Zakład Gospodarki Lokalowej "Północ" ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Piłsudskiego 34
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6457350 (351) , fax. 075 6423110
- Data zamieszczenia: 2010-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej "Północ"
ul. Piłsudskiego 34 34
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 6457350 (351), fax. 075 6423110
REGON: 23119378000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zglpnjg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji szkicowej (łącznej) budynków przy ul. Lwóweckiej 11,13,15,17 w Jeleniej Górze wraz z przygotowaniem zaświadczeń o samodzielności wyodrębnionych lokali - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja szkicowa budynku, która powinna zawierać: 1. Stronę tytułową zawierającą tytuł opracowania, adres budynku, zamawiającego, jednostkę projektową, zdjęcie z ogólnym widokiem budynku od strony frontowej, datę opracowania. 2. Dane informacyjne uzyskane od zarządcy budynku i wynikające z ustaleń własnych dotyczące budynku oraz całej nieruchomości gruntowej, na której on stoi zawierające w szczególności: 2.1. Przedmiot opracowania 2.2. Zakres opracowania 2.3. Cel opracowania 2.4. Źródła informacji 2.5. Podstawy prawne 2.6. Dane ogólne, w których należy podać adres, rodzaj, funkcję, powierzchnię zabudowy, powierzchnię użytkową, kubaturę, rok budowy, numer działki. W przypadku zabudowy gospodarczej należy podać dane dla każdej z nich. 2.7. Charakterystykę, w której w sposób opisowy lub tabelaryczny należy podać jakie instalacje i jakie przyłącza posiada budynek oraz gdzie się znajdują, rodzaj i typ elementów konstrukcyjnych budynku, ocenę ogólnego stanu technicznego budynku. W przypadku zabudowy gospodarczej należy podać charakterystykę dla każdej z nich. 3. Szkic sytuacyjny nieruchomości gruntowej w skali dostosowanej do czytelności rysunku z zaznaczonymi zabudowaniami i wszelkimi obiektami znajdującymi się na działce z określeniem użytkownika i rodzajem przynależności. 4. Rzuty wszystkich kondygnacji (w tym piwnice i strychy poddasza z wszelkimi występującymi poziomami) z wymiarowaniem pomieszczeń (w tym ogólnie dostępnych) i zestawieniem funkcji w tabeli dla każdego lokalu osobno. Lokale stanowiące całość funkcjonalną powinny być graficznie wyodrębnione (na przykład kolorem). 5. Charakterystykę lokali z wyszczególnioną strukturą i powierzchnią. 6. Protokoły z pomiarów dla każdego lokalu oddzielnie wraz z opisem pomieszczeń przynależnych. 7. Ustalenie udziałów dla poszczególnych lokali w nieruchomości wspólnej dla celów późniejszej sprzedaży, potwierdzonych przez osobę uprawnioną zgodnie z Ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21.08.97 r. tekst jedn. Dz. U. 261/2004 poz. 2603. Na końcu w formie tabelarycznej zestawienie udziałów. 8. Zaświadczenia o samodzielności lokali. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zglpnjg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie dokumentacji inwestycyjnej na potrzeby termomodernizacji budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-08-18 - Przygotowanie dokumentacji inwestycyjnej na potrzeby termomodernizacji budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-20 - Inwentaryzacja architektoniczno-budowlana budynków, dla potrzeb wyodrębnienia samodzielnych lokali położonych na terenie Gminy Wrocław.
Dodano: 2014-12-03 - Wykonanie inwentaryzacji budowlanych wielobranżowych dla budynków we Wrocławiu - ZZK - WP/3400/68/13
Dodano: 2013-07-19 - Wykonanie inwentaryzacji obiektów zabytkowych i turystycznych położonych na terenie Powiatu Wrocławskiego
Dodano: 2013-07-19 - Wykonanie inwentaryzacji budowlanych wielobranżowych dla budynków we Wrocławiu post. nr ZZK - WP/3400/19/13
Dodano: 2013-04-09 - WYKONANIE INWETARYZACJI BUDOWLANO - ARCHITEKTONICZNEJ BUDYNKÓW I BUDOWLI WSOWL NR SPRAWY 61/PN/2012
Dodano: 2012-09-25 - Inwentaryzacja budynków
Dodano: 2012-09-21 - WYKONANIE BILANSÓW CIEPLNYCH DLA BUDYNKÓW WSOWL NR SPRAWY 44/PN/2012
Dodano: 2012-07-24 - WYKONANIE BILANSÓW CIEPLNYCH DLA BUDYNKÓW WSOWL NR SPRAWY 34/PN/2012
Dodano: 2012-06-04