Miasto Opole ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22 , fax. 77 454 98 44
- Data zamieszczenia: 2014-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
Rynek-Ratusz
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, fax. 77 454 98 44
REGON: 53141266800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie izolacji pionowej ścian oraz wzmocnienie słupów i ścian północnego skrzydła Ratusza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji pionowej ścian oraz wzmocnienie słupów i ścian północnego skrzydła Ratusza w Opolu. Zakres: 1. wykonanie przepony poziomej (iniekcji poziomej) metodą ciśnieniową ścian nośnych skrzydła północnego budynku.Demontaż boazerii drewnianej w pomieszczeniach USC i okładzin z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych,Skucie pasa tynku na ścianach wewnętrznych, Wykonanie iniekcji ciśnieniowej dwurzędowej, mikroemulsjami silikonowymi ścian,Wykonanie tynków wewnętrznych renowacyjnych hydrofobizowanych w pomieszczeniach,Dwukrotne malowanie tynków renowacyjnych, Montaż boazerii, Wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych,Wywóz gruzu i uporządkowanie terenu robót 2. likwidacja zarysowań ścian i słupów iniekcją sklejającą. Odbicie tynków zewnętrznych na ścianach , filarach, cokołach, Wykucie bruzd prostopadle do rys, Ułożenie prętów helikoidalnych ze stali austenitycznej w bruzdach, Wypełnienie bruzd zaprawą iniekcyjną, Iniekcja rys w ścianach, Wykonanie tynków renowacyjnych, Dwukrotne malowanie tynków renowacyjnych, Wywóz gruzu i uporządkowanie terenu robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 5 000,00 zł. 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330, Bank Millennium SA. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 5) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 6) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2014&mc=10
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie izolacji ścian i prac renowacyjnych schodów zewnętrznych i części arkad Ratusza
Dodano: 2015-10-02 - Rewaloryzacja odcinka murów obronnych przy ul. Szkolnej w Białej
Dodano: 2012-08-17 - Rewaloryzacja odcinka murów obronnych przy ul. Szkolnej w Białej
Dodano: 2012-07-31 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kluczborku
Dodano: 2010-09-21