Przetargi.pl
Wykonanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznych terenów w Śródmieściu Ełku z wizualizacją 3D oraz opracowaniem wizualizacji budynku Ełckiego Centrum Rewitalizacji Społecznej w ramach projektu „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację”, współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżetu państwa (konkurs ogłoszony przez Ministerstwo Rozwoju, Działanie 3 – Nowa przestrzeń Śródmieścia), z podziałem na 4 części

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznych terenów w Śródmieściu Ełku z wizualizacją 3D oraz opracowaniem wizualizacji budynku Ełckiego Centrum Rewitalizacji Społecznej w ramach projektu „Nowe Śródmieście Miasta Ełk – wzór na rewitalizację”, współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżetu państwa (konkurs ogłoszony przez Ministerstwo Rozwoju, Działanie 3 – Nowa przestrzeń Śródmieścia), z podziałem na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznych terenów w Śródmieściu Ełku z wizualizacją 3D dla następujących obszarów: - obszar położony w rejonie ulic: Żeromskiego i Wojska Polskiego; - obszar położony w rejonie ulic: Armii Krajowej, Orzeszkowej i Wawelskiej; - obszar położony w rejonie ulic: Armii Krajowej i Chopina; - obszar położony w rejonie ulic: Kościuszki, Orzeszkowej i Armii Krajowej oraz Placu Miejskiego. W ramach opracowania, w oparciu o założenia funkcjonalne i uzgodnienia z Zamawiającym, dla każdego obszaru należy wykonać: - rysunek projektu zagospodarowania terenu, - wizualizacje rozwiązań projektowych, - bilans terenu, - opis proponowanych rozwiązań projektowych. Wszystkie elementy opracowania powinny być przygotowane w formie czytelnej dla osób, które nie mają na co dzień kontaktu z dokumentacją projektową. Rysunek projektu zagospodarowania terenu należy wykonać w skali 1:500, zgodnie ze wskazanym zakresem przestrzennym. Wizualizacje rozwiązań projektowych należy wykonać w oparciu o model 3D. Na wizualizacjach powinny być pokazane: budynki z detalem architektonicznym, rozwiązania w zakresie zieleni, elementy małej architektury, materiały budowlane, użytkownicy przestrzeni. Wykonawca powinien przygotować ujęcia ogólne z lotu ptaka i ujęcia z perspektywy wzroku człowieka, wykonane z punktów i w kadrach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający posiada kopię mapy zasadniczej w wersji wektorowej (pliki w formacie DXF), którą udostępni Wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do: - udziału w trzech spotkaniach roboczych w Urzędzie Miasta w Ełku, dla każdego z obszarów (Zamawiający zastrzega sobie prawo zorganizowania maksimum dwóch dodatkowych spotkań roboczych w siedzibie Urzędu Miasta Ełku); we wszystkich spotkaniach mogą brać udział osoby trzecie (np. właściciele terenu, potencjalni inwestorzy, przedstawiciele organizacji pozarządowych), wskazane przez Zamawiającego; - wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami; - przeniesienia na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji; - udzielenia 24-miesiecznej gwarancji licząc od daty odbioru końcowego; - oznaczenia wszystkich materiałów i opracowań, wytworzonych w toku realizacji umowy, zgodnie z zasadami promocji i oznakowania projektów, tj. zawierać informację o dofinansowani u projektu oraz obowiązkowe logotypy zgodnie z zasadami informacji i promocji opisanymi w Księdze Identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów Polityki Spójności na lata 2014 - 2020 oraz Podręcznikiem Beneficjenta Funduszy Europejskich w zakresie informacji i promocji na lata 2014-2020, przy wykorzystaniu informacji zamieszczonych na stronie https://www.popt.gov.pl/strony/o-programie/promocja-programu/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie-umowy-podpisane-od-1-stycznia-2018-roku/ Przekazanie dokumentacji powinno nastąpić w formie: - papierowej – wydruki części tekstowej w formacie A4, 2 egzemplarze w skoroszytach zawieszkowych, - elektronicznej – ostateczna wersja dokumentacji w formacie PDF, JPG, TXT, DWG oraz 3ds (lub inne pliki w zależności od zastosowanego oprogramowania do wykonywania wizualizacji), przy czym projekt zagospodarowania terenu i wizualizacje powinny być zapisane w oddzielnych plikach – 1 egzemplarz na pendrive. 2. Wymagania Zamawiającego, dotyczące przedmiotu zamówienia, w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia, dotyczące każdej części zamówienia. 2.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie czynności biurowo- administracyjnych, (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac biurowo- administracyjnych.. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących pracami projektowymi, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 2.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy) 2.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Nie złożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. 2.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71420000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b). Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną