Przetargi.pl
Wykonanie klimatyzacji pomieszczeń biurowych oraz wentylacji mechanicznej garażu w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Olsztynie

Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 11/17
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5270501 , fax. 089 5270851
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Odział Okręgowy w Olsztynie
    Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 11/17 11/17
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5270501, fax. 089 5270851
    REGON: 00000222300120
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie klimatyzacji pomieszczeń biurowych oraz wentylacji mechanicznej garażu w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) klimatyzacji pomieszczeń biurowych - 41 pomieszczeń na V, VI i VII piętrze budynku A, 1 pomieszczenie w budynku B i 2 pomieszczenia w budynku E, Instalację klimatyzacji przewiduje się wykonać w 3 układach klim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 20.000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność zgodną z charakterem przedmiotowego zamówienia, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą, że: 1.3.1. posiadają środki finansowe i-lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych, 1.3.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł, 1.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a szczególności wykażą, że: 1.4.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych netto, polegające na wykonaniu robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej, obejmujących wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (warunek oceniany pod względem stopnia spełnienia), 1.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a szczególności co najmniej: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, b) kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c) kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ich znaczenie: 2.1. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oświadczeń lub dokumentów. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2.2. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. 2.3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia Warunku nr 1.4.1. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana następująco: - za każde należycie zrealizowane zamówienie o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych netto (nie więcej niż 10 zamówień) Wykonawca otrzyma 10 pkt. - max. 100 pkt. - Wykonawca z największym doświadczeniem zawodowym. 2.4. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 2.3., dwóch lub więcej wykonawców uzyska jednakową ilość punktów, a ocena spełnienia przez tych wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie miała wpływ na ustalenie listy pięciu wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych wykonawców. Ocena polegać będzie na porównaniu wartości roboty o najwyższej wartości z wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat. 2.5. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 2.3. i dodatkowej oceny przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 2.4., dwóch lub więcej wykonawców w równym stopniu będzie spełniać Warunek nr 3, zaproszeni zostaną do udziału w postępowaniu wszyscy ci wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca załączy: 1.1. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: 1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.1.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 1.1.3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.1.4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.2.1. informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, z której będzie wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe i-lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych, 1.2.2. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych oraz dowody uiszczenia rat składki ubezpieczeniowej, których termin płatności określony w polisie już minął. 1.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom budowlanym w budynkach użyteczności publicznej, obejmujących wykonanie instalacji klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych netto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokóły odbioru, referencje), 1.3.2. wykaz kadry technicznej przewidzianej do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 1.3.3. kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami (pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) wraz z zaświadczeniami właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi, że osoby te są aktualnie wpisane na listę członków. 2. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być dokonane w sposób umożliwiający identyfikację osoby poświadczającej. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 pzp wymagane jest, aby: 3.1. złożyli wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 3.2. żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców zobowiązany jest złożyć dokumenty dla potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, wymienione w punktach 1.1.1 - 1.1.6. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach