Gmina Sanok ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Kościuszki 23
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4656551 , fax. 013 4656553
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanok
ul. Kościuszki 23 23
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 013 4656551, fax. 013 4656553
REGON: 37044074900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI STRACHOCINA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKONANIE KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI STRACHOCINA, W ZAKRESIE ZGODNYM Z PRZEDMIAREM ROBÓT O ŁĄCZNEJ DŁUGOŚCI 21 764M (?250-DŁ. 1000M, ?200-DŁ. 12 855M, ?160-DŁ. 7 858M) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 100 000 zł Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie wymaganych w SIWZ oświadczeń i dokumentów. Złożenie tych dokumentów, zgodnie z wymaganiami SIWZ, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Osoby te przedstawiają w załączeniu poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniami o przynależności do Izb Inżynierów Budownictwa.. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.(w przypadku konieczności) zobowiązany jest dostarczyć plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał zgodę przewidzianą prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego( dot: urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) podpisane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat dwóch robót budowlanych, zbliżonych co do zakresu i wartości niniejszemu zamówieniu- należy wykazać wykonanie 2 prac o wartości min. 2 mln zł brutto lub wykonanie 2 prac (zadań) o dł. kanalizacji 15 km. II. W przypadku gdy oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej . Zamiast dokumentów określonych w pkt I ppkt1i4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej jak w terminach określonych w pkt II
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA ODCINKÓW SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ NA TERENIE GMINY JAROSŁAW
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Jawornik-Przedmieście - Górny Koniec - Etap 1
Dodano: 2016-07-22 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kostarowce - II ETAP
Dodano: 2016-06-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Truskawkowej wraz z budową wylotu do potoku Mikośka i przebudowa wodociągu, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi od ul. Strzelniczej do ul. Potokowej.
Dodano: 2016-06-03 - Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tajęcinie gmina Trzebownisko
Dodano: 2016-05-23 - Budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Głogowie Młp.
Dodano: 2016-05-17 - Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej za ul. Brata Alberta w ramach zadania Kanalizacja sanitarna w miejscowości Kolbuszowa ul. Obrońców Pokoju na odcinku od ul. Brata Alberta do Nowej Wsi
Dodano: 2016-05-11 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej
Dodano: 2016-05-05 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. ZDROJOWEJ W DĘBICY (KOMPLEKS III)
Dodano: 2016-05-04 - Przebudowa drogi gminnej ul. Szańcowa działka nr 1292/4 i Orzechowce - Barszczałówka Nr 116565R działka nr 854 i 886 w km 0+000-1+780
Dodano: 2016-04-27