Przetargi.pl
Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-305 Rudna, Pl. Zwycięstwa 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 076 7492117
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15 15
    59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 076 7492117
    REGON: 39064755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy Zakres obejmuje m.in. : -wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy w 29 pomieszczeniach, dostawę i montaż jednostek zewnętrznych i wewnętrznych zgodnie z dokumentacją, wykonanie instalacji freonowej, elektrycznej i odprowadzenia skroplin, uruchomienie urządzeń, przeszkolenie osób w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń, wykonanie konserwacji i przeglądów (serwisu) urządzeń oraz wykonanych instalacji w okresie trwania gwarancji, tj. 2 razy w roku, wymagany rok produkcji urządzeń minimum 2015 rok. Realizacja robót odbywać się będzie w użytkowanym przez Zamawiającego obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do takiej realizacji i organizacji robót, aby ograniczyć do minimum utrudnienia wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia tj. rozpocząć po godz. 15:30. Wykonawca winien jest, na minimum 3 dni przed rozpoczęciem robót uzgodnić z Zamawiającym harmonogram robót - w szczególności wejścia do poszczególnych pomieszczeń. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót ,stanowiący załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany oraz korekty wyżej wymienionego zakresu rzeczowego, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia SIWZ. W przypadku wskazania przez Zamawiającego, w opisie przedmiotu zamówienia ( w dokumentacji technicznej załączonej do specyfikacji), znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ze względu na specyfikę przedmiotu i niemożność opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dokładnych określeń, Zamawiający dopuszcza w tych przypadkach, zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, tzn. materiałów nie gorszych niż określone w dokumentacji. Zastosowane materiały muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej obowiązany jest wykazać , że roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust.5 pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). W przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotu wspólnego (np. konsorcjum) należy wskazać podmiot wnoszący wadium (zapis w umowie konsorcjum). Termin wniesienia wadium upływa w dniu 27.04.2016 r o godz. 10??. Wadium należy wnieść w następującej formie: - pieniądz - wpłata na konto UG Rudna w BS we Wschowie o/ Rudna Nr 51 8669 0001 0151 6397 2000 0031. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. -poręcznie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancja bankowa -gwarancja ubezpieczeniowa -poręczenie udzielone przez inne podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015r poz. 978 i 1240) 27.3 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zwarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy,który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego , o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym ,że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ,co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych wofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżącychpo stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach