Przetargi.pl
Wykonanie inwestycji pod nazwą „Przebudowa szybu windowego w budynku Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej w celu montażu windy przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością” w budynku Gmachu Nowym Technologicznym przy ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa.

Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji ogłasza przetarg

  • Adres: 02524 Warszawa, ul. Narbutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 849 97 95 , fax. 22 849 94 34
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji
    ul. Narbutta 85
    02524 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 849 97 95, fax. 22 849 94 34
    REGON: 155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wip.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwestycji pod nazwą „Przebudowa szybu windowego w budynku Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej w celu montażu windy przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością” w budynku Gmachu Nowym Technologicznym przy ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie inwestycji pod nazwą „Przebudowa szybu windowego w budynku Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej w celu montażu windy przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością” w budynku Gmachu Nowym Technologicznym przy ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 120 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. We wskazanym terminie Wykonawca uzyska pozytywną decyzję UDT dopuszczającą dźwig do eksploatacji. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o prace zgodnie z przepisem art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 4.1. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia poprzez świadczenie na rzecz Wykonawcy lub Podwykonawcy pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) były zatrudnione w zakresie prac wykonywanych na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy o pracę. Dotyczy to w szczególności osób zatrudnionych na stanowiskach robotniczych wykonujących następujące prace: roboty ogólnobudowlanej, roboty w zakresie montażu instalacji elektrycznych i hydraulicznych– w zakresie zgodnym ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział IV i V SIWZ. 4.2. Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnione lub przez pracodawcę. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 4.3. Najpóźniej w dniu wprowadzenia na budowę Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listę osób wraz z informacją o czasie trwania umowy oraz informacją o czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy (a od Podwykonawców, jeżeli już są znani). 4.4. Najpóźniej w dniu wprowadzenia na budowę Wykonawca poinformuje pracowników o zasadach zatrudnienia obowiązujących przy realizacji danego zamówienia, co potwierdzi ich podpis stwierdzający przyjęcie tejże informacji do wiadomości na liście osób wymienionej w pkt. 4.3. 4.5. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym, a jeżeli strony nie ustalą terminu – w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu zanonimizowane kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności, o których mowa w pkt 4.1. są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie Wykonawcy. 4.6. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie ich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.). 4.7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (Podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w pkt 4.1. w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 4.4. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 4.1. na podstawie umowy o pracę. 4.8. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 4.1. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, o której mowa w Rozdz. VI SIWZ. Istotne postanowienia umowy. 4.9. Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w Rozdz. VI SIWZ. Istotne postanowienia umowy. w wysokości 0,3% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 2 ust. 1, w razie każdorazowego niedopełnieniu wymogu przedłożenia listy pracowników zatrudnionych osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. w wysokości 15% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 2 ust. 1, w razie każdorazowego niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7 100, 00 zł. 17.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku PEKAO S.A. IV Oddział Warszawa nr 81124010531111000005005664, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 17.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 17.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 17.1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 17.2. 17.6. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 17.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił żadnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2. Oferta winna zawierać wypełniony formularz „Oferta” zamieszczony w Rozdziale III SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty: 8.2.1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w oryginale lub potwierdzone notarialnie), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.2.2. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia) – jeżeli dotyczy, sporządzone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II. 8.2.3. Tabelę wartości elementów scalonych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału III. 8.2.4. Informację na temat Podwykonawców („Podwykonawcy”), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału III. 8.2.5. Kosztorys ofertowy, jako załącznik do formularza stanowiącego załącznik nr 3 do Rozdziału III. 8.2.6. Wykaz stawek i narzutów na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału III. 8.2.7. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik 1a) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1b). 8.2.8. Opisy do podkryteriów 14.5.1. i 14.5.2. oceny ofert wykonane zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 14.5 SIWZ. 8.2.9. Harmonogram realizacji opracowany w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) z podziałem na asortymenty robót według działów STWiORB – asortymenty robót mniej znaczących będą łączone w grupy pod jedną nazwą. Opis asortymentów robót (w tym grup asortymentów robót) w harmonogramie powinien uwzględniać daty rozpoczęcia robót, czas na ich wykonanie, daty ich zakończenia, ich wzajemne zależności (uzależnienie rozpoczęcia danego działania lub jego zakończenia od innych działań) z dokładnością do kolejnego tygodnia kalendarzowego. W planowaniu czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych asortymentów robót Wykonawca uwzględni przerwy wynikające z przyczyn technologicznych. 8.2.10. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć (dołączyć do oferty) oryginał gwarancji lub poręczenia. – nie dotyczy. 8.3. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w Rozdziałach II i III niniejszej SIWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 8.4. Oferta winna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. 8.5. Wszystkie strony oferty winny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę – w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 8.6. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Poświadczona powinna być każda strona dokumentu. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) niewymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 8.7. Strony oferty winny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt 8.8. W treści oferty winna być umieszczona informacja o ilości stron.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach