Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach ogłasza przetarg
- Adres: 26-020 Chmielnik, Łagiewniki 73
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3542076 , fax. 041 3543050
- Data zamieszczenia: 2011-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
Łagiewniki 73 73
26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3542076, fax. 041 3543050
REGON: 29238081000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompletnego projektu budowlano-wykonawczego remontu budynku kuchni. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnego projektu budowlano-wykonawczego remontu budynku kuchni obejmującego swym zakresem między innymi: - wymianę stolarki drzwiowej i okiennej wraz z zabezpieczeniami przed owadami i gryzoniami - wykonanie nowych posadzek - wymiana glazury - przeróbka instalacji gazowej - wymiana wewnętrznej instalacji C.O. - częściowa wymiana wewnętrznej instalacji wod-kan. - wykonanie wentylacji wymuszonej - wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach magazynowych - przeróbka podjazdu-rampy - remont schodów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z wymianą poręczy - wykonanie termomodernizacji budynku z elewacją Uwaga: projekt powinien przewidzieć możliwość wykonania remontu w trakcie funkcjonowania kuchni. Zakres usług projektowych powinien obejmować: 1.1 Wykonanie inwentaryzacji, z oceną ( ekspertyzą ) stanu technicznego budynku o powierzchni użytkowej 352,32 m2 i kubaturze 1925,00 m3 , opracowanie koncepcji zakresu remontu i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. Projekt powinien przewidzieć możliwość wykonania remontu w trakcie funkcjonowania kuchni. 1.2 Opracowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. 1.3 Wykonanie map sytuacyjno wysokościowych do celów projektowych. 1.4 Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z opracowaniem raportu w razie zaistnienia takiej konieczności. 1.5 Uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi w tym Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach. 1.6 Wykonanie kompletnego projektu budowlano-wykonawczego w następującym zakresie: a) projekt budowlany dla potrzeb budowy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2003r. Nr 120 , poz. 1133 z późn .zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U z 2004r. Nr 202, poz.2072 z późn. zm.), ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawo Budowlane ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn. zmianami), projekt budowlany - 5 egzemplarzy w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD. b) projekt wykonawczy - 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD, c) przedmiary robót i kosztorys inwestorski w ogólnodostępnym programie w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD. Całość zadania inwestycyjnego ze względu na ograniczenie środków finansowych będzie realizowana w dwóch etapach, w związku z tym, przedmiary i kosztorysy należy wykonać dla każdego etapu oddzielnie. Zakresy poszczególnych etapów należy ustalić z Zamawiającym w trakcie wykonywania dokumentacji. d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD, na każdy etap oddzielnie. 1.7 Uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę. Projekt należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zgodnie z Ustawą z dnia 07.11. 1994 roku Prawo Budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późni. zm.), Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 19 października 2005 r. w sprawie domów pomocy społecznej ( Dz. U. z 2005r. Nr 217 , poz. 430 z późn. zm.) Zakres i forma dokumentacji projektowej winna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 1.500,00 złotych. 2.Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BANK PEKAO S.A. KIELCE Nr :54 1240 4416 1111 0000 4957 1389. Pieniądze muszą wpłynąć na rachunek Zamawiającego nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 3. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art 46 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja i przystosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włoszczowie
Dodano: 2015-03-13 - Połaniec: Kontrakt 04: Projekt oraz roboty budowlane, montażowe i instalacyjne w zakresie modernizacji Oczyszczalni Ścieków w Łęgu wraz z dostawą urządzeń technologicznych i wyposażenia, modernizacji i rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z monitoringiem - wdrożenie na podstawie Warunków Kontraktowych wg FIDIC Żółta Księga realizowany w ramach Projektu Modernizacja Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Połaniec
Dodano: 2015-02-13 - Kontrakt 04: Projekt oraz roboty budowlane, montażowe i instalacyjne w zakresie modernizacji Oczyszczalni Ścieków w Łęgu wraz z dostawą urządzeń technologicznych i wyposażenia, modernizacji i rozbudowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z monitoringiem - wdrożenie na podstawie Warunków Kontraktowych wg FIDIC Żółta Księga realizowany w ramach Projektu Modernizacja Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Połaniec
Dodano: 2015-01-07 - NA WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWY MECHANICZNO - BIOLOGICZNEJ OSZCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA GMINY ŁUBNICE
Dodano: 2013-02-12 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania Przebudowa i rozbudowa ujęcia wody w Wodzisławiu
Dodano: 2013-01-09 - Opracowanie dokumentacji projektowej na Budowę wodociągu Sadki - Nawarzyce Leśne
Dodano: 2013-01-02 - Opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej na aktualnych podkładach geodezyjnych wraz z kosztorysami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, informacją BIOZ, studium wykonalności i uzyskaniem pozwolenia na budowę: na rozbudowę i przebudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w Stąporkowie przy ul. Odlewniczej 2 o przepustowości Q śr.d = 2500 m?/d - dostosowując ją do przepisów krajowych jak i unijnych z zakresu m.in. ochrony środowiska i budownictwa.
Dodano: 2012-05-07 - Opracowanie wniosku o dofinansowanie oraz studium wykonalności dla projektu pn. Likwidacja barier rozwojowych - most na Wiśle z rozbudową drogi wojewódzkiej Nr 764 oraz połączeniem z drogą wojewódzką Nr 875
Dodano: 2012-03-27 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA INWESTYCJI POLEGAJĄCEJ NA: Rozbudowa mostu na rzece Pilica w km 1+822 w ciągu drogi powiatowej nr 0195T Dąbrowica-Obiechów-Węgrzynów-Raszków
Dodano: 2011-09-23 - Wykonanie kompletnego projektu budowlano-wykonawczego remontu budynku kuchni.
Dodano: 2011-08-04