Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 10516 Olsztyn, Plac Bema
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 210 500 , fax. 895 210 501
- Data zamieszczenia: 2018-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
Plac Bema 5
10516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 210 500, fax. 895 210 501
REGON: 51074266900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-olsztynski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie izolacji zewnętrznych ścian pomieszczeń piwnicznych budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie od ul. Partyzantów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane pn. „Wykonanie izolacji zewnętrznych ścian pomieszczeń piwnicznych budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie od ul. Partyzantów”. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące remontu budynku użyteczności publicznej w Olsztynie, Pl. Generała J. Bema 5, 10-516 Olsztyn. 3. Remontowi będą podlegać ściany od strony ulicy Partyzantów według załączonego planu sytuacyjnego (załącznik nr 8 do SIWZ). 4. Roboty polegać mają na zabezpieczeniu przed zalewaniem ścian budynku wodami opadowymi, a w szczególności obejmują: 1) odkopanie budynku do fundamentu, 2) podstemplowanie istniejących schodów, 3) zabezpieczanie wykopu, 4) oczyszczenie, osuszenie i odgrzybienie elewacji podziemnej, 5) przygotowanie powierzchni pod wykonanie uszczelnienia, 6) uzupełnienie ubytków tynku zaprawą cementowo – wapienną, 7) wykonanie fasety wyoblonej, 8) uszczelnienie wysokoelastyczną izolacją, 9) ocieplenie płytami styropianowymi i szpachlowanie budynku, 10) wykonanie iniekcji ciśnieniowej, 11) wykonanie opaski betonowej, 12) w pomieszczeniach piwnicznych wykonanie nawiewników okiennych, 13) zasypanie wykopów i odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych, wywiezienie gruzu, 14) usunięcie starej farby w pomieszczeniach wewnętrznych przylegających do remontowanych ścian, 15) wykonanie gładzi i podwójne malowanie tynków w pomieszczeniach wewnętrznych przylegających do remontowanych ścian, 16) wykonanie robót towarzyszących, odtworzeniowych i wykończeniowych, 17) zabezpieczenie istniejącego wyposażenia pomieszczeń wraz z wynoszeniem i wnoszeniem mebli i sprzętów biurowych, 18) uzyskania stosownych decyzji/pozwoleń niezbędnych do wykonania prac budowlanych (np. zezwolenie na zajęcie pasa drogowego). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczym i nie stanowi podstawy do wyceny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), w terminie do dnia 07.08.2018 r. do godz. 10.00. 2. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 r., poz. 359 oraz z 2017 r. poz. 1089), przy czym: 1) wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBank S.A. Oddział Korporacyjny Olsztyn nr konta 04 1140 1111 0000 4163 2600 1007. Na przelewie należy umieścić informację „Wadium – przetarg na izolację budynku Starostwa”. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment skutecznego wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, 2) wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą w odrębnej kopercie w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Pl. Bema 5- stanowisko pracy ds. obsługi interesantów (parter) w terminie do dnia 07.08.2018r. do godz. 10.00. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 4. Okoliczności zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ lub innych dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 2. W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika - do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo może być udzielone łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) lub oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu (pełnomocnictwa) zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich pełnomocnika. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem Konsorcjum, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 4. Do oferty należy dołączyć dokument, określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do podpisania oferty – jeżeli nie wynikają one z dokumentów rejestrowych. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2c do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Powiat Piski sercu bliski – utworzenie we wsi Łupki Alei im. Dr W. Klementowskiego, jako ogólnodostępnego miejsca służącego rekreacji i turystyce”
Dodano: 2024-04-25 - „Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania”.
Dodano: 2024-04-18 - Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
Dodano: 2024-04-18 - Remont zabytkowych budynków Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci Głuchych w Olecku na ul. Słowiańskiej 2
Dodano: 2024-04-17 - Budowa ulicy Bursztynowej od ulicy Szmaragdowej do Tęczowej w obrębie Bramka i Kruszewnia - Gmina Morąg
Dodano: 2024-04-16 - "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
Dodano: 2024-04-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W KORSZACH
Dodano: 2024-04-10 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku
Dodano: 2024-04-08 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja stropodachu nad prac. CT oraz modernizacja prac. i pomieszczeń pomocniczych w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pt: „Doposażenie i adaptacja pomieszczeń SOR"
Dodano: 2024-04-08