Przetargi.pl
Wykonanie kompletnego stanowiska monitoringu

Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2281930 , fax. 032 2281498
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich
    ul. 1-go Maja 9 9
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2281930, fax. 032 2281498
    REGON: 00030827000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompletnego stanowiska monitoringu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia System monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego Szpitala. II. Miejsce wykonania montażu: Zespół budynków Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich przy ul. 1-go Maja 9 oraz przy ul. Jana Pawła II 1 III. Zakres zamówienia 1.Przygotowanie projektu na podstawie zakresu dostawy. 2.Dostawa sprzętu i oprogramowania niezbędnego do wykonania systemu monitoringu wraz z dostosowaniem stanowisk ochrony. 3.Wykonanie i uruchomienie systemu sieci monitoringu zewnętrzno - wewnętrznego budynków i terenu Szpitala. 4.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 5.Szkolenie z zakresu prawidłowej eksploatacji wykonanego przedmiotu Zamówienia. 6.Zapewnienie serwisu eksploatacyjnego i gwarancyjnego IV. Wymagania dla przedmiotu zamówienia System monitoringu musi spełniać następujące wymagania: 1. Umożliwiać rejestrację i bieżący podgląd wybranych obszarów zewnętrznych i wewnętrznych Szpitala (wstępną lokalizację kamer obserwowanych obszarów zamieszczono w załączniku nr 1 i 2). 2. Praca kamer w trybie dzienno-nocnym. 3. Możliwość zapisu obrazów z kamer w trybie -real time-, zapis obrazu odbywać się będzie na dysku twardym rejestratorów, rejestratory obrazów umieszczone zostaną w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu w Szpitalu. 4. Jednoczesne nagrywanie, odtwarzanie wcześniejszych nagrań oraz podgląd on-line obrazów z kamer. 5. Przechowywanie obrazów zarejestrowanych z okresu co najmniej 14 ostatnich dni. 6. Jakość rejestrowanych obrazów musi pozwalać na rozpoznawanie twarzy osób na nich widocznych, a w przypadku kamer skierowanych na wjazd do szpitala umożliwiać także odczytanie numerów rejestracyjnych pojazdów. 7. Dla każdej kamery oddzielne definiowanie podstawowych parametrów pracy. 8. Nanoszenie dla rejestrowanych obrazów informacje o czasie i miejscu wykonania nagrania. 9. Dwa naprzemienne stanowiska dozorowe składające się z monitorów podglądu i klawiatury sterującej umieszczone zostaną w holu głównym budynku (A) na poziomie (0) oraz w recepcji Izby Przyjęć w budynku (A) poziom (-1). 10. Jednoczesny podgląd z wszystkich zamontowanych kamer na stanowisku dozorowym. Operator stanowiska dozorowego musi posiadać możliwość elastycznego przełączania się z widoku pełnoekranowego 1 kamery na jednoczesny widok do 16 kamer na ekranie jednego monitora. 11. Oprogramowanie do monitoringu powinien posiadać dodatkową funkcję podświetlenia obrazu z kamery, na której zarejestrowano ruch. 12. Dostęp do bieżącego podglądu obrazów z kamer poprzez sieć komputerową w oparciu o protokół TCP-IP przy pomocy dedykowanego programu obsługi systemu dostarczonego przez Wykonawcę jak i przy pomocy przeglądarki internetowej. 13. Możliwość nagrywania ciągłego dla każdej kamery. 14. Dokonywanie ręcznej lub automatycznej archiwizacji całości lub części zarejestrowanych obrazów na nośnikach DVD lub dysku sieciowym. 15. Zabezpieczenie dostępu hasłem. 16. Oprogramowanie do monitoringu z którego będzie korzystał system musi posiadać interfejs w języku polskim. 17. System rejestracji obrazów wykorzystujący kompresję wg standardu H264. 18. Rejestratory wyposażone w funkcje CMS. 19. Kamery wyposażone w procesor SONY EFFIO-S. Dokumentacja Dokumentacje: projektową i powykonawczą oraz instrukcje obsługi systemu powinny być dostarczone w 2 egzemplarzach. Dodatkowo oprócz wersji papierowej należy dostarczyć ją w wersji elektronicznej (PDF). V. Zakres dostawy: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujący sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Kamera dualna zewnętrzna dzień-noc, 40m, min. 600TVL 2,8-12mm, CCD - min. 22 szt, 2. Kamera wewnętrzna kopułkowa dzień-noc 20m min. 600TVL, 2,8-12mm, CCD - min. 18 szt, 3. Rejestrator RACK 19 z możliwością wbudowania co najmniej 2 dysków, 16 kanałowy, z opcją rejestracji kaskadowej, z polskim menu OSD, - min 3 szt, 4. Rejestrator RACK 19 na 4 kanałowy z polskim menu OSD - 1 szt, 5. Dysk HDD min 1 TB sprzężone z rejestratorami - min. 3 szt, 6. UPS do zabezpieczenia zasilania kamer i rejestratorów - min 1 szt, 7. Transmitery (nadajnik 1 kanałowy) - wg potrzeb ~ 36 szt, 8. Zasilacze - wg potrzeb ~ 20 szt 9. Monitory przemysłowe niż mniejsze niż 25 + mysz (do obsługi stanowisk obsługi) - 2 kpl 10. Reflektory halogenowe uruchamiane czujnikiem ruchu rozmieszczone obok kamer zewnętrznych - 13 szt 11. Materiały instalacyjne (przewody prowadzone w rurkach na zewnątrz w korytkach wewnątrz) - wg potrzeb 12. Instalacja, montaż konfiguracja systemu - kpl 13. Szafa wisząca 19 RACK dwusekcyjna pod rejestratory - 1 szt. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć również wszelkie niezbędne materiały i urządzenia wynikające z przedstawionego Zamawiającemu projektu i zatwierdzonego systemu monitoringu niezbędne do uruchomienia i prawidłowego działania systemu oraz wykonać podłączenie ich do sieci komputerowej Zamawiającego. W zakres dostawy wchodzi również oprogramowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania systemu. VI. Zakres robót Zakresem robót objęte są wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie systemu monitoringu, w szczególności: 1. dostosowanie stanowisk ochrony, 2. ułożenie okablowania pod system, 3. montaż kamer, reflektorów i innych urządzeń we wskazanych lokalizacjach oraz spięcie ich w jeden system z rejestratorami i stanowiskami dozoru, 4. podłączenie systemu do sieci komputerowej Zamawiającego, 5. konfiguracja systemu. Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty. Wizja odbędzie się w uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Technicznego Szpitala, nr tel. 32 228-30-30 wew. 336 Wymagania do zakresu prac montażowych do wykonania: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych przez siebie prac oraz ich zgodność ze specyfikacją techniczną i poleceniami Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac odtworzeniowych po wykonanym montażu instalacji. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany zaproponowanych miejsc montażu kamer o ile zmiana: -nie spowoduje zmniejszenia zakresu obserwowanego terenu, -zakres obserwacyjny ulegnie zwiększeniu, -zmiana spowoduje poprawę widoku obserwowanych miejsc. 4. Rejestratory wraz z zasilaczem UPS do nich przeznaczonym i innym niezbędnym sprzętem wskazanym przez Wykonawcę zostaną zainstalowane w dostarczonej przez Wykonawcę szafie sieciowej we wskazanym pomieszczeniu Szpitala. 5. Punkty dozoru systemu monitoringu znajdują się budynku (A) na kondygnacji (0) i (-1). 6. Zasilacze buforowe oraz urządzenia do konwersji sygnału zostaną zamontowane w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. 7. Sygnał wizyjny z kamer do rejestratora musi być poprowadzony na liniach kablowych niezależnych od sieci komputerowej Szpitala. 8. Szafę sieciową zawierającą rejestratory należy spiąć z siecią komputerową Zamawiającego poprzez ułożenie min. dwóch linii sieci komputerowej od miejsca instalacji szafy sieciowej do lokalnego punktu dystrybucyjnego sieci komputerowej znajdującego się w Szpitalu. 9. Kable sygnałowe i elektryczne wewnątrz budynku należy poprowadzić w istniejących korytkach sieci komputerowej oraz z wykorzystaniem tras ponad sufitami podwieszanymi. Tam gdzie nie ma możliwości wykorzystania istniejącej infrastruktury poprzez zamontowanie odpowiednich listew natynkowych. 10. Przewody instalacji systemu monitoringu prowadzone pomiędzy poszczególnymi urządzeniami (kamera - konwerter; konwerter - konwerter, konwerter - rejestrator) muszą być jednorodne i nie należy ich łączyć w jakikolwiek sposób. Kolor listew natynkowych wewnątrz budynku oraz kładzionych na zewnątrz budynku na elewacji musi każdorazowo być uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia następujących szkoleń dla wskazanych przez Zamawiającego osób: 1. Użytkowania systemu ze stanowiska dozoru. 2. Administracji systemem monitoringu, w szczególności: a.) konfigurowanie rejestratorów, b.) nadawanie uprawnień dostępu do systemu dla poszczególnych użytkowników, c.) dokonywania przełączeń poszczególnych kamer pomiędzy rejestratorami, d.) konfigurowania sprzętowego zamontowanych kamer (np. zmiana obszaru widzenia, zmiana kąta widzenia itp.), e.) wykonywanie kopii zapasowych sekwencji wideo zapisanych na rejestratorze na zewnętrzny nośnik danych np. DVD, f.) dokonywania przeglądu zapisów archiwalnych, g.) konfigurowanie stacji roboczych do uzyskania podglądu obrazu z wybranych kamer poprzez sieć komputerową przy użyciu dedykowanego do tego oprogramowania, jak również poprzez przeglądarkę internetową. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcję obsługi systemu dla użytkownika i odrębną dla administratora. Na podstawie otrzymanego od Wykonawcy zgłoszenia Zamawiający dokona odbiorów wykonanych prac. Celem odbioru będzie finalna ocena wykonanych robót pod względem jakości i zgodności z zamówieniem. W trakcie odbioru sprawdzeniu podlegać będzie: 1. zgodność realizacji z przedmiotem zamówienia i dokonanymi ustaleniami prawidłowość działania wszystkich urządzeń, 2. prawidłowość wykonania połączeń, 3. prawidłowość działania całego systemu, 4. dokumentacja powykonawcza, 5. instrukcje obsługi systemu. W zakresie realizacji systemu monitoringu odbiór zostanie wykonany w dwóch etapach weryfikując prawidłowość działania systemu w porze dziennej i w porze nocnej. VII. Gwarancja Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na system monitoringu oraz zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną