Przetargi.pl
Wykonanie kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowniami P1 i P2 z zasilaniem energetycznym w miejscowości Kamionka.

Urząd Gminy w Kamionce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-132 Kamionka, ul. Lubartowska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8527039 , fax. 081 8527058
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kamionce
    ul. Lubartowska 1 1
    21-132 Kamionka, woj. lubelskie
    tel. 081 8527039, fax. 081 8527058
    REGON: 00053792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz pompowniami P1 i P2 z zasilaniem energetycznym w miejscowości Kamionka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót przewidzianych do wykonania został podzielony na dwa etapy, na które zostały uzyskane oddzielne decyzje pozwolenia na budowę: Etap I: sieć grawitacyjna- PP ?315, ?250, ?200, ? 160 o łącznej długości 4203 m kanał ciśnieniowy PE ?90 dług
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 20 000 zł 2. Wadium należy wnosić zgodnie z przepisami zawartymi w art.45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz.U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1.1.spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.2.posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.4.posiadanie OC w zakresie prowadzonej działalności 1.5.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób, o których mowa w pkt. 3 , jeżeli wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował 5. Formularz oferty przetargowej 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 8. Parafowany wzór umowy. 9. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 roboty z zakresu budowy sieci kanalizacyjnej o długości minimum 2 000 mb i wartości minimum 0,7 mln zł brutto - ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na kwotę minimum 1,0 mln zł. 12. Dowód wpłaty wadium. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio zapisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. UWAGA ! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt. 1,2,10 dokumenty winien złożyć każdy wykonawca; - informacja z pkt. 11 może być złożona oddzielnie przez wykonawców, przy czym wartości sumują się, lub może być złożona przez jednego wykonawcę na pełną kwotę, pozostałe dokumenty winny być wspólnie złożone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Powyższe dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów ( pkt. 6) lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, ewentualnie notariusza (kserokopie dotyczą dokumentów z pkt 2, 3, 9)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamionka.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach