Przetargi.pl
Wykonanie koncepcji adaptacji poddasza w budynku przy ul. Wielickiej 29 w Warszawie.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie koncepcji adaptacji poddasza w budynku przy ul. Wielickiej 29 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji adaptacji poddasza w budynku przy ul. Wielickiej 29 w Warszawie. 1.1. Podstawowe dane o budynku: Budynek mieszkalno-usługowy 100% Miasta wybudowany w latach 30-tych XX wieku. Budynek o 2 kondygnacjach naziemnych ze strychem, całkowicie podpiwniczony z dwuspadowym dachem. Budynek dwuklatkowy z 16 mieszkaniami oraz 3 lokalami użytkowymi. Fundamenty ceramiczne. Ściany nośne piwnic z cegły o grubości 46-70 cm. Ściany nośne konstrukcyjne z cegły o grubości 46-60 cm. Ściany zewnętrzne z cegły o grubości 25-60 cm. Ściany działowe z cegły o grubości 9-16 cm. Stropy kondygnacji nadziemnych ceramiczne. Konstrukcja dachu – więźba drewniana o układzie płatwiowo-słupowym. Pokrycie dachu z papy. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej. Powierzchnia użytkowa i przynależna: 941,08 m2; Powierzchnia wspólna: 297,77 m2; Kubatura: 5756,25 m3; Powierzchnia poddasza: 464,89 m2; Kubatura poddasza: 813,56 m3. Budynek wyposażony w następujące instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną miejską, centralne ogrzewanie i ciepła woda użytkowa miejskie, gaz w budynku. 1.2. Zakres zamawianego opracowania: 1.2.1. Opracowanie kompletnej koncepcji projektowej na wykonanie prac umożliwiający przekształcenie nieużytkowego poddasza na lokale mieszkalne oraz przebudowę lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się na poddaszu. Koncepcja powinna być wykonana w jednym z dwóch wariantów: 1.2.1.1. Wariant I – poddasze zaadaptowane tylko na pełnowartościowe lokale mieszkalne - jedno i dwupokojowe, 1.2.1.2. Wariant II – w przypadku braku możliwości spełnienia warunków technicznych tylko dla lokali mieszkalnych, przeznaczenie części poddasza na lokale użytkowe; 1.2.2. Koncepcja powinna zawierać rozwiązania architektoniczne, rzut, przekroje, elewacje i nawiązywać do istniejącego układu konstrukcyjnego budynku oraz zasadniczych elementów budowlano-instalacyjnych. 1.2.3. Koncepcja powinna uwzględniać istniejące uwarunkowania dotyczące możliwości dostawy mediów. 1.2.4. Koncepcja powinna uwzględniać opracowanie najbardziej ekonomiczne przy założeniu, że każdy projektowany lokal mieszkalny będzie posiadał kuchnię lub aneks kuchenny i łazienkę z WC. 1.2.5. Koncepcja powinna uwzględnić wykonanie przegród międzylokalowych i wewnętrznych z materiałów niepalnych lub trudnozapalnych, izolację akustyczną i termiczną ścian, podłóg i sufitów. 1.2.6. Koncepcja powinna uwzględniać standardy m.st. Warszawy w zakresie wykończenia lokali mieszkalnych (drzwi zewnętrzne i wewnętrzne, podłogi, urządzenia sanitarne itp.) 1.2.7. Zamawiający zastrzega, że koncepcja powinien być wykonana przy zachowaniu racjonalności ekonomicznej i oszczędności rozwiązań zapewniając jednocześnie zgodność z przepisami i osiągnięcie w pełni założonego celu. 1.2.8. Sposób wykonania prac projektowych – przed przyjęciem ostatecznych rozwiązań funkcjonalno-materiałowych należy przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym w trybie roboczym w wersji papierowej propozycję tych rozwiązań (m.in. rysunki i schematy). 1.2.9. Ocieplenie adaptowanych przestrzeni należy przewidzieć po płaszczyznach połaci dachowych. 1.2.10. Koncepcja powinna zawierać wskaźnikowe koszty inwestycji. 1.2.11. Koncepcja architektoniczna powinna zawierać: rzut kondygnacji ze szczegółowym opisem rozwiązań architektonicznych w zakresie niezbędnym do prawidłowego przekształcenia powierzchni nieużytkowej poddasza na lokale mieszkalne oraz przebudowę lokali mieszkalnych i użytkowych znajdujących się na poddaszu z uwzględnieniem zaleceń Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 09.01.2018 r., Wydziału Architektury i Budownictwa przedstawione w pismach z dnia 06.02.2015 i 21.04.2016 r. oraz wymogów ppoż. 1.2.12. Zaakceptowana Koncepcja winna zapewniać możliwość opracowania projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji poddasza w branży architektoniczno-budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznej. 1.2.13. Inwestor posiada następującą dokumentację dotyczącą budynku: 1.2.13.1. inwentaryzację architektoniczno-budowlaną, 1.2.13.2. inwentaryzację budowlaną w branży elektrycznej, 1.2.13.3. projekt powykonawczy wymiany instalacji zimnej wody i kanalizacji, 1.2.13.4. dokumentację powykonawczą instalacji centralnego ogrzewania, 1.2.13.5. dokumentację powykonawczą instalacji ciepłej wody użytkowej. 1.2.14. Zamawiający zastrzega, że koncepcja powinna być wykonana przy zachowaniu racjonalności ekonomicznej i oszczędności rozwiązań zapewniając jednocześnie zgodność z przepisami i osiągnięcie w pełni założonego celu. 1.2.15. Koncepcję należy wykonać w 4 egzemplarzach papierowych oraz w formie elektronicznej zapisanej na nośniku elektronicznym (płyta CD), preferowany tryb pełna wersja w formacie z rozszerzeniem pdf w wersji tylko do odczytu, uniemożliwiającej edycję. 1.2.16. Każdy egzemplarz koncepcji powinien być oprawiony oddzielnie w okładki formatu A-4 w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie. 2. Teren jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na terenie DOM „Wierzbno”, ul. Kolberga 6, 02-650 Warszawa. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania własnym kosztem i staraniem wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Koncepcja nie może zawierać żadnych materiałów reklamowych producentów materiałów budowlanych itp. oraz żadnych innych reklam. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.). 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ, należy wykonać zgodnie z: 6.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i Prawa Budowlanego, 6.2. wymogami wynikającymi z Polskich Norm, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 6.3. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 6.4. zgodnie z założeniami do wykonania koncepcji adaptacji poddasza, przedstawionymi pkt 3.1.1. SIWZ, stanowiącymi również załącznik nr 3 do Rozdziału III SIWZ –istotnych postanowień umowy, 6.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ, 6.6. postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych, 6.7. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) 6.8. Rozporządzenia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów 6.9. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25.04.2012 r. (Dz.U. 2012 poz. 462) 6.10. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 10.05.2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 1129 z póź. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 7. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 20 SIWZ. 8. Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać koncepcję architektoniczno-budowlaną, posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i stosowne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności właściwej do wykonania przedmiotu zamówienia (architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej) lub odpowiadające ww. w przypadku uprawnień wydanych przed dniem 30.12.1994 r., aktualne zaświadczenia o wpisaniu na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadają co najmniej 12-to miesięczną praktykę zawodową przy projektowaniu. Praktyka zawodowa projektanta będzie oceniana w kryteriach oceny ofert. 9. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO) Zamawiający informuje, iż: 9.1. administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, 9.2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl, 9.3. Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 9.4. odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych; 95. dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wybory Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana; 9.6. dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą do celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa. 9.7. każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych 9.8. każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 9.9. podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób, których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu. 11. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności rozporządzenia RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna się składać z: 1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II SIWZ, 2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 5. informacji określonej w pkt. 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 23% stawki podatku od towarów i usług, 6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą. 7. oświadczenia o doświadczeniu zawodowym projektanta na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty. 8. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do oferty). 9. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA: NIE MOŻNA TEGO DOKUMENTU ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ. Należy to zrobić w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach