Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej i opracowanie szczegółowego projektu rewaloryzacji zabytkowego parku zdrojowego w Nałęczowie

Gmina Miejska Nałęczów ogłasza przetarg

  • Adres: 24-150 Nałęczów, al. Lipowa 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5014500 , fax. 081 5014500
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nałęczów
    al. Lipowa 3 3
    24-150 Nałęczów, woj. lubelskie
    tel. 081 5014500, fax. 081 5014500
    REGON: 00052922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naleczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej i opracowanie szczegółowego projektu rewaloryzacji zabytkowego parku zdrojowego w Nałęczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej zabytkowego parku zdrojowego w Nałęczowie (obejmującego działki Nr ewid. 300/9, 317, 303 i 312/8 w m. Nałęczów) na mapie sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 z pełną informacją dendrometryczną w zestawieniach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794212003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 3.500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; - spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Każdy oferent może złożyć jedną ofertę. Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: 4.1.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz z Załącznikiem nr 1 Oświadczenia oferenta, w którym znajdują się następujące oświadczenia oraz zaświadczenia: (a)Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (b)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. (c)Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. (d)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (e)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie wygrania przetargu, podpisać umowę. (f)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu na składanie ofert. (g)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu na składanie ofert. Oraz kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naleczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach