Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej.

Zarząd Powiatu Białostockiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-569 Białystok, ul. Borsucza 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7403951 , fax. 085 7403982
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Białostockiego
    ul. Borsucza 2 2
    15-569 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7403951, fax. 085 7403982
    REGON: 05066398300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla wymienionych poniżej obrębów: część A: Jeroniki, gm. Choroszcz powiat białostocki, woj. podlaskie - powierzchnia obrębu wynosi 100 ha, liczba działek w obrębie ewidencyjnym - 165, przybliżona liczba budynków - 72; część B: Łyski, gm. Choroszcz powiat białostocki, woj. podlaskie - powierzchnia obrębu wynosi 287 ha, liczba działek w obrębie ewidencyjnym - 558, przybliżona liczba budynków - 374; część C: Krupniki, gm. Choroszcz powiat białostocki, woj. podlaskie - powierzchnia obrębu wynosi 180 ha, liczba działek w obrębie ewidencyjnym - 959, przybliżona liczba budynków - 478; część D: Porosły, gm. Choroszcz powiat białostocki, woj. podlaskie - powierzchnia obrębu wynosi 418 ha, liczba działek w obrębie - 1382, przybliżona liczba budynków - 689; część E: Sienkiewicze, gm. Choroszcz powiat białostocki, woj. podlaskie - powierzchnia obrębu wynosi 218 ha, liczba działek w obrębie - 394, przybliżona liczba budynków - 250; W przypadku zwartych kompleksów gruntów Lasów Państwowych opracowaniem należy objąć wyłącznie ich granice zewnętrzne, natomiast granice poszczególnych działek w tych kompleksach oraz użytki, w ramach prac kameralnych, przyjąć do prac kameralnych z obowiązującej ewidencji gruntów. Zakres prac: Dostosowanie danych ewidencyjnych do standardu określonego przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454) poprzez: aktualizację obiektów gruntowych, aktualizację użytków gruntowych, założenie ewidencji budynków i lokali, uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych w oprogramowaniu EWOPIS zbiorami danych ewidencji gruntów, budynków i lokali, opracowanie numerycznej mapy zasadniczej w zakresie treści obligatoryjnej i fakultatywnej w oprogramowaniu EWMAPA, opracowanie operatu ewidencyjnego (geodezyjno-prawnego i opisowo-kartograficznego). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 4-letnią gwarancję. Wysokość opłaty za zgłoszenie pracy geodezyjnej w asortymencie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali zostanie naliczona zgodnie z postanowieniami załącznika Nr 1 tab. III lp. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19.02.2004 roku w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego - tj. 3,00 zł za budynek oraz 5,00 zł za działkę, dla której będzie wykonana aktualizacja danych bądź weryfikacja użytków gruntowych. Przybliżony koszt obsługi przedmiotowych prac przez PODGiK w Białymstoku wynosi: Jeroniki gm. Choroszcz - 1.1 tys. złotych, Łyski gm. Choroszcz - 3.9 tys. złotych, Krupniki gm. Choroszcz - 6.2 tys. złotych, Porosły gm. Choroszcz - 9.0 tys. złotych, Sienkiewicze gm. Choroszcz - 2.7 tys. złotych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium dla całego zamówienia /wszystkich części/ wynosi 6 500,00zł. Dla poszczególnych części zamówienia wysokości wadium przedstawiają się następująco: część A - 400,00 zł, część B - 1 300,00 zł, część C - 1 600,00 zł, część D - 2 300,00 zł, część E - 900,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym. 2. Spełnianie warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania robót geodezyjnych, obowiązkowo w zakresie min 1 i 2 przez właściciela firmy i co najmniej 1 pracownika nie związanego umową o pracę z inną jednostką (razem minimum 2 osoby) oraz przeszkolonych w zakresie obsługi oprogramowania EWOPIS i EWMAPA w tym przypadku (minimum 1 osoba); w przypadku gdy właściciel firmy nie posiada uprawnień zawodowych w zakresie 1 i 2 - posiadaniem uprawnień zawodowych w zakresie 1 i 2 obowiązkowo winni legitymować się przynajmniej 3 pracowników, zatrudnionych w tej firmie na umowę o pracę. b) posiadanie sprzętu i oprogramowania niezbędnego do realizacji zamówienia. c) zrealizowanie w latach 2006-2008 co najmniej 1 zamówienia na prace w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej (obszar opracowania > 300 ha), zaś w przypadku gdy wykonana praca dotyczyła wyłącznie modernizacji ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali, dodatkowo należy wykazać wykonanie prac w asortymencie rozgraniczenia- 2 prace lub opracowanie dokumentacji dla inwestycji drogowych w trybie spec. ustawy - 2 opracowania. 3. Brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 4. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Wniesienie wadium. 6. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Oceny spełnienia powyższych warunków Zamawiający będzie dokonywał w oparciu o analizę złożonych przez Wykonawców dokumentów i zawartych w nich informacji wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy (zał. nr 3). a, b) oświadczenie wykonawcy wraz z imiennym wykazem osób przewidzianych do realizacji zamówienia + dane dotyczące kwalifikacji niezbędnych do wykonania prac, tj. kopia świadectwa nadania uprawnień zawodowych z zakresu min. 1 i 2 oraz kopia ukończenia szkolenia z obsługi oprogramowania EWOPIS i EWMAPA c) wykaz prac zrealizowanych w latach 2006-2008 z podaniem nazwy obiektu, rodzaju wykonanych prac, powierzchni opracowania, okresu wykonania, daty przyjęcia do zasobu, nazwy zamawiających + referencje zamawiających, w przypadku gdy prace były wykonywane na rzecz Zamawiającego innego niż Starosta Białostocki. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5. Oryginał potwierdzający wniesienie wadium 6. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia w wysokości 5% ceny ofertowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach