Gmina Gorzyce ogłasza przetarg
- Adres: 39-432 Gorzyce, ul. Sandomierska 75
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8361801, 8362075, 8362408 , fax. 015 8362209
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
ul. Sandomierska 75 75
39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie
tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, fax. 015 8362209
REGON: 83040916900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie karosacji pojazdu Star 1142 na samochód gaśniczy na potrzeby OSP Wrzawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie karosacji pojazdu Star 1142 na samochód średni gaśniczy dla OSP Wrzawy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakresu robót zawiera specyfikacja techniczna . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. . posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. . znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu załącznik Nr 1 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. V- wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualnie zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacenie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pakt 4-8 pzp wystawione nie wcześniej niż wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. Ust 1 pakt. 9 pzp (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.gorzyce.itl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Nowosielce
Dodano: 2016-07-27 - Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Stanach
Dodano: 2016-07-26 - Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Chorzelowie
Dodano: 2016-06-17 - Zakup nowego lekkiego samochodu pożarniczego, ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Iwoniczu-Zdroju
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Połomi
Dodano: 2015-11-10 - Zakup używanego średniego samochodu pożarniczego ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Bieździedza
Dodano: 2015-10-28 - Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Stobierna
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa samochodu specjalnego do przewozu grup ratowniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie
Dodano: 2015-10-14 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Zalesie
Dodano: 2015-10-09 - Zakup samochodu pożarniczego średniego z przeznaczeniem dla jednostki OSP w Sieteszy
Dodano: 2015-10-06