Przetargi.pl
Wykonanie kanalizacji deszczowej przy ul. Rzymskiej- od ul. Zakopiańskiej

Gmina Mogilany ogłasza przetarg

  • Adres: 32-031 Mogilany, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 10 13 wew. 245 , fax. 122 701 677
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilany
    Rynek 2
    32-031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 12 270 10 13 wew. 245, fax. 122 701 677
    REGON: 35155565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kanalizacji deszczowej przy ul. Rzymskiej- od ul. Zakopiańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wykonanie kanalizacji deszczowej przy ul. Rzymskiej - od ul. Zakopiańskiej na długości 176,60mb tj. wykonanie kanału od K1 do K10 wraz z umocnieniem rowu od studni K10 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja techniczna (SST) – Załącznik nr 7 oraz Projekt wykonawczy -Załącznik nr 8 3. Zamawiający dołącza również przedmiar robót -Załącznik nr 9 jako dokument porządkujący, którego celem jest ułatwienie wykonawcy skalkulowania ceny ofertowej, jednak za kalkulację wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie wykonawca. 4. Jeżeli Wykonawca ma wątpliwości co do konieczności wykonywania pewnych prac powinien zwrócić się z tym do Zamawiającego przed złożeniem oferty. Oferta Wykonawcy powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. Po złożeniu oferty przez Wykonawcę, Zamawiający przyjmuje że Wykonawca zapoznał się z wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonywania przez niego przedmiotu umowy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 5.Zamawiający zobowiązuje, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin terenu budowy 6. Wykonawca zapewnia dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 7. Wykonawca zapewnia obsługę maszyn poprzez zatrudnienie operatora posiadającego odpowiednie uprawnienia. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia na okres 24, 36 lub 48 miesięcy. 9. Podstawowe wymagania dotyczące robót: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacja techniczną. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzenie przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r poz. 1202) oraz jakościowo i gatunkowo wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej. 3) Wszystkie materiały do wykonania przedmiotowych robót muszą być nie gorsze niż podane w dokumentacji przetargowej. Zastosowane technologie oraz użyte materiały powinny spełniać wymagania normowe przyjęte w dokumentacji . 11. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: 1) zabezpieczenie terenu objętego robotami budowlanymi przed dostępem osób trzecich, 2) organizacja dojazdu do placu budowy, organizacja placu budowy, organizacja prac (m.in. odwodnienie terenu budowy), uporządkowanie placu budowy (wywóz krzaków,pni itp.), 3)prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, 4) wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej ułożenia rur w wykopach przed ich zasypaniem i przekazanie pełnej dokumentacji fotograficznej Zamawiającemu na etapie odbioru robót budowlanych, 5) wyznaczenia w terenie przez geodetę z uprawnieniami osi kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami, 6)zapewnienie pełnej obsługę geodezyjnej. Wykonawca jest zobowiązany m.in. do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego zadania. Dokumentację należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG). 12. Za wykonanie przedmiotu umowy wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe, co oznacza że nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu umowy , w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacja przedmiotu umowy. 13. Rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po przedłożeniu Protokołu Odbioru. 14. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury wraz z Protokołem Odbioru przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu ofertowym. 16. Długość gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji (do wyboru wykonawcy na okres 24,36 lub 48 miesięcy), liczone od dnia podpisania Protokołu Odbioru przedmiotu zamówienia. (Szczegółowy opis Rozdział 3 - SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221244-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy Załącznik nr 1, 7.1.1. Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 SIWZ 1) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w tym: a. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 3) o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, 4) o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców, 7.1.2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo powinno obejmować co najmniej umocowanie do podpisania oferty i załączonych do niej oświadczeń oraz do złożenia oferty; w zależności od potrzeb pełnomocnictwo może zawierać również umocowanie do reprezentowania w całym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy Pzp), 7.1.3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór) - jeżeli dotyczy 7.1.4. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną