Przetargi.pl
Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno- eksploatacyjnej sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    Konarskiego 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, , fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 29015600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie jednorazowych przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno- eksploatacyjnej sprzętu medycznego znajdującego się na wyposażeniu SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonania jednorazowych przeglądów technicznych i związanych z nimi konserwacji mających na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno – eksploatacyjnej sprzętu medycznego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 41 pakietów. Nr i nazwa pakietu Grupa Pakiet nr 1 Sterylizator i Abator sterylizatora gazowego A Pakiet nr 2 Myjnia dezynfektor do kaczek i basenów A Pakiet nr 3 Aparaty do znieczulania A Pakiet nr 4 Dekontaminator A Pakiet nr 5 Defibrylator A Pakiet nr 6 Defibrylatory A Pakiet nr 7 Sterylizatory kasetowe z destylarkami A Pakiet nr 8 Diatermia chirurgiczna A Pakiet nr 9 Aparaty EKG B Pakiet nr 10 Aparat EMG B Pakiet nr 11 Kardiomonitory i centrale monitorujące A Pakiet nr 12 Kardiomonitory A Pakiet nr 13 Centrala i kardiomonitory A Pakiet nr 14 Sterylizatory i myjnie - dezynfektory B Pakiet nr 15 Strzykawkowe pompy infuzyjne B Pakiet nr 16 Strzykawkowe pompy infuzyjne B Pakiet nr 17 Aparaty RTG A Pakiet nr 18 Aparat RTG przyłóżkowy A Pakiet nr 19 Aparaty RTG C-Arm A Pakiet nr 20 Aparaty RTG C-Arm A Pakiet nr 21 Aparat densytometryczny A Pakiet nr 22 Sprężarki z uzdatniaczami powietrza medycznego A Pakiet nr 23 Systemy operacyjne (stoły) A Pakiet nr 24 Aparaty USG A Pakiet nr 25 Aparat USG A Pakiet nr 26 Stacja demineralizacji wody B Pakiet nr 27 Agregat próżni centralnej A Pakiet nr 28 UPS A Pakiet nr 29 UPS A Pakiet nr 30 Cyfrowy aparat RTG A Pakiet nr 31 Myjnia ultradźwiękowa B Pakiet nr 32 Lampa operacyjna A Pakiet nr 33 Podgrzewacz płynów infuzyjnych B Pakiet nr 34 Stół operacyjny A Pakiet nr 35 Zestaw do opasek Esmarcha B Pakiet nr 36 Zgrzewarka rolkowa B Pakiet nr 37 Podgrzewacz pacjenta B Pakiet nr 38 Podgrzewacz płynów infuzyjnych B Pakiet nr 39 Urządzenie płucząco-dezynfekujące A Pakiet nr 40 Skaner RTG A Pakiet nr 41 Aparat do znieczulania A Dokładny zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 A do SIWZ- formularzu cenowym. 2.1. Wymagany okres gwarancji na dostarczone części zamienne i podzespoły wykorzystane do konserwacji to min. 6 miesięcy (dotyczy tylko sytuacji, w której Wykonawca dokona jakiejkolwiek wymiany w/w części. 2.2. Ogólne wymagania w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usługi przy użyciu własnych narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności użycia specjalistycznej aparatury pomiarowej usługi te będą wykonywane w siedzibie Wykonawcy. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przeglądu i związanych z nim czynności konserwacyjnych, których zakres określają zalecenia producentów poszczególnych aparatów określone w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej, zgodnie z właściwościami danego sprzętu, obowiązującymi instrukcjami, standardami a także wykonania wymaganych pomiarów, w tym testów bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi normami, jeżeli wykonanie tych testów wynika ze specyfiki urządzenia. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania sprzętem, umożliwiającym odkurzenie oraz oczyszczenie wnętrza przeglądanego sprzętu. 4) Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia przeglądów i napraw z użyciem oryginalnych części zamiennych lub dopuszczonych przez producenta. 5) Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych wynikłych w czasie przeglądu, a niemożliwych do przewidzenia przed przystąpieniem do przeglądu, Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Techniki Medycznej z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Zamawiającego. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do wpisania wykonanych czynności do dokumentacji eksploatacji sprzętu (Paszportu), wystawienia oryginału raportu serwisowego z potwierdzeniem użytkownika lub pracownika Działu Techniki Medycznej oraz wystawienia Certyfikatu, potwierdzającego, że dany sprzęt jest sprawny (o ile znajduje to potwierdzenie w stanie technicznym sprzętu) i został poddany procedurze okresowej kontroli i konserwacji zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przeglądów technicznych sprzętu zgodnie z harmonogramem, w terminach uzgodnionych z Działem Techniki Medycznej nie później jednak niż terminy określone w załączniku nr 1A do SIWZ (formularzu cenowym) oraz w godzinach nieużywania sprzętu. Rozliczenie między stronami następuje w oparciu o zawartą umowę i złożoną ofertę. 