Przetargi.pl
Wykonanie jednokrotnego opróbowania w 2009 roku 50 punktów badawczych sieci monitoringu operacyjnego wód podziemnych.

Państwowy Instytut Geologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-975 Warszawa, ul. Rakowiecka 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8498085, 8495027 , fax. 022 8498085, 8495027
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Instytut Geologiczny
    ul. Rakowiecka 4 4
    00-975 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8498085, 8495027, fax. 022 8498085, 8495027
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie jednokrotnego opróbowania w 2009 roku 50 punktów badawczych sieci monitoringu operacyjnego wód podziemnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie jednokrotnego opróbowania w 2009 roku 50 punktów badawczych sieci monitoringu operacyjnego wód podziemnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713532009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 2 170,- PLN (słownie: dwa tysiące sto siedemdziesiąt złotych);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1. Posiada doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) opróbowania wód podziemnych (otwory nieczynne wymagające wykonania pompowania oczyszczającego) w ramach monitoringów wód podziemnych o zasięgu ogólnopolskim lub regionalnym. Doświadczenie należy udokumentować realizacją w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 kolejnych serii opróbowania wód podziemnych, przy ilości minimum 100 każdorazowo opróbowanych otworów. 2.2. Dysponuje następującym sprzętem pompowym niezbędnym do wykonania w/w. prac - trójnóg z wyciągarką ręczną (wymóg techniczny - możliwość opuszczania pomp do 150 m p.p.t), wskazane posiadanie 2 trójnogów tj. lekkiego i ciężkiego, - pompy głębinowe o różnych wydajnościach: 0,2-7,5 m3/godz, minimum 5 typów, w tym MP-1 z przetwornicą do regulacji obrotów o wydajności 0,2 - 2,0 m3/godz. do rur o średnicy 2 cale, - pompa spalinowa odśrodkowa z możliwością regulacji obrotów, wydajności od 0,25 - 6,0 m3/godz., - pompki akumulatorowe 12 V - 2 komplety w tym jeden 3 stopniowy, do rur 1,5 cala, -generatory prądu - minimum 2 szt. o mocach 2,5 - 4,0 kW, - sprzęt do terenowych oznaczeń parametrów fizyczno-chemicznych: termometr, pehametr, konduktometr, tlenomierz, - cyfrowy aparat fotograficzny, - odbiornik GPS. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą ,spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt V. niniejszej Instrukcji. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odbędzie się na podstawie dokumentów wymaganych Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych prac potwierdzających spełnienie warunku zawartego w pkt IV 2. 1 niniejszej SIWZ na zał. nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 4. Wykaz niezbędnego sprzętu pompowego na formularzu stanowiącym zał. 4. Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 5. Dokument wymieniony w punkcie 2 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 6. Dokumenty wymienione w punktach 1, 3 i 4 składają wykonawcy wspólnie. 7. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach