Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Sosnowca w rejonie dzielnic Klimontów i Zagórze.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Sosnowca w rejonie dzielnic Klimontów i Zagórze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie inwentaryzacji uproszczonej sieci wodno-kanalizacyjnych będących własnością SRK S.A. na terenie miasta Sosnowca w rejonie dzielnic Klimontów i Zagórze wraz z ustaleniem ich wartości rynkowej. Przedmiotowe sieci wodne i kanalizacyjne znajdują się na terenie miasta Sosnowca w rejonie dzielnic:Klimontów i Zagórze 3.2. Lokalizacja: dzielnica Klimontów - rejon domków fińskich, tereny po byłym zakładzie przemysłowym R-III KWK Porąbka -Klimontów, ul. H. Dobrzańskiego (kamienice, dzielnica GALOT), ul. Kraszewskiego (osiedle ELBISY), dzielnica Zagórze - tereny byłego R-II zlikwidowanego zakładu przemysłowego KWK Porąbka-Klimontów, osiedla Dmowskiego, osiedla Jednostka C, MEC, Centrum, rejon ul. Dworskiej, były R-I zlikwidowanego obszaru przemysłowego KWK Porąbka-Klimontów, osiedle Kępa, rejon ul. Szymanowskiego, Braci Mieroszewskich i ulic przyległych. - Wiek - 3-80 lat, - materiał: stal, żeliwo, PCV, PE, beton, - zakres średnic: DN 32 - DN200 - sieci wodociągowe DN100 - DN 1200 - sieci kanalizacyjne - szacunkowa długość sieci: ok. 120 km - trasa przebiegu: w terenie silnie uzbrojonym, będącym w użytkowaniu głównie osób trzecich, obszary po byłych zakładach górniczych , teren osiedli mieszkaniowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.2.1. Ustalenie trasy przebiegu sieci wodnych i kanalizacyjnych, przyłączy wodnych i kanalizacyjnych wraz z ich graficznym przedstawieniem na mapach zasadniczych (sytuacyjno-wysokościowych) w skali nie większej niż 1:2000. 3.2.2. Określenie długości poszczególnych odcinków sieci wraz z podaniem materiału z jakiego zostały wykonane i oceną stanu technicznego. 3.2.3. Przyporządkowanie poszczególnych odcinków sieci do istniejących numerów inwentarzowych znajdujących się w ewidencji środków trwałych SRK S.A. 3.2.4. Ustalenie ilości odbiorców wody pitnej oraz zrzucających ścieki do kanalizacji sanitarnej (ogólnospławnej). 3.2.5. Ustalenie ilości wody dostarczanej do odbiorców na podstawie wskazań wodomierzy i faktur sprzedaży. 3.2.6. Oszacowanie kosztów eksploatacji sieci wodno-kanalizacyjnych w rozbiciu na naprawy awaryjne i bieżącą konserwację i obsługę. 3.2.7. Ustalenie elementów systemu wodno - kanalizacyjnego nie będącego własnością SRK S.A., których istnienie jest niezbędne dla zabezpieczenia dostawy wody i odprowadzenia ścieków. 3.2.8. Ustalenie kosztów odtworzenia lub napraw sieci wodno - kanalizacyjnych dla odcinków, które tego wymagają w zakresie niezbędnym i koniecznym dla ich funkcjonowania. 3.2.9. Ustalenie wartości rynkowej sieci wodno-kanalizacyjnych powszechnie obowiązującą i uznaną metodą. Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość wglądu do Księgi środków trwałych będącej w jego posiadaniu. Opracowanie powinno obejmować: inwentaryzację uproszczoną zawierającą przebiegi tras sieci wodno-kanalizacyjnych ustalone w oparciu o dostępne materiały źródłowe (bez dokonywania pomiarów geodezyjnych) znajdujące się w Zasobie Geodezyjnym Urzędu Miasta Sosnowiec oraz inne dane będące w posiadaniu Zamawiającego oraz o wizję lokalną dokonaną w rejonach przebiegu sieci stanowiących własność Zamawiającego i ustalenie ich wartości rynkowej . Wszystkie inne niezbędne materiały do przygotowania ww. opracowania, Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem w pełnym zakresie zleconego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.400,00 zł ( słownie: dwa tysiące czterysta zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 5.2. Opis warunków udziału Wykonawców w postępowaniu. - potencjał kadrowy 5.2.1. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie zewnętrznych sieci wodnych i kanalizacyjnych wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, uprawnienia geodezyjne w zakresie min. 1., uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. - doświadczenie 5.2.2. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu prac o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówieni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wypełnić druk OFERTA- załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 6.2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy, który należy załączyć do oferty -załącznik nr 2 do druku OFERTA. 6.3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA, zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 6.4. W przypadku udziału podwykonawcy, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający nie określa, która część zamówienia może być powierzona podwykonawcy. 6.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia załącznik nr 5 do druku OFERTA. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z opisem w pkt. 5.2.1 SIWZ należy dołączyć do załącznika nr 5 do druku OFERTA. 6.7. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, i miejsca wykonania oraz dat i miejsca wykonywania zgodnie z opisem w pkt. 5.2.2 SIWZ załącznik nr 6 do druku OFERTA. Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie należy dołączyć do załącznika nr 6 do druku OFERTA. 6.8. Wykonawca winien przedłożyć koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli obowiązujące ustawy nakładają taki obowiązek. 6.9. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach