Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków (etap II) w zakresie danych ewidencyjnych budynków i lokali wraz z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej dla gminy Łyszkowice, powiat łowicki, województwo łódzkie

Powiat Łowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Stanisławskiego 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375902 , fax. 46 8375015
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
    ul. Stanisławskiego 30 30
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375902, fax. 46 8375015
    REGON: 75014776800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków (etap II) w zakresie danych ewidencyjnych budynków i lokali wraz z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej dla gminy Łyszkowice, powiat łowicki, województwo łódzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków (etap II) w zakresie danych ewidencyjnych budynków i lokali wraz z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej dla gminy Łyszkowice, powiat łowicki, województwo łódzkie. Powierzchnia ewidencyjna [ha] : 10719, Ilość obrębów: 20, Ilość jednostek rejestrowych: 3442, Ilość działek ewidencyjnych: 19906, Przybliżona ilość budynków: 6410
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221143108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do dnia 10.12.2009 r. do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr. 83 9297 0005 0754 1561 2061 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158 z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); 5) wykonali przynajmniej 3 usługi o wartości min. 150 000,00 zł każda, których przedmiotem była modernizacja ewidencji gruntów i budynków. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych poniżej według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz usług obejmujący przynajmniej 3 usługi, o wartości min. 150 000,00 zł każda, których przedmiotem była modernizacja ewidencji gruntów i budynków z podaniem opisu przedmiotu wykonanego zamówienia, jego wartości, daty wykonania, nazwy zamawiającego, na rzecz którego wykonano zamówienie wraz dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu zamówienia; 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień geodezyjnych osób, które będą wykonywać zamówienie. 2. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1.2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lowicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną