Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu inwentaryzacji i operatów szacunkowych lokali mieszkalnych i lokali przeznaczonych na cele inne niż mieszkaniowe, inwentaryzacji części wspólnych budynków, tj. piwnic, strychów, do określenia wysokości udziałów, oraz świadectw charakterystyki energetycznej lokali. a) Wykonanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych - około 300 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez Zamawiającego, w terminie ustalonym w tym zleceniu, przy czym termin wykonania zlecenia nie może przekraczać 3 dni. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji lokalu mieszkalnego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad w wykonanej inwentaryzacji lokali mieszkalnych w terminie 7 dni, licząc od daty zgłoszenia. b) Wykonanie operatów szacunkowych lokali mieszkalnych - około 300 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie, udzielone przez zamawiającego, w terminie ustalonym w tym zleceniu, przy czym termin wykonania zlecenia nie może przekraczać 3 dni. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 1 egzemplarz operatu szacunkowego lokalu mieszkalnego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad w wykonanym operacie szacunkowym lokalu mieszkalnego w terminie 7 dni, licząc od daty zgłoszenia. c) Wykonanie inwentaryzacji lokali przeznaczonych na cele inne niż mieszkaniowe - około 15 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie, udzielone przez Zamawiającego, w terminie ustalonym w tym zleceniu, przy czym termin wykonania zlecenia nie może przekraczać 5 dni. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji lokalu, przeznaczonego na cele inne niż mieszkaniowe. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad w wykonanej inwentaryzacji lokalu, przeznaczonego na cele inne niż mieszkaniowe w terminie 7 dni, licząc od daty zgłoszenia. d) Wykonanie operatów szacunkowych lokali przeznaczonych na cele inne niż mieszkaniowe - około 15 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie, udzielone przez Zamawiającego, w terminie ustalonym w tym zleceniu, przy czym termin wykonania zamówienia nie może przekraczać 3 dni. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 1 egzemplarz operatu szacunkowego lokali, przeznaczonych na cele inne niż mieszkaniowe. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad w wykonanym operacie szacunkowym lokalu, przeznaczonego na cele inne niż mieszkaniowe w terminie 7 dni, licząc od daty zgłoszenia. e) Wykonanie inwentaryzacji części wspólnych budynków, tj. piwnic, strychów, do określenia wysokości udziałów - około 15 budynków (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez Zamawiającego, w terminie ustalonym w tym zleceniu. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji części wspólnych tj. piwnic, strychów , do określenia wysokości udziałów. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad w wykonanej inwentaryzacji części wspólnych, do określenia wysokości udziałów, w terminie 7 dni, licząc od daty zgłoszenia. f) Wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali - około 300 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez Zamawiającego, w terminie ustalonym w tym zleceniu. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 1 egzemplarz świadectwa charakterystyki energetycznej lokalu. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad w wykonanym świadectwie charakterystyki energetycznej w terminie 7 dni, licząc od daty zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach