Przetargi.pl
Wykonanie kompletnego projektu budowlano-wykonawczego przebudowy i budowy dróg wewnętrznych dojazdowych, z jednostronnym chodnikiem i miejscami parkingowymi w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach

Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Łagiewniki 73
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3542076 , fax. 041 3543050
  • Data zamieszczenia: 2011-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
    Łagiewniki 73 73
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3542076, fax. 041 3543050
    REGON: 29238081000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompletnego projektu budowlano-wykonawczego przebudowy i budowy dróg wewnętrznych dojazdowych, z jednostronnym chodnikiem i miejscami parkingowymi w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnego projektu budowlano-wykonawczego przebudowy i budowy dróg wewnętrznych, dojazdowych z jednostronnym chodnikiem i miejscami parkingowymi w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach Zakres usług projektowych powinien obejmować: 1. Wykonanie kompletnego projektu przebudowy i budowy dróg wewnątrzzakładowych o przewidywanej długości - ok. 520 mb (2.585 m2), chodników ok. 470mb (470 m2) i miejsc parkingowych ok. 1350 m2, w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD ( w programach MS Word, Excel, Acrobat Reader ), jak również projektu wykonawczego w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD, w tym: 1.1 Wykonanie map sytuacyjno wysokościowych do celów projektowych 1.2 Opracowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. 1.3 Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z opracowaniem raportu w razie zaistnienia takiej konieczności. 1.4 Uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi w tym Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach 1.5 Uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii niezbędnych dla zatwierdzenia dokumentacji dotyczących: - zgłoszenia robót właściwemu organowi - roboty nie wymagające uzyskania pozwolenia na budowę, - uzyskania pozwolenia na budowę przez Starostwo Powiatowe w Kielcach dla robót, które wymagają uzyskania takiego pozwolenia, 2. Przedmiary robót i kosztorys inwestorski w ogólnodostępnym programie w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD. Całość zadania inwestycyjnego ze względu na ograniczenie środków finansowych będzie realizowana w trzech etapach, w związku z tym, przedmiary i kosztorysy należy wykonać dla każdego etapu oddzielnie. Zakresy poszczególnych etapów należy ustalić z Zamawiającym w trakcie wykonywania dokumentacji. 3. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD. 4. Dokumentację geotechniczną dla potrzeb budowy, wykonaną w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD ( w programach MS Word, Excel, Acrobat Reader ) 5. Projekt organizacji ruchu zastępczego i docelowego. Projekt należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zgodnie z Ustawą z dnia 07.11. 1994 roku Prawo Budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późni. zm.), Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999 r. poz. 430 z późni. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.) Zakres i forma dokumentacji projektowej winna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Projekt budowlany należy opracować z uwzględnieniem dotychczasowej dokumentacji projektowej pozostałych dróg zakładowych, jak również z dokumentacją dotyczącą budowy i przebudowy sieci uzbrojenia zewnętrznego terenu i budynków DPS w Łagiewnikach w celu uniknięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym w trasie przebiegu dróg, chodników i miejsc parkingowych. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 1.500,00 złotych. 2.Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BANK PEKAO S.A. KIELCE Nr :54 1240 4416 1111 0000 4957 1389. Pieniądze muszą wpłynąć na rachunek Zamawiającego nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 3. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach