Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, ciągów komunikacyjnych, garażu oraz serwisu dziennego, czyszczenie dachu i rynien w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy ul. Kondratowicza 20 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego i utrzymania estetyki strefy obsadzonej roślinnością.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg

  • Adres: 00-983 Warszawa, ul. Ludwika Kondratowicza 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3389587, 3389586 , fax. 022 675 18 83
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
    ul. Ludwika Kondratowicza 20 20
    00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3389587, 3389586, fax. 022 675 18 83
    REGON: 01525966300115
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, ciągów komunikacyjnych, garażu oraz serwisu dziennego, czyszczenie dachu i rynien w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy ul. Kondratowicza 20 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego i utrzymania estetyki strefy obsadzonej roślinnością.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, ciągów komunikacyjnych, garażu oraz serwisu dziennego, czyszczenie dachu i rynien w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy ul. Kondratowicza 20 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego i utrzymania estetyki strefy obsadzonej roślinnością.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj: 1.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający za spełnienie powyższego warunku uzna łączne spełnienie następujących przesłanek tj: usługi sprzątania w budynkach użyteczności publicznej, (w tym sprzątanie powierzchni biurowych min. 2000m2 w każdym obiekcie) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 300 000 złotych brutto każde, w tym co najmniej jedno zamówienie trwające nieprzerwanie przez okres jednego roku. 1.3 Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie, zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował profesjonalnymi urządzeniami : -do sprzątania powierzchni wewnętrznej: -przemysłowymi odkurzaczami - do sprzątania na sucho i na mokro) - minimum 5 szt; -wózkami serwisowymi do sprzątania z możliwością przewożenia wiader z wodą, mopów i środków czystości; itp. - minimum 5 szt.; -co najmniej jednym urządzeniem akumulatorowym wielofunkcyjnym do mycia i czyszczenia posadzek kamiennych. -do sprzątania terenu zewnętrznego: -maszyną akumulatorową zamiatającą powierzchnię z kostki betonowej - 1 sztuka, -kosiarką do koszenia trawników (małych powierzchni) -pługiem śnieżnym o szerokości pracy 70 - 150cm, - 1 sztuka. 1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spelnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez sprawdzenie zlożonych przez Wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń okreslonych w części IX. 3. W przypadku Wykonawców wsólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie, warunki określone w pkt. 1.2, 1.3.1.4 moga zostać spełnione przez Wykonaców łęcznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w dziale VIII SIWZ. 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (załącznik Nr 2 do oferty), 2) oświadczenie o spełnianiu warunków oświadczenie określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści z wzorem formularza przekazanym przez Zamawiającego - (załącznik Nr 3 do oferty), 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści z wzorem formularza przekazanym przez Zamawiającego (załącznik Nr 4 do oferty), 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -- (załącznik Nr 5 do oferty) , 5) wypełniony wykaz usług wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczecia postepowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w części VIII ust. 1 pkt 1.2. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie -- (załącznik Nr 6 do oferty) , 6) wypełniony wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, uwzględniając zapisy określone w części VIII ust. 1 pkt 1.3 SIWZ; (załącznik Nr 7 do oferty) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzedzi i urządzeń, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dyspował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach