Przetargi.pl
Wykonanie kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie przy ul. Terenowej 34-38 we Wrocławiu - obręb Wojszyce

Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 51-612 Wrocław, Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 7334060, 3548162 , fax. 0-71 3154318
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
    Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 35
    51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 7334060, 3548162, fax. 0-71 3154318
    REGON: 02056088700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Wrocław

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie przy ul. Terenowej 34-38 we Wrocławiu - obręb Wojszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu kompleksu boisk realizowanych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie przy ul. Terenowej 34-38 we Wrocławiu - obręb Wojszyce, działki nr 3/24, 3/25, 3/26, 3/54, 3/27, AM 3. 2.Zakres robót budowlanych obejmuje: 1)Budowę boiska do piłki nożnej, 2)Budowę boiska wielofunkcyjnego, 3)Ogrodzenie boisk, 4)Oświetlenie kompleksu, 5)Wykonanie ciągów komunikacyjnych - chodników, 6)Wykonanie fundamentów pod budynek sanitarno-szatniowy, 7)Montaż elementów wyposażenia obiektu. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z określeniem cech technicznych i jakościowych zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną dokumentację projektową, tj. Projekt Wykonawczy (Załączniki nr 8 do SIWZ), STWiOR oraz Przedmiar Robót (Załączniki nr 9 i 10 do SIWZ). 5.Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i posiadać certyfikat zgodności i oznakowanie CE lub B. 6.Materiały do realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego dostarcza Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 PLN. Zamawiający będzie wymagał wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 10%
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: -a)posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: -a)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych z nawierzchnią syntetyczną w tym co najmniej: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową na minimalną kwotę - kolejno 400.000,00 zł i 200.000,00 zł brutto, -b)dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. -3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:, -a)posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł. -4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj.: -a)nie zalegają z płatnościami podatków, -b)nie zalegają z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: Spełnia albo Nie spełnia poszczególne warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; - 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie wykazanie wykonanych robót budowlanych, polegających na budowie boisk sportowych z nawierzchnią syntetyczną, w tym co najmniej: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową na minimalną kwotę - kolejno 400.000,00 zł i 200.000,00 zł brutto. Wykaz należy wykonać wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.) wystawione przez Zleceniodawcę; - 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Spełnieniem warunku będzie wykazanie dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Do niniejszego wykazu należy załączyć kopie uprawnień budowlanych wskazanych w wykazie osób wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); - 7) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł; - 8) Raport z badań laboratoryjnych np. Labosport, ISA-Sport lub Sports Labs Ltd., dotyczący oferowanej nawierzchni (trawy syntetycznej), potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępnej na FIFA.com); - 9) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium np. Labosport, ISA-Sport lub Sports Labs Ltd., potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni (trawy syntetycznej) lub dokument równoważny; - 10) Karta techniczna oferowanej nawierzchni (trawy syntetycznej) potwierdzona przez jej producenta; - 11) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni (trawy syntetycznej); - 12) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji na tą nawierzchnie, udzielonej przez producenta; - 13) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877-2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium np. Labosport, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni (nawierzchni poliuretanowej) lub dokument równoważny; - 14) Karta techniczna oferowanej nawierzchni (nawierzchni poliuretanowej) potwierdzona przez producenta; - 15) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni (nawierzchni poliuretanowej); -16) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji na tą nawierzchnie, udzielonej przez producenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcs.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach