GMINA MIEJSKA DUSZNIKI-ZDRÓJ ogłasza przetarg
- Adres: 57-340 Duszniki-Zdrój, Rynek 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA DUSZNIKI-ZDRÓJ
Rynek 6
57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie
REGON: 890717906 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.duszniki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej Gminy Miejskiej Duszniki-Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej w obrębie granic administracyjnych Gminy Miejskiej Duszniki Zdrój (Gmina) w celu określenia warunków brzegowych dla planowania niezbędnych inwestycji i ich realizacji w warunkach ochrony następujących obszarów wyodrębnionych na części terenu Gminy:- Park Narodowy Gór Stołowych – otulina (nr ref. PL.ZIPOP.1393.PN.15),- Obszar Chronionego Krajobrazu – Góry Bystrzyckie i Orlickie (nr ref. PL.ZIPOP.1393.OCHK.365),- Natura 2000 – Góry Orlickie (PLH 020060 – obszary siedliskowe),- Natura 2000 – Góry Stołowe (PLB 020006 – obszary ptasie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90720000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:1) Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu inwentaryzacji przyrodniczej wraz z wynikami badań dla wszystkich wymienionych obszarów badawczych obejmujących: siedliska przyrodnicze (1), rośliny naczyniowe (2), mchy i wątrobowce (3), grzyby makroskopowe (wielkoowocnikowe) (4), porosty (grzyby lichenizowane) (5), entomofauna (ważki, motyle, chrząszcze, błonkoskrzydłe) (6), ichtiofauna słodkowodna (7), herpetofauna (8), ornitofauna (9), chiropterofauna (10), pozostała teriofauna lądowa i wodna (11).ZAMAWIAJĄCY WYJAŚNIA, ŻE WSKAZANE OBSZARY BADAWCZE MOGĄ ZNALEŻĆ SIĘ W RAMACH 1 OPRACOWANIA LUB/I DOPUSZCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ WSKAZANIA WIĘKSZEJ ILOŚĆ ZAMÓWIEŃ W TAKI SPOSÓB, ABY WSKAZANE ZAMÓWIENIA ŁĄCZNIE ZAWIERAŁY WSZYSTKIE WYMIENIONE ELEMENTY ŚRODOWISKA BIOTYCZNEGO.2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, pozwalające na prawidłową realizacje zamówienia tj. Co najmniej 2 Członkami Zespołu dedykowanego do realizacji zamówienia, którzy:- Posiadają wykształcenie wyższe przyrodnicze,- brali udział w opracowaniu inwentaryzacji przyrodniczej wraz z wynikami badań łącznie dla wszystkich obszarów badawczych obejmujących: siedliska przyrodnicze (1), rośliny naczyniowe (2), mchy i wątrobowce (3), grzyby makroskopowe (wielkoowocnikowe) (4), porosty (grzyby lichenizowane) (5), entomofauna (ważki, motyle, chrząszcze, błonkoskrzydłe) (6), ichtiofauna słodkowodna (7), herpetofauna (8), ornitofauna (9), chiropterofauna (10), pozostała teriofauna lądowa i wodna (11).Jedna ze wskazanych osób będzie pełniła funkcję Kierownika zespołu i jej doświadczenie będzie brane pod uwagę w ramach kryteriów oceny oferty tj. oprócz spełnienia powyższego warunku w celu uzyskania dodatkowych punktów będzie musiała wykazać się dodatkowym doświadczeniem.Warunki określone w podpunkcie 2 tiret (-) jeden i dwa należy spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-12
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną