Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji w zakresie geometrii jezdni ulic, chodników, oznakowania pionowego i poziomego dla dróg leżących w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8627471 w. 241 , fax. 017 8526223
  • Data zamieszczenia: 2009-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji w zakresie geometrii jezdni ulic, chodników, oznakowania pionowego i poziomego dla dróg leżących w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji w zakresie geometrii jezdni ulic, chodników, oznakowania pionowego i poziomego dla dróg leżących w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie inwentaryzacji w zakresie geometrii jezdni ulic, chodników, oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnych, wygrodzeń, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, oświetlenia ulicznego, drzew, obiektów inżynierskich i innych elementów wchodzących w zakres pasa drogowego w celu zaktualizowania komputerowej mapy oznakowania iOMO i oprogramowania komputerowej bazy danych ewidencji dróg eDIOM - Etap II obr. 207, 213, 216 (około 100 km dróg). 2.Wprowadzenie pozyskanych danych do komputerowej mapy oznakowania iOMO i komputerowej ewidencji dróg eDIOM miasta Rzeszowa. 3.Przedstawienie w wersji papierowej (w formie projektów organizacji ruchu) w/w danych - po 2 egz. Czynności związane z uzgodnieniem i zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu należą do zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713240005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający niżej podane warunki: 1.Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Wykazać się doświadczeniem zawodowym. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 zadanie w zakresie wykonania aktualizacji geometrii jezdni ulic, chodników, oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnych, wygrodzeń, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, oświetlenia ulicznego, drzew, obiektów inżynierskich i innych elementów wchodzących w zakres pasa drogowego do aktualizacji bazy danych elektronicznej mapy oznakowania o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto - poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie. 3.Potencjał kadrowy: Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)osobą posiadającą doświadczenie w pracy na bazie danych CAD - wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie, b)osobą posiadająca doświadczenie w pracy na bazie danych GIS - wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla wykonawcy. 3) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla wykonawcy. 4) Wykaz wykonanych ważniejszych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z sekcją III.2) pkt 2 ogłoszenia) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane. 5) Wykaz osób (wymienionych w sekcji III.2) pkt 3 ogłoszenia), którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i opisem doświadczenia w zakresie obsługi baz danych CAD i GIS - na załączniku nr 4. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) Pełnomocnictwo do złożenie oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione, w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1) Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach