Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej budowy kanalizacji sanitarnej dla m. Nienadówka i Turza Gmina Sokołów Małopolski

Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
    REGON: 69058213400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej budowy kanalizacji sanitarnej dla m. Nienadówka i Turza Gmina Sokołów Małopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej budowy kanalizacji sanitarnej dla następującego zakresu rzeczowym robót; a) kanalizacja sanitarna dla m. Nienadówka - ilość studzienek - 1.026 szt - długość kolektorów grawitacyjnych (160 i 200 mm) - 28. 183 mb - długość kolektorów tłocznych (90, 110, 160 mm) - 3.660 mb - przepompownie ścieków - 7 szt wraz z zasilaniem energetycznym - ogrodzenia przepompowni 5 m x 5 m - 7 szt b) kanalizacja sanitarna dla m. Turza - ilość studzienek - 745 szt - długość kolektorów grawitacyjnych (160 i 200 mm) - 13,056 mb - długość kolektorów tłocznych (90, 125 mm) - 2.864 mb - przepompownie ścieków - 4 szt wraz z zasilaniem energetycznym - ogrodzenia przepompowni 5 m x 5 m - 4 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. c) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w pełnym zakresie koniecznym do realizacji zamówienia wymagane minimum; 1 osoby posiadające uprawnienia geodezyjne z zakresu tożsamego co przedmiot zamówienia (geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne) o doświadczeniu zawodowym min. 5 lat, na min. 3 obiektach związanych z budową kanalizacji sanitarnej. e) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień; wymagane minimum: wykonali co najmniej 3 zamówienia związane z wykonaniem inwentaryzacji kanalizacji sanitarnej w ciągi ostatnich 5 lat o zakresie rzeczowym nie mniejsze niż 30 km każda, f) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. wymagane minimum: roczne obroty za ubiegłe 3 lata nie mniejsze niż 150.000,00,- PLN w każdym roku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Podpisany formularz ofertowy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. 5. Aktualne zaświadczenie; a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz Wykonanych inwentaryzacji sieci kanalizacyjnej za ostatnie trzy lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem; - wartości wykonanych prac - data i miejsca wykonania prac - referencje potwierdzające, że wykonane prace były wykonane należycie. wymagane minimum: wykonani co najmniej 3 zamówienia związane z wykonaniem inwentaryzacji kanalizacji sanitarnej w ciągi ostatnich 5 lat o zakresie rzeczowym nie mniejsze niż 30 km każda, 7. Decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do wykonania zleconych prac geodezyjnych. wymagane minimum; 1 osoby posiadające uprawnienia geodezyjne z zakresu tożsamego co przedmiot zamówienia (geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne) o doświadczeniu zawodowym min. 5 lat, na min. 3 obiektach związanych z budową kanalizacji sanitarnej. Do decyzji stwierdzającej posiadane uprawnienia należy dołączyć przebieg praktyki zawodowej dokumentując spełnienie w/w/ minimum. 8. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności (właściwy PIT) - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wymagane minimum: roczne obroty za ubiegłe 3 lata nie mniejsze niż 150.000,00,- PLN w każdym roku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sokolow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach