Przetargi.pl
WYKONANIE KOMPLETNEJ INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ PRZY UL. ANDERSA 9 ZGODNIE Z PROJEKTEM BUDOWLANYM W RAMACH REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: MODERNIZACJA ZAPLECZA SOCJALNO-ADMINISTRACYJNEGO PRZY UL. ANDERSA 9”.

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-214 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22i
    41-214 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22, , fax. -
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KOMPLETNEJ INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ PRZY UL. ANDERSA 9 ZGODNIE Z PROJEKTEM BUDOWLANYM W RAMACH REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: MODERNIZACJA ZAPLECZA SOCJALNO-ADMINISTRACYJNEGO PRZY UL. ANDERSA 9”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji wodociągowej przy ulicy Andersa 9: 1. Integralną części postępowania stanowią załączniki: - kompletny opis techniczny stanowiący załącznik do SIWZ, - zagospodarowanie terenu stanowiący załącznik do SIWZ, - Rys. IS-0,02 – studnia wodomierzowa stanowiący załącznik do SIWZ, - przedmiar zewnętrzny stanowiący załącznik do SIWZ (służący jedynie podaniu ogólnego/ poglądowego zakresu ilościowego robót). 2. Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty przygotowawcze na terenie objętym przedmiotem zamówienia, roboty rozbiórkowe i porządkowe, - roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, telefon, dozorowanie), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia, - roboty związane z usunięciem gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.), - dostarczenie, montaż i demontaż i wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy, - zajęcie pasa drogowego (jezdni i chodnika, pobocza), jeżeli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy, - wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów w tym pomiarów geodezyjnych oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji w tym inwentaryzacji i map geodezyjnych (wraz ze zgłoszeniem do państwowego zasobu geodezyjnego) , itp. - wszelkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 3. Organizacja budowy: - organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb – zgodnie z obowiązującymi przepisami, - odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót, - Wykonawca zabezpieczy budowę przed kradzieżą oraz pod względem bhp i ppoż. wszystkie miejsca wykonywania robót oraz miejsca składowania materiałów zgodnie z przepisami - na swój koszt, - złom pochodzący z rozbiórek oraz demontowanych urządzeń stanowi własność Zamawiającego, który należy składować na terenie Zamawiającego – w miejscu przez niego wyznaczonym. 4. Warunki wykonawstwa - wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego, - kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. zmiana osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne na budowie (kierownik budowy i kierownicy robót), w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia zamawiającego. - przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego zastosowania w budownictwie 5. Wykonawca zobowiązany jest: 1) Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć inwestorowi w 2 egz. niezbędne dokumenty, w tym: a) dokumentację powykonawczą b) dokumentację techniczno- ruchową zamontowanych urządzeń, c) atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na zastosowane materiały i urządzenia, karty gwarancyjne producenta na zastosowane urządzenia, d) protokoły z dokonywanych prób i pomiarów, 6. Termin rozpoczęcia robót ustala się z dniem przekazania placu budowy, który nastąpi w nieprzekraczalnym terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 30 listopada 2020 roku. 8. Wszelkie dostarczone materiały budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę muszą odpowiadać wymogom ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie. Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu niezbędne atesty, wyniki oraz protokoły badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu umowy oraz deklaracje zgodności, certyfikaty, aprobaty techniczne i pozostałe dokumenty stwierdzające jakość zastosowanych materiałów budowlanych, dopuszczających do stosowania ich w budownictwie. 9. Wszelkie koszty związane z należytym wykonaniem umowy ponosi 2 Wykonawca 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę w szczególności: a) zatrudnione osoby na podstawie umowy o pracę, wykonujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań, b) Zamawiający nie określa wymiaru etatu zatrudnienia z tym, że każda godzina wykonywanej pracy przez każdego pracownika Wykonawcy /podwykonawcy/ musi być realizowana w ramach umowy o pracę,. c) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie wykonywania zamówienia, a zatrudnione osoby zobowiązane będą do osobistego wykonywania pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy d) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełniania warunków określonych w SIWZ przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca/podwykonawca w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na umowę o pracę zaangażowanych w realizację przedmiotowego zamówienia. oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; f) Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie, oryginału oświadczenia potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, w odniesieniu do których Zamawiający zastrzegł obowiązek zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. g) Wykonawca w przypadku niezatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę przy realizacji zamówienia na umowę o pracę osób, w odniesieniu do których Zamawiający postawił ten wymóg, w terminie określonym w ust. 4 pkt. 5 i 6, będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej na zasadach określonych we wzorze umowy – zał. do SIWZ. h) Zamawiający przewiduje także możliwość przeprowadzania kontroli przez przedstawicieli Zamawiającego lub upoważnione osoby trzecie na miejscu wykonania przedmiotu zamówienia. i) w uzasadnionych przypadkach, nie leżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę (podwykonawcę) przed zakończeniem trwania umowy, Wykonawca (podwykonawca) będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na cały okres realizacji zamówienia, j) zmiana osób, o których mowa w pkt. i) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawi korektę oświadczenia dotyczącego osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego). k) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmiany pracowników na wniosek Zamawiającego, w przypadku zaistnienia uzasadnionych zarzutów Zamawiającego, co do osoby pracownika Wykonawcy, obowiązek określony powyżej dotyczy także podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w SIWZ. l) Zamawiający nie dopuszcza naruszenia postanowienia art. 22 §12 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - kodeks pracy (t.j. dz. u. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), tj. zastąpienia umowy o pracę - wynikającą wprost z treści art. 22 § 1* tejże ustawy, umowami cywilnoprawnymi. *`art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku –Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 11. Warunki dotyczące udzielonej gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 lat gwarancji na wykonane roboty. Gwarancja rozpocznie swój bieg z dniem podpisania umowy. oprócz gwarancji Zamawiającemu przysługują również uprawnienia z tytułu rękojmi w wymiarze równym okresowi gwarancji. UWAGA: Przed złożeniem oferty zalecane jest wykonanie wizji lokalnej obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, informuje, że żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1 138,21 złotych (słownie: jeden tysiąc sto trzydzieści osiem złotych 21/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu wniesionym na rachunek bankowy Zamawiającego; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. • Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: w PKO Bank Polski SA, nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach