Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
ul. Rynek 1 1
36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
REGON: 69058213400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej budowy kanalizacji sanitarnej dla m. Nienadówka i Turza Gmina Sokołów Małopolski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej budowy kanalizacji sanitarnej dla następującego zakresu rzeczowym robót; a) kanalizacja sanitarna dla m. Nienadówka - ilość studzienek - 1.026 szt - długość kolektorów grawitacyjnych (160 i 200 mm) - 28. 183 mb - długość kolektorów tłocznych (90, 110, 160 mm) - 3.660 mb - przepompownie ścieków - 7 szt wraz z zasilaniem energetycznym - ogrodzenia przepompowni 5 m x 5 m - 7 szt b) kanalizacja sanitarna dla m. Turza - ilość studzienek - 745 szt - długość kolektorów grawitacyjnych (160 i 200 mm) - 13,056 mb - długość kolektorów tłocznych (90, 125 mm) - 2.864 mb - przepompownie ścieków - 4 szt wraz z zasilaniem energetycznym - ogrodzenia przepompowni 5 m x 5 m - 4 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. c) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w pełnym zakresie koniecznym do realizacji zamówienia wymagane minimum; 1 osoby posiadające uprawnienia geodezyjne z zakresu tożsamego co przedmiot zamówienia (geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne) o doświadczeniu zawodowym min. 5 lat, na min. 3 obiektach związanych z budową kanalizacji sanitarnej. e) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień; wymagane minimum: wykonali co najmniej 3 zamówienia związane z wykonaniem inwentaryzacji kanalizacji sanitarnej w ciągi ostatnich 5 lat o zakresie rzeczowym nie mniejsze niż 30 km każda, f) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. wymagane minimum: roczne obroty za ubiegłe 3 lata nie mniejsze niż 150.000,00,- PLN w każdym roku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Podpisany formularz ofertowy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych. 5. Aktualne zaświadczenie; a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz Wykonanych inwentaryzacji sieci kanalizacyjnej za ostatnie trzy lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem; - wartości wykonanych prac - data i miejsca wykonania prac - referencje potwierdzające, że wykonane prace były wykonane należycie. wymagane minimum: wykonani co najmniej 3 zamówienia związane z wykonaniem inwentaryzacji kanalizacji sanitarnej w ciągi ostatnich 5 lat o zakresie rzeczowym nie mniejsze niż 30 km każda, 7. Decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do wykonania zleconych prac geodezyjnych. wymagane minimum; 1 osoby posiadające uprawnienia geodezyjne z zakresu tożsamego co przedmiot zamówienia (geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne) o doświadczeniu zawodowym min. 5 lat, na min. 3 obiektach związanych z budową kanalizacji sanitarnej. Do decyzji stwierdzającej posiadane uprawnienia należy dołączyć przebieg praktyki zawodowej dokumentując spełnienie w/w/ minimum. 8. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności (właściwy PIT) - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wymagane minimum: roczne obroty za ubiegłe 3 lata nie mniejsze niż 150.000,00,- PLN w każdym roku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sokolow-mlp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej sieci wodociągowej dla zadania pn.: Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Czarna w miejscowościach: Czarna, Krzemienica, Pogwizdów, Wola Mała - Przebudowa sieci wodociągowej w Woli Małej
Dodano: 2010-09-30 - Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej kanalizacji sanitarnej realizowanej w ramach zadania: Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Czarna w miejscowo-ściach: Czarna, Krzemienica, Pogwizdów, Wola Mała - Budowa sieci kanalizacyjnej w Czarnej PP1, PP2 , w Pogwizdowie i w Krzemienicy PK1
Dodano: 2010-03-09 - Uslugi geodezyjne - szacowanie nieruchomości .
Dodano: 2010-02-17