Bursa Szkół Artystycznych w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-620 Lublin, ul. Muzyczna 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5340445 , fax. 081 5340445
- Data zamieszczenia: 2011-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkół Artystycznych w Lublinie
ul. Muzyczna 8 8
20-620 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5340445, fax. 081 5340445
REGON: 00027747700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bsa.lub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE KLATKI SCHODOWEJ EWAKUACYJNEJ - I ETAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych w zakresie budowy klatki schodowej ewakuacyjnej przy budynku Bursy Szkół Artystycznych - I etap. 2. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane wynikające z projektu budowlano - wykonawczego pn. Projekt budowlano - wykonawczy schodów ewakuacyjnych przy Bursie Szkół Artystycznych przy ulicy Muzycznej 8 w Lublinie, działka nr 67 w zakresie przedstawionym opisem przedmiotu zamówienia oraz kosztorysie nakładczym (przedmiarze). 3. Opis przedmiotu zamówienia: a. Organizacja placu budowy. b. Roboty rozbiórkowe (ściany, elementy konstrukcyjne betonowe, konstrukcyjne dachu). c. Roboty ziemne. d. Roboty odgrzybieniowe i izolacyjne. e. Roboty betonowe. f. Roboty murowe. g. Montaż drzwi p.poż. h. Wykonanie i montaż schodów stalowych. i. Roboty porządkowe i utylizacja odpadów. 4. Szczegółowy zakres prac określają: a. Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Lublin, ul. Muzyczna 8. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy (około 07.10.2011 roku) do dnia 15.12.2011 roku. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenie ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 9. W opinii Zamawiającego na roboty objęte przedmiotem zamówienia obowiązuje stawka podatku VAT w wysokości 8%. 10. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót, b) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 11. Kody CPV: - 45.21.00.00-2 - roboty budowlane w zakresie budynków Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bsa.lub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych oraz adaptacji pomieszczeń biurowych na potrzeby zwiększenia liczby pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 - Etap 1 (Pion A oraz instalacje na poziomie niskiego parteru)
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Kocku za pomocą gazu ziemnego
Dodano: 2015-09-15 - Dostosowanie pomieszczeń Przedszkola Samorządowego w Krasnobrodzie przy ul. Lelewela 37 do wymogów ochrony przeciwpożarowej w zakresie zawartym w decyzji Nr PZ-5580/8-7/13 z dnia 29 kwietnia 2013 roku.
Dodano: 2015-09-04 - Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne w budynkach nr 28, 36, 53, 60, 61 i 67 Komendy NOSG oraz wykonanie robót instalacyjnych wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne ww. budynków
Dodano: 2015-09-03 - Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Gołąb
Dodano: 2015-08-26 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Nieliszu o łącznik sali gimnastycznej z budynkiem szkoły wraz z urządzeniami budowlanymi odcinek kanalizacji deszczowej
Dodano: 2015-08-26 - Budowa wiaty - zadaszenia nad kojcami dla cieląt wraz z utwardzeniem terenu na działce nr 37/8 na terenie Stadniny Koni w Janowie Podlaskim.
Dodano: 2015-08-12 - Podniesienie jakości bazy noclegowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym Pod Wianuszkami w Kazimierzu Dolnym
Dodano: 2015-07-23 - Roboty budowlane polegające na budowie trzech budynków wielorodzinnych przy ul. Zygmunta Augusta - budynki 1A, 1B, 1C w Lublinie
Dodano: 2015-07-21 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Kocku za pomocą gazu ziemnego
Dodano: 2015-06-22