Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowej ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu ochrony p.poż. dla budynku wielorodzinnego, mieszkalnego przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowej ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu ochrony p.poż. dla budynku wielorodzinnego, mieszkalnego przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu ochrony p.poż. dla budynku wielorodzinnego, mieszkalnego przy ul. Orzyckiej 25 w trybie § 2 ust.2 rozporządzenia MI z dn.12 kwietnia 2002 r. - w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 75 poz.690 z póż. zm.) . 1.1.1. Podstawowe założenia opracowania: Ekspertyza techniczna winna być sporządzona : 1.1.1.1. przez właściwą jednostkę badawczo-rozwojową lub rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń p.pożarowych 1.1.1.2. w trzech egzemplarzach tj.: po trzy egzemplarze dla odrębnych, występujących jednocześnie przypadków wynikających z wymagań przepisów techniczno-budowlanych oraz problematyki wynikającej z przepisów p.pożarowych 1.1.1.3. każdy egzemplarz ekspertyzy technicznej winien być trwale oprawiony, w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie. 1.1.1.4. w wersji elektronicznej Wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD), 1.2. Ekspertyza techniczna powinna być : 1.2.1. opracowana w oparciu o wydane przez Komendę Główną Państwowej Straży Pożarnej w pażdzierniku 2008 r. Procedury organizacyjno-techniczne w sprawie spełnienia wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w inny sposób niż określono to w przepisach techniczno-budowlanych w przypadkach wskazanych w tych przepisach oraz stosowania rozwiązań zamiennych zapewniających niepogorszenie warunków ochrony p.poż. w przypadkach wskazanych w przepisach p.poż. 1.2.2. uzgodniona z właściwym miejscowo Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej. Powinna: 1.2.3.dotyczyć wszystkich występujących w budynku niezgodności stanu istniejącego z wymaganiami techniczno-budowlanymi 1.2.4. zaproponować jednoznaczne rozwiązania zastępcze lub zamienne w ramach stworzonej koncepcji bezpieczeństwa, które zapewnią akceptowalny poziom bezpieczeństwa ludzi i mienia, jak również winna uzasadniać celowość zastosowania zaproponowanych rozwiązań zastępczych lub zamiennych w ramach tej koncepcji 1.2.5. zawierać część opisową, odpowiadającą część graficzną oraz część analityczno-ocenną. 1.2.6.Część graficzna ekspertyzy powinna składać się z : - rzutów poszczególnych kondygnacji obiektów -charakterystycznych przekrojów - planu zagospodarowania terenu (w razie potrzeby) 1.2.7. Rysunki powinny być : -wykonane w skali umożliwiającej odczytanie zawartych na nich informacji oraz być opatrzone tabelą opisową i pieczęciami rzeczoznawców : budowlanego i ds. zabezpieczeń p.pożarowych 1.2.8. Część analityczno-ocenna powinna zawierać: - uzasadnienie zastosowania proponowanego rozwiązania, w celu wykazania niepogorszenia warunków ochrony p.pożarowej. 1.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ekspertyzy, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami , aktualnymi przepisami techniczno - budowlanymi, 1.4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania ekspertyzy, o której mowa w pkt 3.1. nieniejszej specyfikacji zgodnie z: 1.4.1. Rozporządzeniem MI z dn.12.04.2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz.690 z póż. zm) 1.4.2. Rozporządzeniem Ministra Spraw wewnętrznych z dn. 21.04.2006 r - w sprawie ochrony p.poźarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr. 80, poz. 563) 1.4.3.Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 16.06.2003 r.- w sprawie p.poźarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz.U. Nr 121,poz. 1139) i z dn.24.07.2009 r (Dz.U. Nr 124, poz.1030) 1.4.4.warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego, 1.4.5.wymogami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 1.4.6.zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, 1.4.7.zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. -3.3. specyfikacji mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 1.5.2. W przypadku zmian wprowadzonych do zakresu umowy w czasie jej realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Wykonawca zobowiązuje się wyrazić zgodę na te zmiany i przyjąć je do realizacji, z zastosowaniem stawek zawartych w ofercie, po zawarciu stosownego aneksu do umowy. 1.6. Wykonawca musi udzielić gwarancji na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy od daty spisania bezusterkowego protokółu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 11. Opis warunków udziału w postępowaniu i dokonywania oceny spełniania tych warunków : 11.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w specyfikacji, tj.: 11.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 2 do formularza oferty, że wykonał co najmniej 3 usługi, o wartości nie mniejszej niż przedstawiona w złożonej ofercie, polegające na opracowaniu ekspertyz technicznych budynku. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz usług - stanowiący zał. nr 2 do oferty - i podać przedmiot i całkowitą wartość wykonanych usług, datę wykonania oraz odbiorcę, i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że w w usługi zostały wykonane należycie np.: (referencje lub protokół bezusterkowego odbioru końcowego usług). Wykonawca musi załączyć wykaz usług oraz dokument potwierdzający , że usługi te zostały wykonane należycie (np: referencje, protokoły bezusterkowego odbioru prac). 11.1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że ekspertyza techniczna dotycząca stanu ochrony p.poż. dla budynku wielorodzinnego, mieszkalnego przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie zostanie wykonana przez osoby posiadające doświadczenie i stosowne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w branży właściwej do wykonania przedmiotu zamówienia i zabezpieczeń ds. p.poż. lub odpowiadające ww. W przypadku uprawnień wydanych przed dniem 30.12.1994 r., oraz posiadające tytuł rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.pożarowych zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Rzeczoznawców budowlanych i wpisane na listę członków Izby Samorządu Zawodowego (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, art. 6), które będą zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty, że ekspertyza techniczna zostanie wykonana przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlano-projektowe w branży właściwej do wykonania przedmiotu zamówienia oraz posiadające tytuł rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż., zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Rzeczoznawców budowlanych oraz wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, art. 6) które będą zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w w osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wybrany do podpisania umowy musi przedłożyć do umowy uprawnienia osób, które będą wykonywały zamówienie i ich aktualne zaświadczenia o wpisaniu na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 11.1.3. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonany przez siebie przedmiot zamówienia na czas minimum 36 miesięcy od daty odbioru. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie terminu udzielenia gwarancji w formularzu oferty. 11.1.4. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenie zobowiązania na załączniku nr 4 do oferty. 11.1.5. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 20.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, zgodnie z pkt. 9.1.5. niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie na załączniku nr 5 do oferty o przedłużeniu polisy. 11.1.6. Wycena ryczałtowa podana w ofercie musi być wykonana w oparciu o Środowiskowe Zasady Wyceny Prac Projektowych 2006, przy stawce nie wyższej niż 17,20 PLN/j.n.p. (bez podatku VAT). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty i nieprzekroczenie w w stawki j.n.p. 11.1.7. Wynagrodzenie ostateczne - ryczałt - za wykonany pełen zakres prac - musi obejmować łącznie wynagrodzenie podstawowe, podatek VAT oraz uzyskane przez Wykonawcę własnym kosztem i staraniem wszelkie niezbędne materiały, uzgodnienia. 11.2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 9. specyfikacji, będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń sprawdzi, czy Wykonawca spełnia wszystkie w w warunki. 11.3. Wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę formularza oferty, nie przekroczenie określonej przez Zamawiającego wysokości stawki oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert. 11.4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Opis warunków udziału w postępowaniu i dokonywania oceny spełniania tych warunków : 11.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w specyfikacji, tj.: 11.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 2 do formularza oferty, że wykonał co najmniej 3 usługi, o wartości nie mniejszej niż przedstawiona w złożonej ofercie, polegające na opracowaniu ekspertyz technicznych budynku. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz usług - stanowiący zał. nr 2 do oferty - i podać przedmiot i całkowitą wartość wykonanych usług, datę wykonania oraz odbiorcę, i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że w w usługi zostały wykonane należycie np.: (referencje lub protokół bezusterkowego odbioru końcowego usług). Wykonawca musi załączyć wykaz usług oraz dokument potwierdzający , że usługi te zostały wykonane należycie (np: referencje, protokoły bezusterkowego odbioru prac). 11.1.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że ekspertyza techniczna dotycząca stanu ochrony p.poż. dla budynku wielorodzinnego, mieszkalnego przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie zostanie wykonana przez osoby posiadające doświadczenie i stosowne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w branży właściwej do wykonania przedmiotu zamówienia i zabezpieczeń ds. p.poż. lub odpowiadające ww. W przypadku uprawnień wydanych przed dniem 30.12.1994 r., oraz posiadające tytuł rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.pożarowych zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Rzeczoznawców budowlanych i wpisane na listę członków Izby Samorządu Zawodowego (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, art. 6), które będą zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty, że ekspertyza techniczna zostanie wykonana przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlano-projektowe w branży właściwej do wykonania przedmiotu zamówienia oraz posiadające tytuł rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż., zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Rzeczoznawców budowlanych oraz wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, art. 6) które będą zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w w osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca wybrany do podpisania umowy musi przedłożyć do umowy uprawnienia osób, które będą wykonywały zamówienie i ich aktualne zaświadczenia o wpisaniu na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 11.1.3. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonany przez siebie przedmiot zamówienia na czas minimum 36 miesięcy od daty odbioru. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie terminu udzielenia gwarancji w formularzu oferty. 11.1.4. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenie zobowiązania na załączniku nr 4 do oferty. 11.1.5. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 20.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, zgodnie z pkt. 9.1.5. niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie na załączniku nr 5 do oferty o przedłużeniu polisy. 11.1.6. Wycena ryczałtowa podana w ofercie musi być wykonana w oparciu o Środowiskowe Zasady Wyceny Prac Projektowych 2006, przy stawce nie wyższej niż 17,20 PLN j.n.p. (bez podatku VAT). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty i nieprzekroczenie w w stawki j.n.p. 11.1.7. Wynagrodzenie ostateczne - ryczałt - za wykonany pełen zakres prac - musi obejmować łącznie wynagrodzenie podstawowe, podatek VAT oraz uzyskane przez Wykonawcę własnym kosztem i staraniem wszelkie niezbędne materiały, uzgodnienia. 11.2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 9. specyfikacji, będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń sprawdzi, czy Wykonawca spełnia wszystkie w w warunki. 11.3. Wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę formularza oferty, nie przekroczenie określonej przez Zamawiającego wysokości stawki oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert. 11.4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 12. Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 12.1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane (w formie określonej w postanowieniach siwz) następujące dokumenty i oświadczenia: 12.1.1. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 12.1.2. wykaz usług, o których mowa w pkt 8.1.1. specyfikacji na załączniku nr 2 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego usług). 12.1.3. oświadczenie na załączniku nr 3 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że ekspertyza techniczna zostanie wykonana przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w branży właściwej do przedmiotu zamówienia lub odpowiadające w w w przypadku uprawnień wydanych przed dniem 30.12.1994 r., oraz posiadające tytuł rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż. zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Rzeczoznawców budowlanych i Rzeczoznawców ds. zabezpieczeń p.poż. oraz wpisane na listę członków Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa, które będą zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w w osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z zapisem pkt 8.1.2. specyfikacji , 12.1.4. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, 12.1.5. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 20.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 20.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 12.1.6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. specyfikacji, 12.1.7. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS oraz, że nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego, na załączniku nr 6 do formularza oferty, 12.1.8. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.2.1.2. specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 12.1.9. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 14.6.3. j specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 12.1.10. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie usług wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do oferty (zgodnie z zapisem pkt. 8.1.1. specyfikacji), np.: referencje, 12.1.11. informacji określonej w pkt 16.1.1. siwz w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 22% stawka podatku od towarów i usług; 12.2. Oferta wspólna 12.2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 12.2.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 12.2.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 12.2.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 12.2.1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji, oświadczenia dotyczące ZUS/ KRUS, Urzędu Skarbowego, (pkt. 9.1.6, 9.1.7. SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty; 12.2.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt 8.1.1., 8.1.2., 8.1.5. SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 12.2.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 12.2.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 12.2.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 12.2.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 12.3. W przypadku złożenia, oferty wspólnej wykonawcy ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 12.4. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 12.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.6. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 12.4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. siwz; 12.4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. stosuje się odpowiednio. 12.5. W PRZYPADKU, GDY WYKONAWCA W MIEJSCE KTÓREGOŚ Z DOKUMENTÓW, O KTÓRYCH MOWA W PKT 9.1.5., 9.1.6. i 9.1.10. SPECYFIKACJI DOSTARCZY JEGO KOPIĘ, KOPIA TA MUSI BYĆ POŚWIADCZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwości w inny sposób. 12.6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach