Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-969 Kraków, Al. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 428 700 , fax. 126 428 700
- Data zamieszczenia: 2020-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
Al. Jana Pawła II 39
30-969 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 428 700, fax. 126 428 700
REGON: 12668100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowej renowacji unikatowego samolotu MiG-19PM oraz śmigłowców SM-1 i SP-GIL ze zbiorów Muzeum Lotnictwa Polskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej renowacji muzealiów Muzeum Lotnictwa Polskiego samolotu MiG-19PM (nr inw. 261) oraz śmigłowców SM-1 (nr. inw. 236 ) oraz SP-GIL (nr inw. 152) zgodnie z specyfikacją prac wskazaną w programach konserwatorskich stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. Zamówienie podzielono na trzy części odpowiadające poszczególnym obiektom: Część I - Wykonanie renowacji samolotu MiG-19PM (nr inw.: 261); Część II - Wykonanie renowacji śmigłowca SM-1 (nr inw.: 236 ); Część III – Wykonanie renowacji śmigłowca SP-GIL (nr inw.: 152). Zamówienie obejmuje swoim zakresem: a) prace konserwatorskie; b) wykonanie dokumentacji fotograficznej poprzedzającej rozpoczęcie prac konserwatorskich; c) dokumentowanie prac konserwatorskich w trakcie ich prowadzenia, d) wykonanie i przekazanie dokumentacji konserwatorskiej w formie pisemnej (2 egzemplarze) i formie elektronicznej (1 egzemplarz na płycie CD/DVD, pendrive), e) przeniesienia praw autorskich do ww. dokumentacji w zakresie niezbędnym do realizacji celów statutowych Zamawiającego, w tym promocji, tj. w zakresie szczegółowo opisanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, f) stały nadzór konserwatorski. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 12 miesięcy, liczone od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50211100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną