Gmina Radzionków ogłasza przetarg
- Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
- Data zamieszczenia: 2019-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
Męczenników Oświęcimia 42
41-922 Radzionków, woj. śląskie
tel. 32 289 07 27
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Radzionków” – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie właściwej decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację zadania i wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Radzionków. Dokumentację projektową należy wykonać dla całego budynku Urzędu Miasta Radzionków (parter, I piętro i II piętro oraz przybudówka – pokój nr 21). Roboty instalacyjno-budowlane związane z budową systemu klimatyzacji należy wykonać na II piętrze budynku wraz z dociepleniem połaci dachu lub przestrzeni stropodachu. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje m.in: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej instalacji klimatyzacji dla parteru, I i II piętra budynku Urzędu Miasta oraz dla przybudówki (pokój 21) wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i STWiORB. 2. Docieplenie połaci dachu lub przestrzeni stropodachu. 3.Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz odprowadzeniem skroplin i instalacji elektrycznej na II piętrze budynku Urzędu Miasta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1. Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na sumę ubezpieczeniową odpowiadającą wartości umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy opracować i uzgodnić z Zamawiającym - Harmonogram rzeczowo-finansowy, w którym będą uszczegółowione etapy realizacji przedmiotu umowy oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia tych etapów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo – kosztorysowych dróg gminnych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/ZRID inwestycji drogowych
Dodano: 2024-04-22 - ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
Dodano: 2024-03-28 - Aktual.dokum.proj.pn.: Przebudowa drogi powiat.5911S,ul. Oficerskiej w Lędzinach z zastos.„cichych asfaltów”w zakresie podziału geod.z rozgranicz.nieruchomości na potrzeby uzyskania zezwolenia …(ZRID)
Dodano: 2024-03-21 - Budowa nowych dróg oraz przebudowa istniejących dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych
Dodano: 2024-03-14 - Dokumentacja projektowa - budowa ulicy Piestraka w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-03-12 - „Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych po wykonaniu kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kuźnia Raciborska..."
Dodano: 2024-03-05 - Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zad pn.: Budowa instalacji co oraz cwu w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych przy ulicy Targowej 18 oraz Piłsudskiego 12 w Sosnowcu
Dodano: 2024-03-04 - Sporządzenie dokumentacji projektowej w celu opracowania koncepcji inwestycyjnej modelowej inteligentnej mikrosieci elektroenergetycznej w ramach projektu pn.: (...)
Dodano: 2024-02-28 - Dokumentacja projektowa - budowa ulicy Piestraka w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-02-15 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 793 Z UL. CZĘSTOCHOWSKĄ W MIEJSCOWOŚCI PRZYRÓW WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO.
Dodano: 2024-02-06