2.3 Ogólny zakres usługi: 1) Zebranie informacji od użytkownika na temat działania sprzętu. 2) Wykonanie rocznych czynności konserwacyjno – przeglądowych wraz z wymianą elementów ( pakiety przeglądowe, serwisowe), przewidzianych do wymiany zgodnie z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami ( nie dotyczy elementów zużywalnych wymienianych przez użytkownika w czasie normalnej pracy urządzeń). 3) Wykonanie wymaganych pomiarów kontrolnych, a w szczególności testów bezpieczeństwa elektrycznego (zgodnie z normą EN-62353) oraz przekazaniu zamawiającemu dokumentu potwierdzającego wykonanie testów i pomiarów. 4) Odkurzenie oraz oczyszczenie wnętrza sprzętu podczas wykonywania przeglądu w siedzibie Zamawiającego stwierdzone przez użytkownika lub pracownika Działu Techniki Medycznej 5) Wpisanie wykonanych czynności do dokumentacji eksploatacji sprzętu (Paszportu), wystawieniu oryginału raportu serwisowego z potwierdzeniem użytkownika lub pracownika Działu Techniki Medycznej oraz wystawieniu certyfikatu, że dany aparat jest sprawny i został poddany procedurze okresowej kontroli i konserwacji, zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta. 6) Udzielenie wyjaśnień i wskazówek użytkownikowi na temat dalszej pracy aparatury i popełnianych błędach w jej użytkowaniu wpływających na sprawność i zużycie. 7) Wydawanie orzeczenia technicznego w przypadku aparatury niesprawnej, stwarzającej niebezpieczeństwo dla życia pacjenta lub obsługi – na życzenie Zamawiającego. 2.4 Ogólny cenotwórczy zakres usługi: 1) Dojazd i transport. 2) Wykonanie przeglądu zgodnie z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami. 3) Odkurzenie oraz oczyszczenie wnętrza sprzętu niedostępnego dla użytkownika. 4) Wymiana części zamiennych zgodnie z zaleceniami producenta. 5) Wykonanie wymaganych pomiarów i testów bezpieczeństwa elektrycznego. 6) Legalizacja, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają taki obowiązek lub wynika to z zaleceń producenta. 7) Kalibracja, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają taki obowiązek lub wynika to z zaleceń producenta. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50420000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: rozdz VI SIWZ WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA 1. Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 2) i musi być aktualne na dzień składania ofert. B. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. C. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rodz. Vi.1 niniejszej SIWZ dotyczącego tych podmiotów. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5) W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ROZDZ XI SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy / formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 / 1a do SIWZ. Dokumenty sporządzone w oryginale. b) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokument sporządzony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. c) Autoryzacja producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy - dokument ma umożliwić dokonanie oceny w kryterium K 2 „Posiadanie autoryzacji producenta sprzętu w zakresie wykonywania napraw serwisowych dla serwisu wykonawcy będącego przedmiotem składanej oferty” opisanym w rozdz. XIV ( o ile dotyczy). d) Ważny Certyfikat ISO 9001:2015/ Ważny Certyfikat ISO 13485:2016 lub Ważny Certyfikat ISO 13485:2012- dokumenty mają umożliwić dokonanie oceny w kryterium K 3 „Posiadanie certyfikatu” opisanym w rozdz. XIV ( o ile dotyczy). e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( o ile dotyczy) f) Pełnomocnictwo wystawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie ( o ile dotyczy) UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt XI.1 a), c), d) SIWZ stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. ROZDZ XV SIWZ INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie, przed zawarciem umowy, do okazania następujących dokumentów: a) dokumentów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje zawodowe osób wymienionych w wykazie osób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach