Przetargi.pl
Wykonanie klimatyzacji w budynku przy ul. Sokoła 13 oraz w agendach WiMBP w Rzeszowie, montaż klimatyzacji w serwerowni w ramach zadania: „Modernizacja serwerowni przy ul. Sokoła 13 w Rzeszowie

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 35-010 Rzeszów, Sokoła
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (17) 8669 402 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna
    Sokoła 13
    35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (17) 8669 402 , , fax. -
    REGON: 27638600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wimbp.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie klimatyzacji w budynku przy ul. Sokoła 13 oraz w agendach WiMBP w Rzeszowie, montaż klimatyzacji w serwerowni w ramach zadania: „Modernizacja serwerowni przy ul. Sokoła 13 w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klimatyzacji pomieszczeń biurowych oraz montaż klimatyzatora w serwerowni w zabytkowym budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie przy ul. Sokoła 13, zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzję Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu, Delegatura w Rzeszowie nr 150/19 z 15 maja 2019 r. pozwoleniem na budowę, Decyzja Nr 515/2019 z dnia 13 czerwca 2019 r. oraz wykonanie klimatyzacji pomieszczeń w oparciu o projekt wykonawczy i przedmiar robót dla agendach bibliotecznych: w Wypożyczalni Głównej przy ul. Dąbrowskiego 33 a, w Pracowni Digitalizacji przy ul. Dąbrowskiego 58 a. 1.Zakres rzeczowy wykonania klimatyzacji w budynku przy Sokoła 13 oraz w serwerowni obejmuje: 1)Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach budynku na parterze i I piętrze zgodnie z planem rozmieszczenia urządzeń chłodniczych do zaopatrzenia czynnika w systemie chłodzenia i grzania. Zakres prac przestawia projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót, które stanowią Załączniki nr 1, 2a,2b, 3a-d, 4, do SIWZ. Instalację chłodniczą wykonać należy z rurek miedzianych bezszwowych, izolowanych od urządzenia chłodniczego do poszczególnych odbiorników, jednostek wewnętrznych. Parametry, grubość rurek i grubości materiału izolacyjnego określają tabele 1 i 2 projektu. We wskazanych pomieszczeniach na ścianach należy umieścić jednostki wewnętrzne wyposażone w filtry antybakteryjne, przeciwgrzybiczne, jonowane. Jednostki wewnętrzne mają być sterowane pilotami - indywidualne sterowanie dla każdego pomieszczenia. Klimatyzacja pomieszczeń biurowych zaplanowana jest z 2 zewnętrznych jednostek, natomiast klimatyzacja serwerowni zaplanowana jest z odrębnego niezależnego urządzenia. Instalację odprowadzającą skropliny od poszczególnych urządzeń należy poprowadzić ze spadkiem w rurkach do kanalizacji sanitarnej poprzez syfon z blokadą antyzapachową. Po zakończeniu prac montażowych należy wszystkie miejsca przekuć, przewierceń w strukturze ścian budynku zabezpieczyć, ubytki zatynkować, zaszpachlować i pomalować, czyli przywrócić do stanu pierwotnego. 2) Zasilanie elektryczne Należy wykonać zasilanie elektryczne o mocy 230V odrębne do jednostek zewnętrznych i odrębne do urządzeń odbiorczych wewnętrznych z zaprojektowanych tablic elektrycznych zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie objętym przedmiarem robót. prowadząc obwody w listwach naściennych PCV z wyznaczonych tablic elektrycznych /rysunki E1, E2, E 3/. Prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, p.pożarowymi. 3) Czynnikiem chłodniczym do klimatyzacji jest typ R410A. Po wykonaniu wszystkich prac montażowych i instalatorskich należy wykonać próbę szczelności instalacji napełniając instalację azotem pod ciśnieniem 4,15MPa. Całość instalacji napełnić czynnikiem chłodniczym R410A w wymaganych ilościach zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną oraz wytycznymi producentów. 2.Zakres rzeczowy montażu klimatyzatora w Wypożyczalni Głównej przy ul. Dąbrowskiego 33a Urządzenie jednostka zewnętrzna ma być zainstalowana na balkonie na I piętrze budynku i od niej należy poprowadzić przewody i instalację zasilającą do jednostki wewnętrznej na parter biblioteki. Jednostkę wewnętrzną należy zainstalować nad wiatrołapem. Sterowanie urządzeniem odbywać się będzie pilotem. Odprowadzenie skroplin należy poprowadzić rurką do sanitariatu do instalacji kanalizacyjnej zlokalizowanej na parterze biblioteki. Prace należy wykonać w oparciu o projekt wykonawczy, przedmiaru robót, specyfikację techniczną Załączniki nr 5, 6, 4 do SIWZ, . Po wykonanym montaży należy przeprowadzić próbę szczelności, napełniając instalację azotem zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia, wymogami producenta, a następnie napełnić instalację czynnikiem chłodniczym R410A w wymaganej ilości. Instalację zasilającą poprowadzić z tablicy elektrycznej znajdującej się na parterze. Wszelkie ubytki w strukturze ścian uzupełnić, zaszpachlować i pomalować w istniejącym kolorze. Wypożyczalnia Główna jest obiektem użyteczności publicznej czynnym, dlatego harmonogram prac należy ustalić w oparciu o godziny otwarcia, uwzględniając charakter placówki i fakt przebywania w bibliotece czytelników. Pomieszczenie, sprzęty, regały z książkami należy zabezpieczyć przed zabrudzeniem, zakurzeniem, zniszczeniem. Prace należy wykonywać z zachowaniem przepisów bhp, p.pożarowych i innych aktów prawnych. 3.Zakres rzeczowy montażu klimatyzacji w Pracowni Digitalizacji przy ul. Dąbrowskiego 58A. Do klimatyzacji pomieszczeń Pracowni Digitalizacji zaprojektowano 2 jednostki zewnętrzne, które należy umieścić na dachu budynku. Od urządzeń poprowadzić instalację chłodniczą i zasilającą do pomieszczeń na parterze. Jednostki wewnętrzne sterowane indywidualnie pilotami. Zasilanie elektryczne do urządzeń należy poprowadzić od tablicy zlokalizowanej w pracowni. Prace należy wykonać w oparciu o projekt wykonawczy, przedmiaru robót, specyfikację techniczną, Załączniki nr 5, 6, 4 do SIWZ, . Po wykonaniu montażu urządzeń chłodniczych, należy dokonać próby szczelności poprzez napełnienie instalacji azotem, a następnie czynnikiem R410A w wymaganej ilości do sprawnej pracy urządzenia i założeń producenta. Pomieszczenie, sprzęt, meble, należy zabezpieczyć przed zabrudzeniem, zakurzeniem, zniszczeniem. Prace należy wykonywać z zachowaniem przepisów bhp, p.pożarowych i innych aktów prawnych. 4.Wykonawcę obciążają również wszelkie prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte w/w dokumentacją projektową w tym m.in.: • organizacja i zabezpieczenie placu budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami; • likwidacja placu budowy; • zabezpieczenie pomieszczeń przed zakurzeniem i zabrudzeniem podczas wykonywania prac budowlanych i montażowych, • oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i obowiązujące przepisy prawa. 5. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przed terminem składania ofert po uprzednim uzgodnieniu terminu wizji z Zamawiającym. Wizja lokalna winna się odbywać w siedzibie Zamawiającego oraz w 2 lokalach na terenie miasta Rzeszowa, w Wypożyczalni Głównej przy ul. Dąbrowskiego 33a oraz w Pracowni digitalizacji przy ul. Dąbrowskiego 58A, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-15:00. 6.Z uwagi na fakt iż realizacja zamówienia (roboty budowlane i montażowe) może być prowadzona również w godzinach otwarcia Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie (obiekt użyteczności publicznej) wszelkie prace budowlane i montażowe nie powinny utrudniać i zakłócać prawidłowej pracy placówki. Z uwagi na powyższe Wykonawca zobowiązany jest do: a) przedłożenia i uzgodnienia szczegółowego harmonogramu realizacji poszczególnych prac z Zamawiającym. b) urządzenia placu budowy we wskazanym miejscu i sposób uzgodniony z Zamawiającym. c) odpowiedniej organizacji robót nie zakłócającej prawidłowego funkcjonowania instytucji Zamawiającego 7.Zgodnie z art. 29 pkt. 3 uPzp, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie urządzeń, materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że dane urządzenia, (wyrób) są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane urządzenia i materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie określić, że są równoważne. 9.W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 1 uPzp, Zamawiający nie odrzuci oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, aprobaty, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca w ofercie musi udowodnić, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 uPzp, że obiekt budowlany, spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu: 2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1b uPzp, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie. 2)sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca wykaże: a)iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego na kwotę min. 130.000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych). 3)zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli wykonawca wykaże: c) że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty (zamówienia) polegające na montaży urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, a roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wartość każdego zamówienia (umowy) nie może być niższa niż 130.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) netto tj: bez podatku od towarów i usług. d) że posiada i skieruje do realizacji niniejszego zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za wykonywanie co najmniej następujących funkcji: • Kierownika budowy– osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej bez ograniczeń i doświadczenie min. 5 -letnie na stanowisku kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru min. 3 lata przy obiektach zabytkowych. Osoba ta będzie pełnić funkcje kierownika budowy, Uprawnienia o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm ) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 1278) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień z ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach