Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji szkicowych nieruchomości zabudowanych budynkami, ustalenie udziałów dla poszczególnych lokali wraz z przygotowaniem zaświadczeń o samodzielności wyodrębnionych lokali przy ul. P. Skargi 9 (z 1 pomieszczeniem gospodarczym) i ul. Wiejskiej 6 (z 3 pomieszczeniami gospodarczymi)

Zakład Gospodarki Lokalowej "Północ" ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Piłsudskiego 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6457350 (351) , fax. 075 6423110
  • Data zamieszczenia: 2010-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej "Północ"
    ul. Piłsudskiego 34 34
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6457350 (351), fax. 075 6423110
    REGON: 23119378000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zglpnjg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji szkicowych nieruchomości zabudowanych budynkami, ustalenie udziałów dla poszczególnych lokali wraz z przygotowaniem zaświadczeń o samodzielności wyodrębnionych lokali przy ul. P. Skargi 9 (z 1 pomieszczeniem gospodarczym) i ul. Wiejskiej 6 (z 3 pomieszczeniami gospodarczymi)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja szkicowa budynku, która powinna zawierać: 1. Stronę tytułową zawierającą tytuł opracowania, adres budynku, zamawiającego, jednostkę projektową, zdjęcie z ogólnym widokiem budynku od strony frontowej, datę opracowania. 2. Dane informacyjne uzyskane od zarządcy budynku i wynikające z ustaleń własnych dotyczące budynku oraz całej nieruchomości gruntowej, na której on stoi zawierające w szczególności: 2.1. Przedmiot opracowania 2.2. Zakres opracowania 2.3. Cel opracowania 2.4. Źródła informacji 2.5. Podstawy prawne 2.6. Dane ogólne, w których należy podać adres, rodzaj, funkcję, powierzchnię zabudowy, powierzchnię użytkową, kubaturę, rok budowy, numer działki. W przypadku zabudowy gospodarczej należy podać dane dla każdej z nich. 2.7. Charakterystykę, w której w sposób opisowy lub tabelaryczny należy podać jakie instalacje i jakie przyłącza posiada budynek oraz gdzie się znajdują, rodzaj i typ elementów konstrukcyjnych budynku, ocenę ogólnego stanu technicznego budynku. W przypadku zabudowy gospodarczej należy podać charakterystykę dla każdej z nich. 3. Szkic sytuacyjny nieruchomości gruntowej w skali dostosowanej do czytelności rysunku z zaznaczonymi zabudowaniami i wszelkimi obiektami znajdującymi się na działce z określeniem użytkownika i rodzajem przynależności. 4. Rzuty wszystkich kondygnacji (w tym piwnice i strychy, poddasza z wszelkimi występującymi poziomami) z wymiarowaniem pomieszczeń (w tym ogólnie dostępnych) i zestawieniem funkcji w tabeli dla każdego lokalu osobno. Lokale stanowiące całość funkcjonalną powinny być graficznie wyodrębnione (na przykład kolorem). 5. Charakterystykę lokali z wyszczególnioną strukturą i powierzchnią. 6. Protokoły z pomiarów dla każdego lokalu oddzielnie wraz z opisem pomieszczeń przynależnych. 7. Ustalenie udziałów dla poszczególnych lokali w nieruchomości wspólnej dla celów późniejszej sprzedaży, potwierdzonych przez osobę uprawnioną zgodnie z Ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21.08.97 r. tekst jedn. Dz. U. 261/2004 poz. 2603. Na końcu w formie tabelarycznej zestawienie udziałów. 8. Zaświadczenia o samodzielności lokali.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zglpnjg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach