Przetargi.pl
Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32 (ETAP II – PARTER I PIWNICA)” w ramach zadania pn.: „PT i wykonanie klimatyzacji w budynku oficyny Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32A oraz w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32” – II POSTĘPOWANIE

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2021-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl;https://e-propublico.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32 (ETAP II – PARTER I PIWNICA)” w ramach zadania pn.: „PT i wykonanie klimatyzacji w budynku oficyny Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32A oraz w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32” – II POSTĘPOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klimatyzacji na PARTERZE i W PIWNICY budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32. II. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty budowlane: - obudowy elementów konstrukcji płytami gipsowo-kartonowymi - fundament pod jednostkę zewnętrzną i jego ogrodzenie 2) Roboty sanitarne: - instalacja klimatyzacji (wraz z dostawą i montażem urządzeń) - instalacja skroplin - roboty budowlane towarzyszące przeprowadzeniu instalacji 3) Roboty elektryczne: - rozbudowa rozdzielnic istniejących - obwody sterownicze - trasy koryt kablowych - obwody zasilające III. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności do: 1) sporządzenia dokumentacji zamiennej w zakresie wykonania fundamentu oraz jego ogrodzenia dla posadowienia jednostki zewnętrznej zasilającej piwnicę i parter (w załączeniu rzut piwnic i plan zagospodarowania terenu pokazujący nowy fundament i ogrodzenia; tj. rys. 2/A z dnia 05.10.2020r. 2) wystąpienia o zmianę pozwolenia konserwatorskiego i zmianę pozwolenia na budowę (w załączeniu POZWOLENIE nr 2/2020 znak KZ.4123.27.2020.GN z dni. 23.03.2020. i DECYZJA znak BA.6740.1.62.2020 z dn. 22.04.2020r.) UWAGA! Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy na pierwszym etapie realizacji zamówienia informacji o podjętych czynnościach j.w. (ppkt 1) i 2)) IV. UWAGA! Klimatyzatory typu multisplit (modele: M05SP, PM07SP, PC09SQ, MU4R25) nie wchodzą w zakres zamówienia. V. W celu zapewnienia konkurencyjności Zamawiający zamieszcza tabelę równoważności zawierającą parametry istotne urządzeń, które będą brane pod uwagę przy badaniu ofert.(załącznik SIWZ), VI. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: Na Wykonawcy będzie ciążył dodatkowy obowiązek zachowania zasad dotyczących pracy w obiekcie czynnym, który wymaga prowadzenia robót po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Użytkownika, który zaleca prowadzenie robót uciążliwych (t.j. powodujących hałas lub uniemożliwiające pracę urzędu i nie zaakceptowanych przez użytkownika) dla eksploatacji obiektu w godzinach poza jego funkcjonowaniem, t.j. od godz.15:00 do 22:00, jak również w soboty(od godz. 7:00 do 18:00). Szczególnie należy zwrócić uwagę na sprzątanie po zakończeniu pracy, - miejsce pracy po zakończeniu robót musi zostać doprowadzone do czystości na koniec każdego dnia pracy. VII. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29, ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty sanitarne Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. VIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy, , załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: PRACOWNIA PROJEKTOWA „ PROJEKT STUDIO 2000” , 45-052 ul. Oleska 10/7 tj.: projekt budowlany, projekt wykonawczy – STWiORB, wraz z załącznikami zamieszczonymi w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. IX. Przedmiar robót załączono pomocniczo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach