Zakład Gospodarki Lokalowej ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, Kolejowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 242 600, , fax. 323 242 612
- Data zamieszczenia: 2020-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej
Kolejowa 2
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 323 242 600, , fax. 323 242 612
REGON: 27054706000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowego projektu technicznego , uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę oraz wykonanie remontu instalacji gazu w budynku mieszkalnym ul. Stara Droga 2 c, d w Mikołowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego projektu technicznego , uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę oraz wykonanie remontu instalacji gazu w budynku mieszkalnym ul. Stara Droga 2 c, d w Mikołowie. 2.Opis stanu istniejącego : 2.1.Parametry budynku przy ul. Stara Droga 2 c , d : Budynek położony jest na działce nr 3073/81 Budynek składa się z dwóch segmentów Rok budowy: 1984 Kubatura : 3025,00x2= 6050 ,00 m3 Powierzchnia zabudowy: 163,00 m2x 2= 326 m2 Ilość kondygnacji: 5 nadziemnych + 1 podziemna Ilość mieszkań 15+15=30 Konstrukcja budynku: - fundamenty ławy betonowe - ściany nad ziemia: prefabrykowane - stropy: prefabrykowane – płyty betonowe Prace będą prowadzone w zamieszkałym budynku. Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne Zamawiający wymaga aby pracownicy wykonujący wszelkie prace byli wyposażeni w podstawowe środki ochronne m.in. maseczki, rękawice, płyny dezynfekujące. 2.2. Opis istniejącej instalacji gazu dla wszystkich budynków: Każdy z segmentów budynku posiada osobne przyłącze gazu. Skrzynki z zaworem głównym na ścianie zewnętrznej segmentów budynku. Instalacja prowadzona w piwnicy oraz w szachtach w mieszkaniach budynku , wykonana z rur stalowych spawanych i gwintowanych do kuchenek gazowych. 3. Zakres prac: 3.1.Zakres prac: część projektowa - Wykonanie inwentaryzacji istniejącej instalacji gazu - Wykonanie kompletnego Projektu Technicznego budowanego dla remontu instalacji gazu z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót , Specyfikacją Techniczną, informacją BIOZ - Uzyskanie w imieniu Zamawiającego Decyzji o pozwoleniu na budowę instalacji gazu - Nadzór autorski projektanta 3.2.Zakres prac: część wykonawcza - Zabezpieczenie terenu prac - Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu i odpadów z rozbiórki instalacji - Odtworzenie przegród budowlanych, oraz ścian i stropów szachtów instalacyjnych - Demontaż starej instalacji gazu - Wykonanie nowej instalacji gazu poziom i piony do gazomierzy z rur stalowych spawanych , instalacja w mieszkaniach z rur miedzianych zaciskowych z podłączeniami kuchenek gazowych w mieszkaniach, podejściami pod gazomierze, oraz armaturą gazową- urządzenia gazowe z demontażu - Wszelkie roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania np. : przekucia, przewierty odtworzenie ścianek itp 4.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. 5.Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 6. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 7.Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót. 8.Dokumentację projektowo-kosztorysową wraz ze wszystkimi opracowaniami należy sporządzić w wersji papierowej (w 5 egz., - natomiast kosztorysy inwestorskie w 2 egz.), a także w wersji elektronicznej na nośniku optycznym CD/ DVD w formacie PDF, MS OFFICE, (przedmiar robót i kosztorys inwestorski w wersji elektronicznej na nośniku optycznym w CD/ DVD w programie kosztorysowym umożliwiającym otwarcie i obróbkę w programie „NORMA–PRO”, „NORMA 3” „RODOS”). 8.1. Dokumentacja projektowa jw. winna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym i pozostałymi dokumentami Zamawiającego m.in. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami technicznobudowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych projektantów, a roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. 9.Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić minimum 3 letniej gwarancji. 10. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić kopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, zgodnie z postawionymi warunkami udziału w postępowaniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-21 - Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Słowackiego 14 w Katowicach
Dodano: 2024-07-19 - „Naprawy miejscowe na terenie Stadionu Śląskiego zgodnie z zaleceniami wynikającymi z okresowych przeglądów budowlanych dotyczących stanu technicznego obiektu”
Dodano: 2024-07-16 - Budowa systemu oświetlenia sportowego na boisku treningowym przy ul. Modrzewskiego 3 w Bytomiu
Dodano: 2024-07-16 - Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 13 w Gliwicach
Dodano: 2024-07-13 - Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
Dodano: 2024-07-12 - Remont odcinka drogi głównej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków (COŚ) przy ulicy Srebrnej 172/188 w Częstochowie
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-07-11 - Zaprojektowanie i wykonanie robót pn: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień
Dodano: 2024-07-11 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla potrzeb realizacji: „Remontu chodników przy ul. Dębowej prowadzących do SP 13 (BO)” oraz „Remontu chodnika przed wejściem do SP 13(...)”
Dodano: 2024-07-11