Przetargi.pl
Wykonanie koncepcji projektowej zagospodarowania terenu przy moście na rzece Wiśle w Bieruniu Zabrzegu

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie koncepcji projektowej zagospodarowania terenu przy moście na rzece Wiśle w Bieruniu Zabrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji projektowej w dwóch wariantach, w wersji papierowej i elektronicznej . Każdy wariant musi zawierać : a. plan zagospodarowania terenu - skala 1:500 b. wizualizację przestrzenną c.szkice charakterystycznych szczegółów z opisem zastosowanych materiałów budowlane, zieleń, oświetlenie wybranych elementów d. przybliżony koszt realizacji zagospodarowania terenu . Zagospodarowanie terenu przy moście na rzece Wiśle w Bieruniu Zabrzegu Teren przeznaczony pod zagospodarowanie obejmuje obszar ok. 0,3 ha. Są to działki będące własnością Gminy Bieruń , oznaczone nr 97,413-98 i 110. Teren usytuowany jest przy drodze krajowej nr 44 ul. Warszawskiej nad rzeką Wisłą , stanowiącą granicę m. Bierunia i gm. Oświęcim, powiatu bieruńsko-lędzińskiego i oświęcimskiego oraz województw śląskiego i małopolskiego. W miejscu tym aktualnie znajduje się przystanek autobusowy - mini pętla autobusowa, zatoka postojowa dla samochodów osobowych, teren zieleni, budka telefoniczna oraz utwardzony plac z betonowym tzw. witaczem i pozostałościami po podium. Miejsce to związane jest z przejazdem w roku 1967 przez Bieruń generała Charles a de Gaulle a , o czym informuje tablica pamiątkowa umieszczona na budynku komunalnym , znajdującym się po przeciwnej stronie ul. Warszawskiej. Istniejąca konstrukcja witacza wraz z jego fundamentem pozostaje do wykorzystania. Została już wykonana makieta nowego witacza z herbami Bierunia, powiatu bieruńsko-lędzińskiego i województwa śląskiego oraz wizerunkiem patrona Bierunia - św. Walentego. Wszystkie te zaprojektowane elementy mają być wykonane z brązu i stali nierdzewnej. W koncepcji zagospodarowania tego terenu należy uwzględnić witacz w tej postaci oraz w nawiązaniu do jego stylu następujące elementy: 1. Kamienny cokół jak po przeciwnej stronie ulicy , stanowiący zabezpieczenie krawędzi wału przeciwpowodziowego , na którym będzie można umieścić tablice - plansze, zawierające : a. Plan miasta b. Informacje o : - zabytkach architektury - pomnikach przyrody - szt. 9, - czterech miastach partnerskich Bierunia, - patronie miasta - św. Walentym, - wydarzeniach historycznych związanych z ziemią bieruńską. 2. Rozbiórkę istniejącego podium i wymianę nawierzchni placu na kostkę granitową - betonową z wykorzystaniem regionalnych ozdobnych wzorów , charakterystycznych dla ziemi pszczyńskiej. 3. Tereny zieleni - wprowadzenie ozdobnych elementów np. donice, kwietniki, ławki ,osłonięcie zielenią terenu od strony sąsiadujących zabudowań, uformowanie istniejących drzew, usunięcie drzew zasłaniających witacz. 4. Modernizację reklamy KWK PIAST umieszczonej na zieleńcu , z uwypukleniem elementów górniczych. Zamawiający nie przewiduje - aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów rozumieniu ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówień mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą ; 2) dysponują pracownikami z uprawnieniami projektowymi w branży architektonicznej ; 3) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 koncepcje lub projekty budowlano-wykonawcze o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia; i potwierdzą dokumentami należytą staranność ich wykonania (np. referencjami). Przez projekty budowlano - wykonawcze o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia należy rozumieć np.: zagospodarowanie terenu parku, skweru lub wokół pomnika czy witacza; wykorzystanie elementów małej architektury typu : murki ozdobne, kwietniki, tablice informacyjne lub okolicznościowe . Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1. Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy, że: 1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. 4. Oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od ...... do ........ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania . 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku ich uczestnictwa). Wzory oświadczeń są dołączone do SIWZ. 6. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub określeniu części zamówienia , która zostanie powierzona podwykonawcom. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednimi pełnomocnictwami. Pełnomocnictwa należy załączyć do oferty w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87/2006, poz. 605 z późn. zm.), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie : co najmniej 2 koncepcji lub projektów budowlano-wykonawczych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia np.: zagospodarowanie terenu parku, skweru lub wokół pomnika czy witacza; wykorzystanie elementów małej architektury typu : murki ozdobne, kwietniki, tablice informacyjne lub okolicznościowe . Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ. 3.Dokumenty (np. referencje) potwierdzające należytą staranność wykonania projektów wymienionych w wykazie dla potwierdzenia warunku z pktu IV.3. 4. Uprawnienia projektowe osób , które będą autorami projektu w zakresie architektonicznym. 5. Aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Architektów (z dowodem opłaty składek członkowskich na dzień otwarcia ofert, jeśli ważność zaświadczenia na dzień otwarcia ofert już minęła ). 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punktach Lista wymaganych dokumentów, przedstawia odpowiednio : 1) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument , o którym mowa , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej (w pkt VII) , zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed : notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu , o którym mowa w pkt 1 niniejszej uwagi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach