Przetargi.pl
Wykonanie klimatyzacji i modernizacja układu wentylacji w pomieszczeniach biblioteki i czytelni w budynku Collegium Altum Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Etap I

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie klimatyzacji i modernizacja układu wentylacji w pomieszczeniach biblioteki i czytelni w budynku Collegium Altum Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu klimatyzacji dla biblioteki i czytelni w budynku Collegium Altum UEP w Poznaniu ul. Powstańców Wielkopolskich 16 tj. modernizacji układu wentylacji według pozycji od 1 do 40 przedmiaru robót tzn. wszystkich pozycji pierwszego rozdziału przedmiaru pt. Modernizacja układu wentylacji projektu wykonawczego o nazwie Instalacja klimatyzacji stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Zakres wykonania robót I etapu klimatyzacji został szczegółowo określony w dokumentacji pt. Instalacja klimatyzacji - punkty od 1 do 40 przedmiaru robót tzn. wszystkie pozycje pierwszego punktu przedmiaru pt. Modernizacja układu wentylacji - i obejmuje między innymi: 2.1.Ograniczenie ilości powietrza wymienianego dla central wentylacyjnych N7 i N8 przez wmontowanie przetwornic częstotliwości. 2.2.Wyposażenie każdej komory zmieszania powietrza w układ sterowania w funkcji stężenia CO2 w powietrzu recyrkulowanym. 2.3.Przeregulowanie hydrauliczne nawiewu i wywiewu powietrza każdej centrali. 2.4.Montaż 2 układów schładzania dla centrali N7 i centrali N8 polegający na wmontowaniu w kanały nawiewne chłodnic freonowych. 2.5.Montaż na zewnątrz budynku 2 agregatów sprężarkowo skraplających dla każdej chłodnicy oddzielny. 2.6.Wykonanie instalacji chłodniczej z rur miedzianych łączących chłodnice z agregatami poszczególnych układów wentylacyjnych z montażem zaprojektowanej armatury i wykonaniem izolacji rur. 2.7.Przebudowa układu automatyki obu central polegająca na wymianie szafy zasilająco sterującej z elementami wykonawczymi tzn.: -informacją o stanach awaryjnych, -zabezpieczeniem przeciwzamrożeniowym nagrzewnic wodnych, -regulacją temperatury powietrza nawiewanego, -zapewnieniem kompatybilności pracy podzespołów oraz komunikacją istniejących central z agregatami sprężarkowo skraplającymi, -dostosowanie wydajności strumienia powietrza oraz wymaganego sprężu dyspozycyjnego każdego z wentylatorów. 2.8.Wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z włączeniem się do istniejącej kanalizacji. 2.9.Wykonanie przebić przez przegrody w celu przeprowadzenia instalacji w przepustach o odporności ogniowej jak przegrody a następnie zamurowanie przebić. 2.10.Usunięcie z terenu budowy materiałów rozbiórkowych oraz odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac. Dokumentacja ta wraz z przedmiarami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Po wykonaniu robót zgodnie z SIWZ oraz projektem należy dokonać rozruchu przebudowanego systemu wentylacji z wmontowanym schładzaniem i sprawdzić prawidłowość jego działania dla uzyskania parametrów założonych w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 17 lipca 2013 r., godz. 8:00 - w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918 lub wadium w formie poręczeń bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 3. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 pzp. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - Wykonawca na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach