Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji oznakowania drogowego wszystkich dróg publicznych w Toruniu

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2011-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji oznakowania drogowego wszystkich dróg publicznych w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) inwentaryzacji w formie papierowej i elektronicznej, oceny prawidłowości zastosowania, funkcjonowania i utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach, dla których Zamawiający posiada zatwierdzone projekty stałej organizacji ruchu, z zaznaczeniem odstępstw od zatwierdzonych projektów stałej organizacji ruchu, na planach sytuacyjnych w skali 1:500 lub 1:1000; b) inwentaryzacji w formie papierowej i elektronicznej, oceny prawidłowości zastosowania, funkcjonowania i utrzymania wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach, dla których brak jest zatwierdzonych stałych organizacji ruchu, na planach sytuacyjnych w skali 1:500 lub 1:1000; c) sporządzenie wykazu odstępstw od zatwierdzonych projektów stałej organizacji ruchu ze stanem faktycznym w terenie - (raport), w formie opisowej oraz tabelarycznej. 1.2. Zakres opracowania: a) drogi publiczne na terenie miasta Toruń, dla których organ zarządzający ruchem posiada zatwierdzone projekty stałej organizacji ruchu (załącznik nr 1). b) drogi publiczne na terenie miasta Toruń, dla których organ zarządzający ruchem nie posiada zatwierdzonych projektów stałej organizacji ruchu (załącznik nr 2). c) wykaz odstępstw od zatwierdzonych projektów stałej organizacji ruchu ze stanem faktycznym w terenie - (raport). d) propozycje w zakresie usprawnienia istniejącej organizacji ruchu oparte na modelach ruchu będących w posiadaniu zamawiającego - modele ruchu opracowane zostały za pomocą oprogramowania VISUM - załącznik nr 3. 1.3. Podstawą - materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu zamówienia są: a) zatwierdzone projekty stałej organizacji ruchu w ilości 175 projektów (dokumentacja znajduje się w siedzibie zamawiającego - Wydział Gospodarki Komunalnej UMT ul. Legionów 220, 87 - 100 Toruń). b) elektroniczna mapa Torunia w formacie .dgn (załącznik nr 4 - płyta CD). 1.4. Prace będące przedmiotem umowy należy wykonać w następującej ilości egzemplarzy: - wykaz odstępstw (raport) - 3 egzemplarze, - inwentaryzacja wszystkich dróg publicznych na terenie miasta Toruń, dla których organ zarządzający ruchem posiada zatwierdzone projekty stałej organizacji ruchu - w formie elektronicznej 2 egzemplarz w formacie źródłowym *.pdf, *.dwg-AutoCad lub *.dgn natomiast w formie papierowej 3 egzemplarze, - inwentaryzacja wszystkich dróg publicznych na terenie miasta Toruń, dla których organ zarządzający ruchem nie posiada zatwierdzone projekty stałej organizacji ruchu - w formie elektronicznej 2 egzemplarz w formacie źródłowym *.pdf, *.dwg-AutoCad lub *.dgn natomiast w formie papierowej 3 egzemplarze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną