicznych zdobyte na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących lub uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wykonawców mających siedzibę w państwie członkowskim Unii Europejskiej zgodne z warunkami przyjętymi w państwie członkowskim, w którym Wykonawca ma siedzibę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach