Przetargi.pl
Wykonanie klimatyzacji na II piętrze w budynku A Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 16/18 wraz z konserwacją systemu w okresie gwarancji

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 000514331
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie klimatyzacji na II piętrze w budynku A Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 16/18 wraz z konserwacją systemu w okresie gwarancji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie systemu klimatyzacji na II piętrze w budynku „A” Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z dokumentacją powykonawczą zrealizowanych prac;2) wykonanie przeglądów gwarancyjnych wykonanego systemu klimatyzacji zgodnie z przepisami prawa i warunkami gwarancji, określonymi przez producenta urządzeń oraz konserwacje i serwis urządzeń klimatyzacyjnych wraz z badaniem szczelności układu freonowego nie rzadziej niż dwa razy w roku kalendarzowym, przed rozpoczęciem sezonu i po zakończeniu lub częściej, jeżeli takie będą zalecenia producenta, w okresie gwarancji udzielonej w ramach umowy oraz za wynagrodzeniem określonym w złożonej ofercie; wynagrodzenie nie ulegnie zmianie w całym okresie obowiązywania umowy.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ. 3. W celu zachowania poufności informacji zawartych w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym sanitarnym i projekcie wykonawczym elektrycznym, (załącznik nr 4.1 do SWZ) Zamawiający na podstawie przepisu art. 280 ust. 3 ustawy, nie udostępnia ich na stronie internetowej. Odbiór dokumentów następuje po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności - załącznik nr 8 do SWZ), po zgłoszeniu przez Wykonawcę danych do ww. umowy.4. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie zamówienia. 5. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.6. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest udowodnić/wykazać w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie realizacji prac zastosuje materiały wskazane w ofercie. 8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wyniesienia w niezbędnym zakresie wyposażenia z pomieszczeń, w których będzie montaż klimatyzatorów, do innych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, zabezpieczenia go folią ochronną oraz ponownego wniesienia go do pomieszczeń po zakończeniu robót lub przesunięciu mebli i zabezpieczenia ich folią ochronną. Zamawiający informuje, że w pomieszczeniach znajdują się instalacje (c.o., wentylacji mechanicznej, wod.-kan., elektryczne, teletechniczne i informatyczne). Wszystkie prace instalacyjne Wykonawca musi wykonywać w sposób bezkolizyjny tzn. bez uszkodzenia istniejących instalacji i zapewniający ciągłość pracy Urzędu.9. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikami Biura Obsługi i Informatyki, tel. (61) 854 17 40, tel. 506 195 042.10. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20.00 w dni robocze oraz w soboty. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby prace uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy urzędu, tj. po 15.30 oraz w soboty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac. 11. Zamawiający wymaga, aby pomieszczenia objęte przedmiotem zamówienia zostały oddane Zamawiającemu po uprzednim posprzątaniu. Zamawiający wymaga aby po robotach montażowych pomieszczenia biurowe zostały przywrócone do stanu pierwotnego.12. Na bieżąco, w trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wywieźć i zutylizować gruz, materiały z demontażu, śmieci i inne materiały pozostałe po przeprowadzonych robotach. 13. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości zasilania w energię elektryczną pomieszczeń przez cały okres wykonywania prac budowlanych. 14. Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 - miesięcznej gwarancji na wykonany system klimatyzacji licząc od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót. Zapisy w dokumentach załącznika nr 4 do SWZ w zakresie systemu klimatyzacyjnego charakteryzującego się 60 miesięczną gwarancją producenta nie mają zastosowania.15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami w tym m. in. uszkodzenia/zniszczenia ścian, instalacji wewnętrznych. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.16. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. 17. Osoby wskazane w umowie do kontaktu ze strony Wykonawcy będą uczestniczyły, w miarę potrzeb, w spotkaniach roboczych, w celu omówienia postępu prac lub ewentualnych problemów. Zamawiający oczekuje, że osoby wskazane w umowie do kontaktu będą w nich każdorazowo uczestniczyć.18. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.19. Zamawiający wymaga aby pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace montażowe, przeglądy gwarancyjne posiadali odpowiednie uprawnienia i certyfikat dla personelu.20. W terminie 2 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji prac, uwzględniający zapewnienie pracy pracownikom w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia. 21. Wykonawca na 2 dni robocze przed podpisaniem protokołu odbioru robót przedłoży do zatwierdzenia Zamawiającego harmonogram przeglądów gwarancyjnych oraz konserwacji i serwisu ze wskazaniem nazwy miesiąca, w których czynności, o których mowa w ust. 1 pkt 2 muszą zostać wykonane. W okresie gwarancji Wykonawca każdorazowo poinformuje Zamawiającego o dniu przeprowadzenia przeglądu gwarancyjnego oraz konserwacji i serwisu w celu umożliwienia Wykonawcy wejścia na teren Urzędu. Zamawiający zaakceptuje harmonogram w ciągu 1 dnia roboczego od dnia jego przekazania albo przekaże Wykonawcy pisemnie informację o konieczności zmiany harmonogramu. Przeglądy gwarancyjne oraz konserwacja i serwis wykonywane będą zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 5 do SWZ.22. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren robót w taki sposób, aby zapewnić ciągły dostęp (dojścia) pracowników do pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych oraz prowadzić roboty z jak najmniejszą uciążliwością w funkcjonowaniu urzędu i pracy urzędników. Teren budowy nie może stanowić zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).23. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach