Przetargi.pl
Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Magnolii we wsi Falenty, Gmina Raszyn, wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi.

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna 2a 2a
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
    REGON: 00054663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Magnolii we wsi Falenty, Gmina Raszyn, wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Magnolii we wsi Falenty, Gmina Raszyn, wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kanalizacji sanitarnej w ul. Magnolii we wsi Falenty, Gmina Raszyn, wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi. W ramach budowy kanalizacji sanitarnej realizowanej w miejscowości Raszyn we wsi Falenty Gmina Raszyn w ul. Magnolii zostanie wybudowany kanał sanitarny mający zastąpić istniejący kanał sanitarny, który zostanie wyłączony z eksploatacji. Trasa nowego kanału pokrywa się częściowo z kanałem istniejącym, co będzie wymagało zastosowania rozwiązania problemu odprowadzania ścieków z istniejących obiektów przez zastosowanie prowizorycznej pompowni z przewodami tłocznymi. Włączenie kanału do istniejącej studni na kanale fi250 w ul. Rozbrat. Zagłębienie projektowanego kanału waha się w granicach od 4.15 m do 2.0 m . Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: w zakresie sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej : - kanału grawitacyjnego od fi250 (rur PVC) - długość ok. 353,0 m;- kanału grawitacyjnego od fi200 (rur PVC) - długość ok. 46,0 m;- kanału grawitacyjnego od fi160 (rur PVC) - długość ok. 81,0 m;- przyłączy kanalizacyjnych szt 4 fi200 z PVC - długość łączna ok. 26,0 m;- przyłączy kanalizacyjnych szt 2 fi160 z PVC - długość łączna ok. 24,0 m;- studni kanalizacyjnych DN1200 bet - kpl. 18 (na sieci kanalizacyjnej);- studni kanalizacyjnych PVC fi 425 kpl.3 (na sieci kanalizacyjnej);- studni kanalizacyjnych fi1200 bet - kpl. 5 (na przyłączach); - studni kanalizacyjnych PVC fi 425 kpl.1 (na przyłączach);- likwidację kanału sanitarnego istniejącego fi 200 żel. na odcinku 198,0 m;- likwidację istn. studni betonowych fi1200 szt.14;- w zakresie robót drogowych:odtworzenia nawierzchni na całej szerokości ulicy (ok. 1612 m2) w tym: -warstwa odcinająca z pospółki -10 cm;-podbudowa z kruszywa 0-31,5 - 10 cm; - jw.31,5-63 - 15 cm;- Nawierzchnia z kostki bet. na podsypce cem-piask 4+8 cm -Regulacja istniejącej infrastruktury technicznej na całej szer. drogi;Przewiduje się monitoring TV poszczególnych odcinków kanalizacji (pomiędzy studniami) oraz na końcu całej wykonanej kanalizacji grawitacyjnej. Roboty w zakresie kanalizacji sanitarnej i drogowe, należy skoordynować tak by umożliwić mieszkańcom, oraz innym pojazdom (np. karetki pogotowia, śmieciarki) dojazd do posesji. Do obowiązków Wykonawcy należy także wykonanie następujących czynności: wykonanie dokumentacji zdjęciowej stanu istniejącego ul. Magnolii, przed przestąpieniem do prac i przekazanie w formie elektronicznej inwestorowi; -wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu,-organizacji ruchu na czas budowy,-zajęcie pasa drogowego - włączenie w ul.Rozbrat - opłata za m2-dobę według stawek obowiązujących i naliczonych przez zarządcę drogi, -odbudowa istniejącej nawierzchni ulic i chodników, -regulacja istniejącej infrastruktury technicznej, -opracowanie sposobu zapewnienia ciągłości odbioru ścieków, wraz ze szczegółowym harmonogramem prac, który należy uzgodnić eksploatatorem EKO-Raszyn, oraz z Inwestorem;-zabezpieczenie dojazdu i dojścia mieszkańców do posesji poprzez wykonanie przejść i utrzymanie porządku na budowie, zagęszczenia gruntu, -badań geologicznych w zakresie zagęszczenia gruntu po zasypaniu, -organizacji placu budowy i zaplecza budowy, - zasilenia w energię elektryczną placu budowy, -opłaty za energię elektryczną placu budowy i zaplecza budowy,-pełnej obsługi geodezyjnej: tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza w 3-ch egz. uzgodnienie w ZUD, -wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 3-ch egzemplarzach, -zlecenie i opłacenie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (MZG, telekomunikacji itp.). - prowadzenie dziennika pracy urządzeń odwadniających wykopy, a także: -wykonanie wszelkich prac niezbędnych do zrealizowania umowy wynikające wprost z zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej oraz STWiOR), jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać umowy, takie jak w szczególności rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami robót wynikające z nieuwzględnienia wszystkich elementów, czy prac, błędy w dokumentacji projektowej i przedmiarowej nie uwzględniające wszystkich prac. Wykonanie wszystkich niezbędnych robót tymczasowych i prac towarzyszących oraz robót nieprzewidzianych bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca udziela Zamawiającemu 3 (trzy) letniej gwarancji i 3 (trzy) letniej rękojmi na przedmiot umowy t. j. na wykonane roboty i wbudowane materiały. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach